Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Autorijschool voor OPFRISLES

lady_taourirt
31-10-2008, 23:48

Hey, Wie weet er een autorijschool in Amsterdam..waar ik opfrislessen kan volgen. Heeft iemand ervaring hiermee...heb een tijdje niet gereden en moet dus weer ff wennen. Hoor graag van jullie..alvast bedankt voor jullie hulp

Naura
01-11-2008, 00:48
Just like me! Mensen laat es wat van jullie horen, ik heb er namelijk ook wel wat aan zo een opfriscursus..

__Tazourakht__
01-11-2008, 13:30
je weet tog hoe je een auto moet besturen, dan zou ik gewoon gaan rijden dan verfrist het vanzelf daar heb je geen rijschool voor nodig toch

lady_taourirt
01-11-2008, 23:23
Ik heb liever...eerst opfrissen met iemand naast me (die me tips kan geven) dan alleen ...dat is het meer dus wie weet er een rijschool in amsterdam?????

Lievmeisje
01-11-2008, 23:26

Ik heb liever...eerst opfrissen met iemand naast me (die me tips kan geven) dan alleen ...dat is het meer dus wie weet er een rijschool in amsterdam????? kost je alleen maar geld meid je gewon de auto pakken en gaan rijden dan komt de rest automatisch wer boven :banana: :banana:

lady_taourirt
01-11-2008, 23:46
Ja klopt...heb ook al gereden..maar merk gewoon dat ik op veel dingen niet meer let...daarom. Wil ff een uur of twee met een rijinstructeur naast me rijden ;)

Bachelorette
02-11-2008, 00:22
dan maak je toch gewoon een afspraak met een rijschool? die gaan echt niet moeilijk doen hoor..ze wille alleen maar geld verdiene