Bekijk originele versie : Ziekenfondsverzekering
Het einde van het jaar nadert en er zullen vast mensen weer zich bezig houden met ziekenfondsverzekeringen.
Tevens ben ik zowel voor mezelf als voor onze medewerkers aan het oriënteren welke ziekenfondsverkezering het beste is, en daarmee een collectiviteit contract afsluiten.
Dus mijn vraag is aan jullie dames, en vooral zwangere dames en/of met kinderen, wat vinden jullie van jullie huidige verzekering, blijf jullie zitten waar jullie zitten of ga jullie een andere afsluiten?
Dus kortom, welke zorgverzekering vind jij goed?
Ik had agis , maar dan de basispakket omdat ik niet of nauwlijks gebruik maak van al die diensten (ik ga pas naar de dokter als ik op sterven lig) Heb ook een frij goed gebit, nooit gaatjes gehad dus ook daarvan had ik het meest compacte afgesloten.
Maar toen gebeurde het volgende.............. ik werd zwanger midden in het jaar. En dan moet je denken aan kraamverzorging enz. Dus ik dacht fuck dat moet ik nu allemaal zelf betalen!
Maar er kwam een actie in juni bij Agis waarbij je het wel kon overzetten naar een uitgebreidere polis (Take Care Now). Dus dat heb ik gedaan! de reden waarom ik Agis heb (ik heb bijna elke jaar een andere zorgverzekeraar geprobeerd), is omdat zij de beste service verlenen en makkelijk te bereiken zijn, wanneer je ze nodig hebt. Ook vind ik het fijn dat je zo bij hen naar binnen kan lopen. Dat is eigenlijk wel de belangrijkste reden.
Delicata
31-10-2008, 10:20
ik weet niet of het zo slim is om over te stappen nu in janauri moet ik bevallen is toch wel wat regelen en als het niet op tijd geregeld is en ik beval wat dan worden mijn kosten wel vergoed ect heb me al aangemeld voor kraamzorghotel ect..
ik heb al jaren zelfde verzekeraar maar wil over stappen naar die van mijn man maar moet het navragen bij hun of ze het gelijk regelen of niet...
Nisrientje
31-10-2008, 10:22
Ik had agis , maar dan de basispakket omdat ik niet of nauwlijks gebruik maak van al die diensten (ik ga pas naar de dokter als ik op sterven lig) Heb ook een frij goed gebit, nooit gaatjes gehad dus ook daarvan had ik het meest compacte afgesloten.
Maar toen gebeurde het volgende.............. ik werd zwanger midden in het jaar. En dan moet je denken aan kraamverzorging enz. Dus ik dacht fuck dat moet ik nu allemaal zelf betalen!
Maar er kwam een actie in juni bij Agis waarbij je het wel kon overzetten naar een uitgebreidere polis (Take Care Now). Dus dat heb ik gedaan! de reden waarom ik Agis heb (ik heb bijna elke jaar een andere zorgverzekeraar geprobeerd), is omdat zij de beste service verlenen en makkelijk te bereiken zijn, wanneer je ze nodig hebt. Ook vind ik het fijn dat je zo bij hen naar binnen kan lopen. Dat is eigenlijk wel de belangrijkste reden.
ik heb nu ook agis, collectief via werk van man; hiervoor hadden vgz, ook collectief verzekerd.
Reden van overstappen is dat VGZ in amsterdam totaal niet bekend was, ik moest veel dingen zelf voorschieten zoals echo's enzo. met agis wordt alles rechtstreeks gedeclareerd!
Gypsymeid
31-10-2008, 11:03
Ik Menzis is blijf daar puur vanwege de goede tandverzekering die zij hebben.
ik blijf waar ik zit!
welke heb je?
Ik Menzis is blijf daar puur vanwege de goede tandverzekering die zij hebben.
Hoe zit het met de dekking voor plastische chirurgie? Ik heb de indruk dat je dat ook goed kan gebruiken...uitgaande van je avatar.
Hoe zit het met de dekking voor plastische chirurgie? Ik heb de indruk dat je dat ook goed kan gebruiken...uitgaande van je avatar.
Heeft zij niet nodig, in het echt is ze super mooi
Experience
31-10-2008, 20:32
Ik blijf, denk ik, gewoon bij Agis. Want ik ben collectief verzekerd via mijn werkgever en Agis is de enige die echt mijn kosten i.p.v. de andere verzekeringen.
welke heb je?
Zilveren Kruis Achmea via de KLM
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.