Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allochtone homo's

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Maghrabia18
20-02-2004, 13:08

Wie heeft gisteravond ook B&W gezien dat ging over allochtone homo's??

rnaj
20-02-2004, 13:27
En, was het gezellig

Juffrouw
20-02-2004, 13:41
Ik vond het ergens wel goed dat er eindelijk Islamitische homo's uit de kast kwamen, maar ik vond die Marokkaan te verschrikkelijk voor woorden, totaal geen respect voor zijn ouders. Kijk, dat hij homosexueel is en er voor uit wil komen prima, maar spreek dan wel met respect over je familie ookal heb je met ze gebroken! En dan wel de achternaam van je familie gebruiken!!!!

rnaj
20-02-2004, 13:45
Origineel gepost door Juffrouw Ik vond het ergens wel goed dat er eindelijk Islamitische homo's uit de kast kwamen, maar ik vond die Marokkaan te verschrikkelijk voor woorden, totaal geen respect voor zijn ouders. Kijk, dat hij homosexueel is en er voor uit wil komen prima, maar spreek dan wel met respect over je familie ookal heb je met ze gebroken! En dan wel de achternaam van je familie gebruiken!!!! Misschien ligt het er een beetje aan hoe de breuk met de familie tot stand gekomen is. Als je door je broers en vader even lekker gerost bent omdat je homosexueel bent, kan ik mij voorstellen dat het erg moeilijk wordt om met respect over je familie te spreken

rnaj
20-02-2004, 14:13

Toch maar even op internet gekeken, ik vindt het wel een leuke uitzending

Danielle2
20-02-2004, 14:42
Op welke link staat de uitzending?? Mijn zusje had het gezien en ik blijk die marokkaan dus goed te kennen. Geloof me, hij heeft goede redenen om niet met respect over zijn ouders te spreken. Zoals ze hem behandeld hebben, en met HEM gebroken hebben trouwens, die verdienen geen respect.

rnaj
20-02-2004, 14:45
Hier kan je het vinden http://omroep.vara.nl/mediaarchief.jsp?maintopic=530 Vind trouwens het wel meevallen hoe hij over zijn familie praat....

tonk
20-02-2004, 14:48
Goede uitzending. Alleen jammer dat het maar een half uurtje was. Daardoor kwamen er erg veel aspecten nogal kort aan bod. Dat die jongen niet zo'n respect heeft voor zijn ouders lijkt me niet zo vreemd. Hij had met zijn ouders gebroken en dat zal wel niet voor niets zijn geweest. Waarschijnlijk vanwege weinig respect (eufemistisch uitgedrukt) van zijn ouders naar hem.

misstomatisch
20-02-2004, 14:48
Ik niet, kijk niet naar SNOTTIES.

tonk
20-02-2004, 14:52
Origineel gepost door rnaj En, was het gezellig En het was ook nog gezellig. Ik bedoel, het ging over een best lastig onderwerp (1 van de homojongens had het zichtbaar moeilijk tijdens het gesprek) maar het was toch gezellig. Er werden gelukkig ook grapjes gemaakt.

arabchrstn
20-02-2004, 14:56
Heb de herhaling gezien... ...op zich niet erg vernieuwend, dat er Marokkaanse/Turkse homo's zijn, ik ken er wel meer. Maar op tv...?

tonk
20-02-2004, 15:03
Origineel gepost door misstomatisch Ik niet, kijk niet naar SNOTTIES. Je ziet liever couscous met appelmoes? Lijkt me er ook aardig snotterig uitzien.

henray
20-02-2004, 15:37
Origineel gepost door tonk Je ziet liever couscous met appelmoes? Lijkt me er ook aardig snotterig uitzien. :D Vond het ook een interessante uitzending. Vond de dame het leukst ;) Alle drie hadden commentaar op stichting Yusuf : ik hoop dat deze de kritiek dan ook ter harte nemen.

rnaj
20-02-2004, 15:39
Volgens mij is Henray met zijn comming out bezig :D

henray
20-02-2004, 16:03

Origineel gepost door rnaj Volgens mij is Henray met zijn comming out bezig :D :D Ben erg oppervlakkig Rnaj vond de jongens nie-echt knap (maar goed dan des te meer oor voor de boodschap zullen we maar zeggen) :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6