Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames maak het ons makkelijk....

Pagina's : [1] 2 3

CharlieDaSilva
19-02-2004, 21:01

Hoe worden jullie het liefst versierd?? :confused:

Lady_moi
19-02-2004, 21:03
Met lampjes en slingers..

CharlieDaSilva
19-02-2004, 21:05
Origineel gepost door Lady_moi Met lampjes en slingers.. :kwaad:

Eastboy
19-02-2004, 21:10
Origineel gepost door CharlieDaSilva Hoe worden jullie het liefst versierd?? :confused: Zou ik ook effe mogen reageren,ik ben namelijk een man maar zo gaat dat ongeveer in de meeste gevallen. Nou ik ben niet net als die andere meisjes hoor :( integendeel ik ben helemaal niet materialistisch maar ja als je zo een mooie Bmw heb mag je me wel effe thuis afzetten want het regent namelijk en dan zullen we in de auto wel verder praten.

CharlieDaSilva
19-02-2004, 21:12

Origineel gepost door Eastboy Zou ik ook effe mogen reageren,ik ben namelijk een man maar zo gaat dat ongeveer in de meeste gevallen. Nou ik ben niet net als die andere meisjes hoor :( integendeel ik ben helemaal niet materialistisch maar ja als je zo een mooie Bmw heb mag je me wel effe thuis afzetten want het regent namelijk en dan zullen we in de auto wel verder praten. wehehehehe of niet broeder. k.hab ze praten onschuldig en intussen zijn ze materialistisch als de pest.

salina83
19-02-2004, 21:24
Origineel gepost door CharlieDaSilva wehehehehe of niet broeder. k.hab ze praten onschuldig en intussen zijn ze materialistisch als de pest. Waarom zo grof, heb respect.

CharlieDaSilva
19-02-2004, 21:35
Origineel gepost door salina83 Waarom zo grof, heb respect. respect voor kha.b?? never

Mouny
19-02-2004, 21:37
wahaha... als je zo man genoeg bent waarom een topic openen om te vragen hoe een dame versiert wil worden??? nou?

salina83
19-02-2004, 21:37
Origineel gepost door CharlieDaSilva respect voor kha.b?? never kha.b? Is een meid die voor het geld gaat een ....? Zoek het woord nog maar eens op.

LoVeLy_HaNaN
19-02-2004, 21:43
Whaha, jij bent egt zielig man:o Hoe versier je iemand? Ewa bij sommige meiden, hoef je inderdaad alleen een bmw ofso te hebbe en erg rijk te zijn, ookal ben je fakking lelijk:D Maar om mij te versiere moet je vooral jezelf zijn en niej kapsonesachtig gaan doen enso, ik heb daar namelijk een hekel aan. Maar ik geef de jongens tog geen aandacht, ze verdoen hen tijd gewoon. :hihi:

Laila_layd
19-02-2004, 22:10
Origineel gepost door CharlieDaSilva Hoe worden jullie het liefst versierd?? :confused: loop met zo'n groot mogelijke boog om me heen en kijk me niet aan..probeer niet te praten tegen me en kijk me ook niet aan..dan zal t vast lukken :rolleyes:

Lampjuh
19-02-2004, 22:33
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het versieren, dan voel ik me zo goedkoop. :maf: Ik ben zo buitengewoon gek op afstandelijkheid, versieren??? geen respect

Casaouia_Style
19-02-2004, 22:41
Origineel gepost door Lady_moi Met lampjes en slingers.. :hihi:

RisLaine
20-02-2004, 09:38
Origineel gepost door CharlieDaSilva Hoe worden jullie het liefst versierd?? :confused: :maf: :staart:

missynadia
20-02-2004, 10:14

Origineel gepost door Lady_moi Met lampjes en slingers.. hahahahaha:melig:

Pagina's : [1] 2 3