Bekijk originele versie : Wie kent er een goede vrouwenband, met ALLEEN vrouwen?
Salaam,
Insha-Allah ga ik in September trouwen. Ik zoek een vrouwenband. Maar dan ook echt een band met alleen vrouwen. Ik weet niet of dit bestaat want vaak zijn het de mannen die instrumenten bespelen. Zelf heb ik nog nooit een vrouw keyboard zien spelen of achter een drumstel zien zitten. Maar het hoeft niet zo te zijn hoop ik. Mochten jullie een vrouwenband kennen, correctie...een goede vrouwenband. Laat het me dan aub zo snel mogelijk weten.
Een ander vraagje is...wie heeft een band of bruiloft met een Anashiedband ervaren. Aub uit je mening!
Beslama
Hasna_real
20-02-2004, 16:48
Hoi,
De enige goede vrouwenband met ALLEEN vrouwen die ik ken is er eentje uit Belgie. De band heet Zohor Souani. Ze komen overigens wel gewoon naar Nederland.
Hasna_real
20-02-2004, 16:51
Anasheedband van vrouwen:
Ezzahrae: 06-20047445
EL WAFAE 06-23243870 of 06-14287984
He meid,
Bedankt! Heb je ze ook ervaren?
Groetjes
Hasna_real
25-02-2004, 10:13
Hoi,
De anasheedbands, die heb ik nog nooit meegemaakt.
Maar de band van Zohor, die heb ik op meerdere feesten meegemaakt en ze zijn toppie!
Verder heb je natuurlijk die band uit Amsterdam OOst (van Nouzha). Die heb ik zelf op mijn bruiloft gehad en die raad ik je sterk af!!!!
saida uit belgie is ook heel goed, alleen ben ik haar nummer kwijt ik ga even kijken of ik iets kan vinden
ik wilde het nummer van de Spice girls geven, maar die zijn helaas uit elkaar..... sorry :)
jihaad_women20
26-02-2004, 18:08
Origineel gepost door 1980
Salaam,
Insha-Allah ga ik in September trouwen. Ik zoek een vrouwenband. Maar dan ook echt een band met alleen vrouwen. Ik weet niet of dit bestaat want vaak zijn het de mannen die instrumenten bespelen. Zelf heb ik nog nooit een vrouw keyboard zien spelen of achter een drumstel zien zitten. Maar het hoeft niet zo te zijn hoop ik. Mochten jullie een vrouwenband kennen, correctie...een goede vrouwenband. Laat het me dan aub zo snel mogelijk weten.
Een ander vraagje is...wie heeft een band of bruiloft met een Anashiedband ervaren. Aub uit je mening!
Beslama
Assalaam oe aleikum wa rahmatuhallahi wa barakatuh
Ik denk ook niet dat je dat snel zal vinden een vrouwenband met instrumenten etc want instrumenten/muziek is haram.
Alleen anasheed met deff is toegestaan.
En allah subhana oe wa taala weet het beste
Verder wens ik je veel succes met het zoeken naar een anasheed band..
wa salaam oe aleikum wa rahmatuhallahi wa barakatuh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.