Bekijk originele versie : Zimba of bab marakkech
_MiSs_MaRYaM_
20-02-2004, 09:22
Beste dames (en sommige heren)
Kunnen jullie mij vertellen welke winkel naar jullie mening de mooiste jurken verkoopt (houd rekening met prijs/ kwaliteit verhouding)
Ik ben namelijk op zoek naar een mooie jurk... Geen rare creatie's zonder mouwen, doorzichtig, strappless of dat soort ongein, maar een mooie Marokkaanse jurk die bedekt is...
Wat raden jullie mij aan???'
Alvast bedankt.
samimosam
20-02-2004, 09:31
Salam Aleikoum,
Ik kan je vertellen dat ik zowel bij Zimba als bij Bab Marrakech mooie bedekte jurken heb gekocht.
Hou persoonlijk ook niet zo van dat blote gedoe of spaghettibandjes-circus (hahaha).
Maar goed, ik loop regelmatig beide winkels binnen en er zitten voor het merendeel mooie bedekte jurken tussen.
Qua prijs, moet ik eerlijk zeggen dat Sara van BAB Marrakech wel hele dure prijzen heeft, wat dat betreft is Zimba een stuk goedkoper.
Maar feit blijft wel dat beide dames smaak hebben die erg uiteen loopt, dus voor ieder wat wils.
Veel succes meid.
Maha Salama :zwaai:
FLEURTJE
20-02-2004, 09:48
bab marrakech!
beste meiden,
ik ben ook klant van beide winkels.
maar moet eerlijk zeggen dat Zimba vaak jurken heeft hangen die je in marokko kant en klaar kunt kopen .
en de exclusieve jurken die ze heeft zijn vaak erg duur
bab marrakech heeft daarin tegen wel altijd jurken die met de hand zijn genaait waarschijnlijk zal daar de prijs verschil in zitten.
en wat ik persoonlijk ook heeeeeel belangrijk vind is de klanvriendelijk heid die kun je bij Zimba niet echt vinden tenzij je een jurk koopt dan word je wel netjes behandeld en anders vind ik ze erg arrogent.
bij BaB-Marrakech word je eigenlijk altijd heel vriendelijk benadert of je nou wel of niet koopt.
nou meiden dat was mijn mening :zwaai:
ps: het zijn wel de 2 leukste marokkanse winkels in Adam :D
Girlpower
20-02-2004, 15:44
BAB-MARRAKECH IS THE BOMM!! :D
ZIMBA VIND IK NIET DOEN!!!!:confused:
MAAR SMAKEN VERSCHILLEN :zwaai:
GELUKKIG MAAR,LATERS!!!!!!!!!!!!!!!!
el_moechoe
20-02-2004, 20:31
bab marrakech heeft eigen design, van zimba kan je dat niet zeggen, die heeft meestal 1 kledingstijl
ik ga voor bab die zijn echt goed!!!!!!!!!!!
C_OUJDIA
21-02-2004, 13:40
Origineel gepost door Lina
beste meiden,
ik ben ook klant van beide winkels.
maar moet eerlijk zeggen dat Zimba vaak jurken heeft hangen die je in marokko kant en klaar kunt kopen .
en de exclusieve jurken die ze heeft zijn vaak erg duur
bab marrakech heeft daarin tegen wel altijd jurken die met de hand zijn genaait waarschijnlijk zal daar de prijs verschil in zitten.
en wat ik persoonlijk ook heeeeeel belangrijk vind is de klanvriendelijk heid die kun je bij Zimba niet echt vinden tenzij je een jurk koopt dan word je wel netjes behandeld en anders vind ik ze erg arrogent.
bij BaB-Marrakech word je eigenlijk altijd heel vriendelijk benadert of je nou wel of niet koopt.
nou meiden dat was mijn mening :zwaai:
ps: het zijn wel de 2 leukste marokkanse winkels in Adam :D
Sluit me hierbij helemaal aan!!
Vooral wat betreft de klantvriendelijkheid...
ArabLady
22-02-2004, 06:42
ja idd :)
Juffrouw
22-02-2004, 16:12
Hai dames,
Ben van de week nog bij Zimba geweest. Ik vind het peperduur voor de modellen die ze heeft. Het zijn inderdaad gewoon jurken die je in Marokko gewoon souwaqiien kunt kopen. Allemaal rond de 450 en 500 euro per jurk!
dat vind ik net iets teveel van het goede!
Bij Bab ben ik nog nooit geweest, maar kunnen jullie me vertellen wat daar de prijzen zijn?
sugerbabe_18
22-02-2004, 17:03
:D hoi mensjes...... ik sluit me aan bij het meerendeel
_MiSs_MaRYaM_
23-02-2004, 10:24
Lieve dames,
Daar ben ik dan... Ik ben inmiddels bij beide winkels binnengelopen en moet eerlijk zeggen dat ik het HELEMAAL NIET met een groot deel van jullie eens ben... Natuurlijk verschillen smaken, en heb ik tenslotte zelf om jullie mening gevraagd, maar laat me even zeggen wat ik heb gezien...
Zimba: Netjes gepresenteerde jurken, zeeeeeeker duur maar er zaten wel een aantal hele mooie jurken en jelabas tussen. De klantvriendelijkheid was ook niet om over te klagen, werd gewoon netjes geholpen en ze heeft zelfs een aantal jurken van de poppen afgehaald, dus ze was bereid om moeite te doen....
Bab Marakkech: Veel huur jurken, maar bijna geen jurken voor verkoop, de verkoopster gaf zelf toe dat het aanbod nogal gering was... Van de jurken die er hingen ben ik echt geschrokken, Wallah...
Neem me niet kwalijk maar die jurken durven ze niet eens bij ons in Nador op te hangen, die kleuren, de manier van naaien... oef echt slecht.... De klantvriendelijkheid was wel okay... (dat jonge meisje dan...) die andere dame had het te druk met de telefoon.... Nam geen moeite om even terug te groeten... (dus die krijgt wel een dikke min!!)
Mohiem bedankt voor jullie reacties en damesssssssssss IK HEB DE MOOISTE JURK!!! Echt hij is prachtig.....
xxxHannan
26-02-2004, 01:01
Kaftan Saada, heeft ook leuke djellaba's, kaftans en tkeset.
TIP: TAKE A LOOK ;)
FLEURTJE
26-02-2004, 10:12
Nou zoals ik al eerder zei, ben ik tevreden over Bab Marrakech.
Als ik op bruiloften ben, dan komen best wel geregeld meiden en vrouwen vragen waar ik mijn jurk heb gekocht of gemaakt!
Zo'n compliment zegt wel genoeg toch?
Anyway, dat is mijn ppersoonlijke mening!
En ik wordt altijd door de eigenares goed en vriendelijk geholpen.
En als ik niet tevreden ben dan stuurt zij mij altijd naar Zimba toe!
Nou dat doet ook niet zomaar iemand toch?
Hallo dames,
Ik kom geregeld in de zaken van beide. Ik moet eerlijk zeggen dat ze bij Zimba nogal nep zijn wat vriendelijkheid betreft.. Heb daar laatst mijn haar gedaan (iets wat ik nooit meer doe, ga ik liever naar Malika , sierplein) maar jah dat is mijn mening. Ze hebben zogenaamd een kappers zaak, zonder daar de nodige diploma´s voor te hebben...
En de kleding bij Zimba kan je inderdaad ook in Parada (voor de mensen die uit Tanger komen) kopen voor 75 euro..
Bij Bab Mar. heb je wat meer exclusievere jurken, maar ze laat ze niet allemaal maken..Ben vorige jaar in Fes geweest en waar ik mijn Kaftan had gekocht was ook de plaats waar Sara haar spullen koopt. Die man liet me nog bonnen zien van Bab mar... Maar goed, als je iets wil kopen moet je het maar net mooi vinden . En smaken verschillen nou eenmaal (GELUKKIG MAAR) :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.