Bekijk originele versie : betreft de huwelijksnacht
salaam alaikoem allemaal.ik heb een vraagje i.v.m. de huwlijkksnacht en luidt als volgende:is het waar dat de man op de huwlijksnacht maar ff de vrouw mag penetreren??over dit onderwerp moet niet gelachen geworden of zo dus ik wens alleen maar zinvolle tips of meningen ok???ma'a salama!!!!!.
Iwa Salaam a Abdelsamad,
Kijk jongen als het meisje nog maagd is dan is het pijnlijk voor haar als jij nog wat langer wil doorgaan snap je???? iwa vandaar..... tja en als het meisje geen maagd meer is dan zou ik zeggen sucksex ;)
Dat is toch iets tussen de desbetreffende man en vrouw op dat moment of niet soms
Liefs Safa
Jawairia
16-10-2002, 14:32
Abdel, is wel een lachwekkende onderwerp moet ik zeggen. Maar goed. Ben zelf niet getrouwd, maar heb vele huwelijksnachten meegemaakt van nichten en zus. Dus ik weet onderhand wel wat er wordt verteld tegen het meisje. Het meisje moet haar man gelijk van zich afduwen als ze voelt dat het vliesje is gescheurd, om zo te voorkomen dat het bloed dat er uit komt nog mooi rood is. Want als de man blijft penetreren dan mengt het bloed zich met de sperma en dat krijg je een lichte kleurtje, wat meer op roze gaan lijken. En mensen willen dat niet zien op het kleedje.
Maar goed, dat is de mening van sommige mensen.
Hier nu mijn mening.
Wanneer een stel in hun huwelijksnacht intiem zijn, dan kan het voor de eerste keer voor het meiske wat pijnlijk zijn, mits ze gespannen is. Maar als ze zich ontspannen voelt en op der gemak voelt bij haar man, dan voelt ze haast niks, dan kan de man ook gewoon door penetreren. En wat maakt het uit als de bloed gemengt is met sperma, want anderen krijgen het toch niet te zien, neem ik aan! Want is haraam!
Is het duidelijk allemaal?
groetjes
Tuurlijk is dat je grootste recht!! dit was alleen maar m'n mening. ik ben pas aanstaand weekend aan de beurt, dus kan nog niet uit ervaring spreken
Liefs Safa
FirdousFM
16-10-2002, 15:43
haha... inderdaad een lachwekkende onderwerp..... maar wel belangrijk om te weten... (vooral voor de man)... want ik denk dat alle meisjes wel weten wat ze te doen staat als het zover is....
abdelsamad,ik zie dat jij hier een andere topic hebt "trouwen".zou je er eerst niet eens voor zorgen dat de ouders van het meisje "ja" zeggen alvorens je zulke vragen begint te stellen?of kun je weer niet wachten?
Lady_moi
16-10-2002, 17:53
sick dat zijn toch gewone vragen als je zoiets niet veel ver weet mag je het toch vragen getrouwd of niet eh?
jamila_nador
16-10-2002, 19:08
Nou ik ga 20 dec. trouwen en ik weet dat het misschien pijn zal doen.
Ik weet wel dat mijn man rustig wil doen.
Dat heeft hij me beloofd :hihi: Alleen abdelsamad ik zou rustig aan doen.
Straks wordt ze wakker met stijve benen :hihi:
Ik wens je veel succes
jamila_nador
16-10-2002, 19:15
Origineel gepost door Safa21
Tuurlijk is dat je grootste recht!! dit was alleen maar m'n mening. ik ben pas aanstaand weekend aan de beurt, dus kan nog niet uit ervaring spreken
Liefs Safa
veel geluk meid
jamila_nador
16-10-2002, 19:17
Origineel gepost door abdelsamad
skoukran ik wens jou ook veel geluk en moge ALLAH swt jullie huwelijk zegene.beslama
dank je wel en ik hoop ook voor jou incha allah
heb geduld met je a.s vrouw en na die 1e nacht kun je elke dag lekker gaan ............... zonder pijn :p
Hart4Islam
17-10-2002, 00:36
oef als ik dit allemaal lees wil ik nog laaaaaang niet mijn huwelijks nacht bereiken.... :(
Hoi Abdelsamad,
Het is erg goed van je dat je alvast wat "voorbereidings" werk verricht, maar ik zelf denk dat je je niet aan bepaalde regels, stellingen en/of meningen hoeft te houden of te denken. Ik denk dat het beter en lekkerder is als het spontaan gebeurt, als je elkaar goed aanvoelt die avond/nacht dan wijst de rest zich allemaal vanzelf.
Succes!!!
Lina
Jawairia
17-10-2002, 11:04
Abdel, volgens mij heb je genoeg info, hihi...maar ik geloof dat je zelf wel info krijgt van een mannelijk familielid, wat je doen moet in die nacht. Maar de vraag is of je daar wel naar luister, niet doen, zal ik maar zeggen.
En ik sluit me helemaal aan bij lina, laat het spontaan gebeuren, hoeft niet gelijk die nacht te gebeuren. Zorg er in ieder geval dat je vrouw zich erg op der gemak voelt. En voor je het weet,......
Alvast mijn beste wensen en moge Allah jullie huwelijk met veel liefde en geluk inzegenen. Incha-allah!
groetjes.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.