Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje over Voorspel!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

AlZawahiri
31-10-2008, 08:21

Dames beschrijf ff hoe jouw Ideale voorspel eruit ziet? Hoe lang duurt het ideale voorspel?

crazysexy
31-10-2008, 08:46
Beste voorspel is er een die de volgende ingredienten bezit * spontaan * impulsief * Geil * Spanning * Avontuurlijk Niet van te voren in je hoofd gaan plannen van zus of zo...gewoon genieten van het moment en van elkaar...en je lekker laten gaan! :love:

AlZawahiri
31-10-2008, 08:49
Beste voorspel is er een die de volgende ingredienten bezit * spontaan * impulsief * Geil * Spanning * Avontuurlijk Niet van te voren in je hoofd gaan plannen van zus of zo...gewoon genieten van het moment en van elkaar...en je lekker laten gaan! :love: Mooi, maar hoe moet de man te werk gaan? Stappenplan graag! :D

MrAllure
31-10-2008, 09:49
bijna een uur lang vriend... gewoon lekker rustig aan... je begint met kusjes op de lippen... kusjes via de kaaklijn naar haar nekje... je kust en likt haar in haar nekje... fluistert wat liefs in haar oortje en sabbelt aan haar oorlel... daarna ga je via haar nek naar haar hals... dan laat je je tong glijden van haar hals via haar kin naar haar lippen... kust haar weer wat... een tongzoentje en gaat weer verder met kussen via haar hals... steeds lager en lager... je moet de weg vrij maken voor je lippen dus rustig aan haar kleren uit doen... je moet haar overal kussen en likken... borsten, tepels, buik, onderbuik... tot ze helemaal naakt ligt... dan is ze al nat en dan kan je beginnen met pussy likken... als ze een keer klaar is gekomen, zal ze jouw gaan pijpen... en dan ben je klaar met je voorspel... tijd voor het echte werk :D

missie_sirieus
31-10-2008, 10:35

haha jij bent echt grappig :lol:

missie_sirieus
31-10-2008, 10:36
zo saai gewoon :(

DiepOngelukkig
31-10-2008, 10:40
Dames beschrijf ff hoe jouw Ideale voorspel eruit ziet? Hoe lang duurt het ideale voorspel? Aandachtnodig?

AlZawahiri
31-10-2008, 10:46
Aandachtnodig? Eh Schatjuh van me, ik ben 't Winston...je kent me toch

DiepOngelukkig
31-10-2008, 10:47
Eh Schatjuh van me, ik ben 't Winston...je kent me toch Winston de Neger?

AlZawahiri
31-10-2008, 10:54
Winston de Neger? Juist, van de trein richting Rotterdam-...we hebben samen zitten kletsen weet je toch

DiepOngelukkig
31-10-2008, 10:59
Juist, van de trein richting Rotterdam-...we hebben samen zitten kletsen weet je toch Hmm.

AlZawahiri
31-10-2008, 11:02
Hmm. Denk goed je komt er wel op. je had een jas aan en je had een zwart handtasje op je schoot klopt toch

crazysexy
31-10-2008, 11:15
Mooi, maar hoe moet de man te werk gaan? Stappenplan graag! :D Lees je in over de erogene zone's van de vrouw Succes gegarandeerd :D

sexy_mii
31-10-2008, 11:17
Ik hou ook wel van lang voorspel maar vaak lukt dast niet echt om vol te houden, meestal begin ik eerst met hem verwennen, daarna hij mij en dan tja, gaat het vanzelf :hihi:

IceTea35
01-11-2008, 08:36

Ik hou ook wel van lang voorspel maar vaak lukt dast niet echt om vol te houden, meestal begin ik eerst met hem verwennen, daarna hij mij en dan tja, gaat het vanzelf :hihi: :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5