Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goede brandprogramma?

chumischa
01-11-2008, 19:35

Kan iemand mij helpen? Ik zoek een goede, snelle brandprogramma om dvd`s te branden. Via nero gaat het niet. Hij brand en zegt dat hij klaar is werpt de cd eruit en dan staat er niets op de cd. Nou gebruik ik Xilisoft DivX to DVD Converter en die doet het wel, maar is heel traag en je krijgt de naam op het scherm te zien. Ik moet ze ook eerst omzetten naar divx/avi formaat voordat hij ze brandt. Ik ben dan bijna 3 a 4uur bezig met branden. Dus als iemand me kan helpen, graag.. Alvast bedankt..:)

Aboeymenyaan
01-11-2008, 19:40
je kn goet dvd branden met je kont eet loubia of sterke bone met sambal en spaanse pepers voor je een harde ruf laat, hou dan een aansteker achter je kont en scheten maar!

chumischa
01-11-2008, 19:42
je kn goet dvd branden met je kont eet loubia of sterke bone met sambal en spaanse pepers voor je een harde ruf laat, hou dan een aansteker achter je kont en scheten maar! Aboeymenyaan, een hele goede tip voor jou. Get a live Iemand die me echt kan helpen?

Aboeymenyaan
01-11-2008, 19:47
dus je kan geen ruf laten of je hebtgeen kont? jammer, ik d8 dat ik goed gholpen had:verdriet:

MootjeWilMamita
01-11-2008, 20:30

Nero 8 als het goed is

chumischa
01-11-2008, 21:44
Nero 8 als het goed is Ik ga proberen thankssssssssss;)