Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ken jij een goedkope ervaren schilder! omgevind rotterdam

chebba1940
30-10-2008, 16:32

Ken jij een goedkope ervaren schilder! omgevind rotterdam -------------------------------------------------------------------------------- salam aleikom, hebben jullie ook jullie huis voor een redelijke prijs laten schilderen verven !! en zijn jullie tevreden? Wat heeft het gekost? Ik ben namelijk op zoek naar zo iemand, en ook een laminaat zetter? in de omgeving van rotterdam vlaardingen schiedam wa aleikom salam gair

AlaaEddine
30-10-2008, 17:01
ik ken er wel 1 maar de muur moet alvorens het geschildert moet worden geégaliseerd worden en geen gaten bevatten hij wil kwaliteit biedden en geen snelle werkjes waar je later spijt van krijgt ik hoor het wel je kan me pmen trouwens een klusser ken ik ook voor laminaat aanleg ps werk per m2 is € 8,00 en voor schilderen € 11,00 per m2 het niet eens zijn met de prijs graag voorbehouden want ik geef alleen de prijzen door die de klusser en schilder vragen wassalamoe 3alaikoem

chebba1940
31-10-2008, 08:50
het is een nieuw opgeleverde huid dus die zullen zker denk ik geen gaten bevatten! ik krijg pas slutels volgend jaar dus ben nu al aan het kijken voor eeen redelijke klusjes man!