Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden die hun haren strijken????????

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Missmokhtari16
20-02-2004, 09:50

Wat vinden jullie van meiden die hun haren stijken? Het is gewoon een vraagje? Dit is mijn mening: Ik vind het zelf afschuwelijk want is geen gezicht het blijft gewooon stijf.

ik_oke_is
20-02-2004, 09:53
Origineel gepost door Missmokhtari16 Wat vinden jullie van meiden die hun haren stijken? Het is gewoon een vraagje? Dit is mijn mening: Ik vind het zelf afschuwelijk want is geen gezicht het blijft gewooon stijf. wat bedoel je met "strijken" :maf:

Missmokhtari16
20-02-2004, 09:55
ik ken chicks die hun haren op de strijkplank zetten en dan gewoon gaan strijken wajouw zooooooooooooo erg is dat niet normaaal gewoon

Missmokhtari16
20-02-2004, 09:58
Origineel gepost door MO0000 ik denk dat dat heel slecht is voor je haar :lol: tuurlijk is het slecht voor je haar als je ziet dat je haar gewoon rechtop blijft staan dan weet je toch genoeg! :giechel:

ik_oke_is
20-02-2004, 09:59

Origineel gepost door MO0000 met een strijkijzer over je haar strijken met een WARM strijkijzer :wow: zijn jullie gestoord ofzo, straks schiet het in de fik :hihi: :maf:

Missmokhtari16
20-02-2004, 10:00
Origineel gepost door MO0000 met een strijkijzer over je haar strijken wie weet zijn er wel meiden hier die hun haren strijken? ask it?????????????? :D

Missmokhtari16
20-02-2004, 10:02
ze3ma jullie jongens wisten het niet wajouw zien jullie het dan niet in de stad ofso dat er meiden bijlopen die hun haren heeeeeeeeeeel stijf hebben als er wind is dan blijft het gewoon op zijn plek hahahahahahahahahhahahahahhahahah

sweetsorya
20-02-2004, 10:18
ER ZIJN TEGENWOORDIG OOK JONGENS DIE HUN HAAR STRIJKEN.WJOOOOO HET WORD STEEDS GEKKER MET DEZE AARDBOL

MO0000
20-02-2004, 10:21
Jongens???? Homo's zeker?? :giechel:

LieveMeisje
20-02-2004, 10:22
:haha: :haha: waaayowwwwwwwwwwwwwwwwww helemaaal gestoord :maf2:

ik_oke_is
20-02-2004, 10:31
Origineel gepost door Missmokhtari16 ze3ma jullie jongens wisten het niet wajouw zien jullie het dan niet in de stad ofso dat er meiden bijlopen die hun haren heeeeeeeeeeel stijf hebben als er wind is dan blijft het gewoon op zijn plek hahahahahahahahahhahahahahhahahah dus als ik in de stad ben ,moet ik daar op gaan letten of hun haar bij wind op zijn plek blijft ... :rolleyes:

Anissa_bel
20-02-2004, 11:39
komaan...niet elk meisje strijkt haar haar als je haar ziet lopen met steil haar kom op! Niet iedereen heeft krullend of kroes haar...maar eerlijk gezegd heb ik dit nooit gehoord dat STRIJKEN gebeurt met een strijkijzer??? !!! maar ja, alles kan tegenwoordig...ik beeld me het al in? raar.... effe zeggen....er zijn heel bekende mensen die hun haren strijken en toch hebben ze gezond, steil , zacht haar...dus ik denk dat ze andere tactieken gebruiken en niet echt een huisstrijkijzer... ps denk ik... :zwaai:

soekran
20-02-2004, 12:19
tazz waar maken jullie je druk om man (stijkijzer???) ga naar de kijkshop en dan zie je van die speciale dingen voor de haren. die zijn niet duur, ik heb er pas een aangeschaft! Als ik wild wil zijn laat ik mijn haren krulllend, en als ik niet wil opvallen dan strijk ik mijn haren! ik heb geen kroes, maar wel mooi haar, ik denk dat de gene die het zegt het zelf met een strijkijzer haar haren strijkt :kwaad: :zwaai:

Missmokhtari16
20-02-2004, 12:37
meid je mag gerust naar me komen om te checken of ik mijn haar met de strijkijzer strijk ik heb steil haar van mezelf ik ben niet gek om mijn haren te gaan steilen met een strijkijzer maar kijk ik heb het niet nodig want ik heb al mooi lang steil haar van mezelf dus kom niet praten. trouwens: ze3ma je hebt zo een ding bij kijkshop gekocht laat me niet lacchen wil je. eeeh kroeskop :rood: jij bent volgens mij 1 van die chicks die de haren met een strijkijzer strijkt met je ja als ik wild wil dan krul ik het wel meid als je het wild wil moet je het gewoon 1 dag niet strijken hahahahahahhahahhahahaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ZIELUGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Aimana
20-02-2004, 12:47

Origineel gepost door Missmokhtari16 Wat vinden jullie van meiden die hun haren stijken? Het is gewoon een vraagje? Dit is mijn mening: Ik vind het zelf afschuwelijk want is geen gezicht het blijft gewooon stijf. Ik heb het een keer gedaan met een strijkijzer gewoon een plukje... nou die plukje bleef voor de rest van haar leven croeshjjj. Gelukkig dat ik niet heel mijn haar heb gedaan.... Maar het was wel een proberen waard

Pagina's : [1] 2 3 4 5