Bekijk volle/desktop versie : Val van het kabinet ?



16-10-2002, 11:07
Hehehehe

Heb je in de gaten dat heel veel Nederlanders hebben gestemd op Pim Fortuyn en dat ze vertrouwen hadden nadat hij dood was. (Nou niet meer denk)

Nou ik wist het dat dit kabinet snel zou vallen. En ik ben echt blij.

Doe mij maar dit kabinet PvdA, Groenlinks, SP, D'66

Maar het huidige kabinet gaat hoop ik snel weg.

Maar ook wij allochtonen moeten er voor zorgen dat we gaan stemmen op de juiste politieke partijen. Dus als er binnenkort verkiezingen komen roep ik iedereen op die kan en mag stemmen om te stemmen op bv. Groen Links , PvdA , SP en D'66 .

16-10-2002, 11:53



Citaat:
Origineel gepost door Mo_Kers
Hehehehe

Heb je in de gaten dat heel veel Nederlanders hebben gestemd op Pim Fortuyn en dat ze vertrouwen hadden nadat hij dood was. (Nou niet meer denk)

Nou ik wist het dat dit kabinet snel zou vallen. En ik ben echt blij.

Doe mij maar dit kabinet PvdA, Groenlinks, SP, D'66

Maar het huidige kabinet gaat hoop ik snel weg.

Maar ook wij allochtonen moeten er voor zorgen dat we gaan stemmen op de juiste politieke partijen. Dus als er binnenkort verkiezingen komen roep ik iedereen op die kan en mag stemmen om te stemmen op bv. Groen Links , PvdA , SP en D'66 .
Ik stem al jaren SP, de volgende verkiezingen stem ik weer op de SP! ( en neem weer de stembiljetten van mijn ouders mee...dat zijn er sowieso 3 stemmen voor de SP)

16-10-2002, 12:08
Oke dan zo mag ik het horen. We moeten er voor zorgen dat er zoveel mogelijk allochtonen stemmen. Ik heb nu ook al 5 stemmen voor Groen Links. En bij mijn in de buurt komen er nog veel meer

We hebben tot nu toe 3+5= 8 stemmen voor het "nieuwe" kabinet.

Geef het aan iedereen door dat ze moeten stemmen die maar kan en mag stemmen. Want niet stemmen gaat automatisch weer naar de CDA of VVD of LPF.

16-10-2002, 12:11
mijn stem gaat naar groen links of PvdA....

16-10-2002, 12:13


Oke dus jou stem gaat naar een van die 2 dat is goed.

Maar zorg ervoor dat je wel gaat stemmen en probeer zoveel mogelijk mensen over te halen om te gaan stemmen op PvdA, Groenlinks enz

16-10-2002, 12:47
Het kabinet is definitief gevallen. Dus zorg voor zoveel mogelijke stemmen. Stem op PvdA of Groen Links en SP en D'66

16-10-2002, 12:52
groen links
groen links
groen links
groen links

16-10-2002, 13:07
Oke maar zorg voor zoveel megelijk stemmen voor Groen Links in jouw vriendenkring.

Maar wel stemmen he

16-10-2002, 13:09
we've got the message Mo. het wordt of pvda of groenlinks.

16-10-2002, 13:13
Oke dank je. Maar wel stemmen en dat weten jullie wat geen stem uitbrengen is een stem voor de "vijanden"

16-10-2002, 13:14

Citaat:
Origineel gepost door Mo_Kers
Oke maar zorg voor zoveel megelijk stemmen voor Groen Links in jouw vriendenkring.

Maar wel stemmen he
zekers en ik neem de hele familie mee

16-10-2002, 13:29
Oke beppie_truus. ben ik blij mee

16-10-2002, 13:33



Citaat:
Origineel gepost door Mo_Kers
Oke beppie_truus. ben ik blij mee
en laten we nou hopen dat iedereen die de volgende keer niet gestemd heeft nu wel gaat stemmen en de mensen die de vorige keer emotioneel gestemd hebben nu hun gezonde verstand mogen gebruiken.

16-10-2002, 13:38
Een nieuwe mooto voor hier ""STEM MET JE VERSTAND""

16-10-2002, 13:47
Perfect ? Timoucha.