Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : polen aannemers

meroucha
31-10-2008, 11:16

ik ga me huisje verbouwen... nou hoorde ik dat de polen heel goedkoop zijn en goed werk leveren...wie weet hoe ik aan ze kom

meroucha
31-10-2008, 13:01
ben je je eigen lotgenoten vergeten.. lotgenoten?? hoe bedoel je opzich maakt het me niet veel uit al ben jij het zelf als je maar kan klussen en redelijk bent in de prijs

Pebble
31-10-2008, 14:06
ben je je eigen lotgenoten vergeten.. Polenaren zijn hardwerkende mensen...wij marokkanen zijn zo lui als de pest...

Tyfoon
31-10-2008, 14:53
Polenaren zijn hardwerkende mensen...wij marokkanen zijn zo lui als de pest... Jij als marokkaan bent zo lui als de pest..wie gaf jou het recht om te spreken namens een gemeenschap die de Nederlandse economie meer dan de helft opvlert?? En voor de topicstarter Pas op met polen..ze zijn heel erg goedkoop maar werken snel waardoor het resultaat heel erg slecht is..

bekeerling26
31-10-2008, 14:57

denk er ook om dat ze niet illegaal zijn als dat zo is, heb je dikke boete te betalen waarvan je een verbouwing 2x kan doen

bekeerling26
31-10-2008, 16:01
broeder, mag alleen aan de slag als je ZZpér bent ja, maar hier gebeurt het vaak genoeg dat ze illegaal zijn. en ik denk dat het uurloon nog minder voor ze is dan dat jij beschrijft 20 euro excl btw helaas voor ze

Pebble
31-10-2008, 16:19
Jij als marokkaan bent zo lui als de pest..wie gaf jou het recht om te spreken namens een gemeenschap die de Nederlandse economie meer dan de helft opvlert?? En voor de topicstarter Pas op met polen..ze zijn heel erg goedkoop maar werken snel waardoor het resultaat heel erg slecht is.. En wie geeft jou t recht om te spreken namens een gemeenschap waar jij niets over weet? Heb je elke Pool gescreent..:moe: Ben je trouwens al op de hoogte van hoeveel de Bulgaren en Polen tegenwoordig de NL economie oplevert....?!

Pebble
31-10-2008, 16:21
U bent uit op goedkope slaven? Maar u hebt keuze zat.. T gebeurt toch op vrijwillige basis....dus slaven NEE....goedkoop....JA (mits je een Pool of een Bulgaar kiest).

Pebble
31-10-2008, 16:23
broeder, mag alleen aan de slag als je ZZpér bent ja, maar hier gebeurt het vaak genoeg dat ze illegaal zijn. en ik denk dat het uurloon nog minder voor ze is dan dat jij beschrijft 20 euro excl btw helaas voor ze €5 per uur..... de rest komt in andere handen terecht....maar komt altijd goekoper uit dan de NL'se aanneembedrijven...

Pebble
31-10-2008, 16:44
Wat reken jij voor een uurtje Wat bedoel je

meroucha
01-11-2008, 12:21
€5 per uur..... de rest komt in andere handen terecht....maar komt altijd goekoper uit dan de NL'se aanneembedrijven... weet jij hoe ik aan ze kan komen?? En als er ook Marokkaanse jongens/mannen die serieus hun werk doen en reeel zijn in de prijs...mogen ze zich ook melden...geef namelijk me geld liever uit aan me mocro broeder ;)

meroucha
01-11-2008, 23:44
op marktplaats zijn ze te vinden okay welke hoekje...en staan ze daar aangeven als poolse mederwerkers