Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn vriendin gaat terug

Pagina's : [1] 2

farkous
20-02-2004, 17:20

haar man na dat zij half jaar bij mij is geweest :kwaad:

samia01
20-02-2004, 17:21
aaaaaaaaaaaaag arme jonge ben je gedumpt en verzin je dit over je vriendin of is het geen leugentje om zielig te lijken???? ja sorry ik vraag het effe na want sommige jongens liegen daar over

farkous
20-02-2004, 17:24
Origineel gepost door samia01 aaaaaaaaaaaaag arme jonge ben je gedumpt en verzin je dit over je vriendin of is het geen leugentje om zielig te lijken???? ja sorry ik vraag het effe na want sommige jongens liegen daar over ik lieg niet wij waren in de begin alleen vrienden en daarna zijn wij verliefd op elkaar geworden ,zij wil heel graag bij mij blijven maar zij is bang van haar omgeving :(

lady_khadija
20-02-2004, 17:25
Origineel gepost door farkous ik lieg niet wij waren in de begin alleen vrienden en daarna zijn wij verliefd op elkaar geworden ,zij wil heel graag bij mij blijven maar zij is bang van haar omgeving :( heeft ze dus overspel gepleegd???!!!

farkous
20-02-2004, 17:27

Origineel gepost door lady_khadija heeft ze dus overspel gepleegd???!!! als jij bedoelt of wij ooit met elkar naar bed geweest het aantwoord is nee

lady_khadija
20-02-2004, 17:28
Origineel gepost door farkous als jij bedoelt of wij ooit met elkar naar bed geweest het aantwoord is nee ohhh okey.......en houdt ze van haar man???

farkous
20-02-2004, 17:30
Origineel gepost door lady_khadija ohhh okey.......en houdt ze van haar man??? ze houdt niet van hem en hij geeft haar bijna daaglijks klappen :kwaad:

soulfa
20-02-2004, 17:30
Kun je even wat duidelijker zijn , ik begrijp er niks van. DETAILS PLEASE!!!!!!!!!

LellaBerkane
20-02-2004, 17:31
.....:jammer:..... Waarom is ze dan met hem getrouwd??

lady_khadija
20-02-2004, 17:31
Origineel gepost door farkous ze houdt niet van hem en hij geeft haar bijna daaglijks klappen :kwaad: wat?!!! :eek: dan moet je actie ondernemen!!!!! laat haar bij je intrekken en zorg voor scheidingspapieren.....desnoods ontvoer je haar als ze tegenstribbelt.... :kwaad:

samia01
20-02-2004, 17:32
wojooow kom we gaan die man samen slopennnnnnnnnnnn gek niemand slaat een meid kan ze zich zelf wel verdedigen of wat???? heey gefe haar gummy knuppel

farkous
20-02-2004, 17:32
Origineel gepost door soulfa Kun je even wat duidelijker zijn , ik begrijp er niks van. DETAILS PLEASE!!!!!!!!! liever geen details je weet maar nooit

LellaBerkane
20-02-2004, 17:33
Origineel gepost door samia01 wojooow kom we gaan die man samen slopennnnnnnnnnnn gek niemand slaat een meid kan ze zich zelf wel verdedigen of wat???? heey gefe haar gummy knuppel :lol: Wollah Illa!!

farkous
20-02-2004, 17:34
Origineel gepost door lady_khadija wat?!!! :eek: dan moet je actie ondernemen!!!!! laat haar bij je intrekken en zorg voor scheidingspapieren.....desnoods ontvoer je haar als ze tegenstribbelt.... :kwaad: dat wil ik doen maar als zij niet achter staan kan ik niet aan beginnen

lady_khadija
20-02-2004, 17:37

Origineel gepost door farkous dat wil ik doen maar als zij niet achter staan kan ik niet aan beginnen ze heeft geen keus..... tenzij ze in elkaar geslagen wilt worden door dat monster!!! ze zal wel bang zijn..bang dat hij haar achterna komt, chanteert, bedreigt etc.... maar jullie houden van elkaar... :( je bent een man, doe wat het beste voor haar is....

Pagina's : [1] 2