Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde een brief, die ik nooit heb kunnen sturen

LZN
16-10-2002, 10:30

door jou ben ik mijn zelfvertrouwen kwijt geraakt, je hebt het diepste in mij van me weggenomen, ik wilde je alles geven, ik was tien nummers van je verwijderd, terwijl jij nooit voor mij hebt klaargestaan, ik huilde en schreeuwe waar jij bij was, maar noch had ik medelijden bij jou, nee jij was altijd met jezelf bezig, je hebt in totaal vier jaar van mijn leven weggenomen, in al die jaren hoopte ik een plek in je hart te veroveren, en dacht werkeljik dat ik nu eindelijk wel een gevoel bij je opwekte, maar nee het is er noot van gekomen....... ik snap niet dat jij zomaar misbruik van me hebt kunnen maken, terwijl je met hart en ziel in de islam gelooft, althans dat zeg je... weet je hoe het voelt om iemand te bellen, en vervolgens de hoorn erop gooien, net alsof die persoon niets waard is, weet je dat ik trillend jouw nummer draaide, hopend dat jij met een vriendelijke stem me zou verwelkomen, maar ik had me al die keren vergist, ik gaf jou altijd het voordeel van de twijfel, hoe moet ik nu verder?? je hebt me met een pijnelijke leegte over gelaten aan het lot, wat moet ik tegen me ouders nu zeggen, als ik iedere dag huilend thuis kom? welke verklaring heb je daar voor?? en dat jij zomaar kan lachen, en eten en drinken en werken zonder een glimp van spijt voelen, zelfs je excuus kon je niet aanbieden, of me gewoon vertellen dat als ik je nodig had je altijd kon bellen,ik heb jou vier jaar van mijn leven gegeven ,en jij geeft mij niet eens een paar seconden, dat je mij hebt gebruikt heb je echt op je geweten, want ik hield oprecht van jou.... dat is wat jij als moslim zijnde van mij moet weten......

Naady
16-10-2002, 12:07
wow kauter echt een indrukwekkende brief! ik kreeg tranen in mijn ogen echt waar ......

yasmine
16-10-2002, 19:12
prachtig lieverd wollah sta met tranen in me ogen ....ik zie mezelf in dit verhaal echt ..... ga zo door meid ... ma3asallaam Yasmine

real_lay-D
02-11-2002, 20:56
meissie toch, echt mooi daar niet van, maar is dit je echt overkomen? als ik vragen mag

real_lay-D
02-11-2002, 20:57

balen als dat zo is, nou nee niet balen......JANKEN!

mihan
02-11-2002, 21:09
Prachtig beschreven je gevoel, ik vind het echt jammer voor je, ik weet precies wat je voelt. Ik heb het ook meegemaakt. Je moet nooit te lang er bij stil staan, maar vier jaar is inderdaad heel veel. Ik weet niet of hij je express heeft gekwetst maar hij verdient zeker een straf om jou zo pijn te doen. Ook al weet ik dat het moeilijk is, ik wil je toch zeggen om je erover heen te zetten want hij verdient je niet. Hij komt zichzelf wel tegen.

chouroek
04-11-2002, 11:34
Speciaal voor kaoutar!! ik lag te huilen in jouwn armen en smeekte,maar je knikte nee, ik bleef maar huilen, maar je wou niet meer met me mee. Je volgde jouwn halve hart, dat geen liefde meer gaf aan mij, maar naar de andere, dus liet me staan in de kou. Na een tijd kreeg je een andere meid, en vanaf toen kwam de spijt. Toen ineens kwam een traan, Waarom ben ik bij Kaoutar weggegaan? Maar je hebt je kansen gehad, toen ik je zo dicht bij me had. Ik wil nu niet meer bij je zijn, en elke keer als ik dat zeg voel jij inscha'aalha weer die ontzettende pijn. Je zal het merken keer op keer, ik wil je niet meer!!!!!! Dit is het stomste wat jij ooit hebt gedaan, Jij bent bij me weggegaan! meisjes ik hoop dat hij de pijn echt gaat voelen!

miss_mariam17
04-11-2002, 11:40
oooooooohhhhhh echt mooi jullie hebben talent echt waar. Maar onthou na regen komt zonnenschijn. :zwaai: