Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kom ik aan kaartjes van Najib Amhali?

Pagina's : [1] 2

Azhaar
31-10-2008, 16:55

Weten jullie hoe ik aan zijn kaartjes kom? Overal is het uitverkocht :(

Jou_wil_ik
31-10-2008, 16:56
Weten jullie hoe ik aan zijn kaartjes kom? Overal is het uitverkocht :( dat is de grootste marokkaanse loser , het hele volk zwart maken zodat hij brood kan verdienen , lah ikhlieh belkhla

Azhaar
31-10-2008, 16:58
dat is de grootste marokkaanse loser , het hele volk zwart maken zodat hij brood kan verdienen , lah ikhlieh belkhla Ik heb niet om commentaar gevraagd :kwaad:

sweeteshoney
31-10-2008, 16:59
Weten jullie hoe ik aan zijn kaartjes kom? Overal is het uitverkocht :( Ik weet hoe je ze kunt verdienen...................Veel meiden doen het op die manier:p

Jou_wil_ik
31-10-2008, 17:02

Ik heb niet om commentaar gevraagd :kwaad: geef dat geld aan fonds om tenten mee te kopen ,kaartje kost 100 euro ?? dat is 1100 dh , ongeveer 1/3 van een gemiddeld maandsalaris in marokko , weet je hoe blij mensen zullen worden met dat geld , en jij geeft het uit aan een loser die jou zwart maakt word wakker meid

Azhaar
31-10-2008, 18:36
geef dat geld aan fonds om tenten mee te kopen ,kaartje kost 100 euro ?? dat is 1100 dh , ongeveer 1/3 van een gemiddeld maandsalaris in marokko , weet je hoe blij mensen zullen worden met dat geld , en jij geeft het uit aan een loser die jou zwart maakt word wakker meid Schat, dat jij het ziet als zwart makerij, is jou probleem ;) Ik wil gewoon met mijn vriendin daar naar toe, mag ik? Hoe vaak ga jij niet uit met je vrienden? Dat doe ik dus nooit! En een kaartje kost geen 100 euro, dat dus niet voor betalen, dat is belachelijk. Maak je geen zorgen over die goede doel aan de fonds, daar heb ik me al mee bemoeit ;)

Azhaar
31-10-2008, 18:37
Ik weet hoe je ze kunt verdienen...................Veel meiden doen het op die manier:p Niet alle meiden doen jou na :rolleyes:

sweeteshoney
31-10-2008, 18:40
Niet alle meiden doen jou na :rolleyes: Je kunt het gewoon op je rug verdienen dan kan jij najib gaan bekijken. eh moebeshoen yasoehd

Muts_
31-10-2008, 19:54
Azhaar let niet op ze. Ik hoop dat je ze kan vinden. :kus:

Azhaar
31-10-2008, 20:51
Azhaar let niet op ze. Ik hoop dat je ze kan vinden. :kus: Ik hoop het ook :D Maar niemand die me kan helpen :(

Jou_wil_ik
31-10-2008, 21:21
Schat, dat jij het ziet als zwart makerij, is jou probleem ;) Ik wil gewoon met mijn vriendin daar naar toe, mag ik? Hoe vaak ga jij niet uit met je vrienden? Dat doe ik dus nooit! En een kaartje kost geen 100 euro, dat dus niet voor betalen, dat is belachelijk. Maak je geen zorgen over die goede doel aan de fonds, daar heb ik me al mee bemoeit ;) Luister lieve schat , o9simou billah mijn voeten hebben nooit 1 stap gedaan in een discotheek of een cabaret en allah is getuige daarvan , jij komt mij zomaar beschuldigen van iets wat jij misschien doet . en wat jij vrienden noemt die heb ik niet , vrienden van deze tijd mouthoum khir mn 7yathoum . en ik weet zeker dat 70% van de meiden van tegenwoordig (misschien jij 1 van die dames) hebben bv gerookt , gedronken uit geweest wat ik geen van alle 3 ooit heb gedaan. en nogmaals het is geld en tijdverspilling om naar die 7maar (7achakoum) te gaan hij is het niet waard , maakt marokkanen belachelijk , maakt ze zwart jij word die kaartje armer en hij een zaal rijker . Ik hoop dat je ze niet vind is alleen voor je eigen bestwil :) wat ik dus voor mezelf wil , dat is ook wat ik jou gun beste zuster

rifiaat
31-10-2008, 23:28
ik wil ook graag gaan maar is zo moeilijk om aan kaarten te komen wat je kan doen is op de dag van de show bellen soms komen er kaarten vrij. mensen die bv onverwachts niet kunnen.. meid als je gezellig wil gaan gewoon doen

salamana
31-10-2008, 23:32
Ook ik was op zoek, tot mijn spijt hoorde ik dat alles verkocht is tot 2010. Ik Heb overal naar toe gebeld maar geen kaartjes. Succes! Gegroet; wa salam...Salamana

masnoena
31-10-2008, 23:35
Weten jullie hoe ik aan zijn kaartjes kom? Overal is het uitverkocht :( up

vlindertjesss
01-11-2008, 15:00

Weten jullie hoe ik aan zijn kaartjes kom? Overal is het uitverkocht :( Salam meid, Kijk op marktplaats.nl Daar heb ik ze vaker gezien. Succes:goedzo:

Pagina's : [1] 2