Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : halfa anissa 2

Pagina's : [1] 2

LZN
19-02-2004, 22:17

***** Anissa ***** Anissa is een feest (alleen) voor vrouwen! ("***** Anissa" is Marokkaans voor "Feest voor de vrouw") Moeders, dochters, nichtjes, tantes, buurvrouwen, vriendinnen en natuurlijk alle meiden van school. Voor hen zal heel Paradiso het toneel zijn van Marokkaanse en orientaalse dans, muziek, theater, comedy, henna-art, workshops en buikdansen. De beste Marokkaanse DJ's als Selina en Nadia en Jedawne en dakka makrachia en diverse zangeressen zullen onvergetelijke optredens gaan geven. Dit feest mag je niet missen!!! Zondag 21 Maart 2004 Paradiso Aanvang 14.00 uur tot 20.00 uur Entree € 15,- (incl. lidmaatschap) kaarten reserveren kan via info@marmoucha.nl (max. twee kaarten per email adres). www.marmoucha.nl www.intersection.nu.

Beni_Bouyachie17
20-02-2004, 10:01
Ter aanvulling :D http://www.marmoucha.nl/html/agenda_files/anissa/flyer_annisa.jpg http://www.marmoucha.nl/html/agenda_files/anissa/flyer_anissa.jpg

toety
21-02-2004, 21:49
[QUOTE]Origineel gepost door Ikrampje_poepie [B]Hafla Anissa a en Nadia en Jedawne en dakka makrachia en diverse zangeressen zullen onvergetelijke optredens gaan geven. Dit feest mag je niet missen!!! sallaam meid, ik vroeg het net aan m'n man of ik ook mocht gaan maar toen ik vertellde dat jedwan ook kwam vond hij het niet goed en zei het is een dag voor de dames en WAAROM komt jedwan hij is toch een man en die gasten die met hem zijn wat zijn dat zeker dames :rolleyes: hij heeft wel gelijk :D het is jammer dat ze niet een andere goede zangeres hebben genomen zoals samira said,nawal zoughby,najat atabou sorry ik ben aan het dromen ;) gewoon een zangeres die goed kan zingen. ik hoop dat marmoucha volgende x rekening mee houd :) en dan kom ik zekerrr doeiiiiiiiii

guapa
21-02-2004, 23:29
vind je chahra-z / fatima niet goed zinge dan??

toety
22-02-2004, 14:43

die ken ik niet maar als ze goed kan zingen waarom niet maar het ging om jewane en die mannen die met hem zijn hij zei het is toch een dag van de dames waarom komt er een man optreden dan. dit is wat mijn man zei niet ik

guapa
22-02-2004, 16:18
oow that's why, jah dat is dan wel jammer:( (ook voor jou)

toety
22-02-2004, 18:08
dankje wel meid :kusgrijs: :) :huil: :huil: volgende x beter insallah :D :zwaai:

Nana_s
22-02-2004, 23:18
ja maar hij komt niet in de zaal hij staat alleen maar op het podium En als hij klaar is gaat hij weer terug naar de kleedkamer!!! Maar verder in de zaal lopen er alleen maar damens!!!

C_OUJDIA
23-02-2004, 12:41
D'r zullen meer mannen daar rondlopen dan alleen Jedwane die op een podium staat te zingen.. denk aan beveiliging,backstage zullen ook wel mannen rondlopen..Maar het feest is gewoon voor vrouwen... Mohim...Het feest mag er wezen en ik zal insha'allah met de vrouwelijke familieleden gaan!!

maritta
23-02-2004, 18:37
HET ZAL ZEKER WEER GEZELLIG WORDEN!!! :zwaai:

mocromagic
06-03-2004, 12:54
Origineel gepost door C_OUJDIA D'r zullen meer mannen daar rondlopen dan alleen Jedwane die op een podium staat te zingen.. denk aan beveiliging,backstage zullen ook wel mannen rondlopen..Maar het feest is gewoon voor vrouwen... Mohim...Het feest mag er wezen en ik zal insha'allah met de vrouwelijke familieleden gaan!! ff een reactie hierop....we hebben dit keer expres voor paradiso gekozen omdat zij wel genoeg vrouwelijk personeel hebben om de gehele ruimte manvrij te maken...denk aan vrouwelijke uitsmijters, barpersoneel, techniek enzovoort.... ik hoop dat dit toch een aantal misverstanden de wereld uit zal helpen :)

mocromagic
06-03-2004, 12:58
Origineel gepost door toety [QUOTE] sallaam meid, ik vroeg het net aan m'n man of ik ook mocht gaan maar toen ik vertellde dat jedwan ook kwam vond hij het niet goed en zei het is een dag voor de dames en WAAROM komt jedwan hij is toch een man en die gasten die met hem zijn wat zijn dat zeker dames :rolleyes: hij heeft wel gelijk :D het is jammer dat ze niet een andere goede zangeres hebben genomen zoals samira said,nawal zoughby,najat atabou sorry ik ben aan het dromen ;) gewoon een zangeres die goed kan zingen. ik hoop dat marmoucha volgende x rekening mee houd :) en dan kom ik zekerrr doeiiiiiiiii [/B] we hebben hier zeker aan gedacht.....maar laten we eerlijk blijven samira said en nawal zoughby zijn onbetaalbaar(€30.000 voor samira en €10.000 voor nawal :( ) en najat was die dag al geboekt... *een klein geheimpje: in oktober kom najat "mischien" * ;)

beni_bouyachie
08-03-2004, 16:25
En wat heeft jedwane wel dan niet gekost ???

chahraz
11-03-2004, 12:07
Origineel gepost door beni_bouyachie En wat heeft jedwane wel dan niet gekost ??? hmm :confused:

Pagina's : [1] 2