Bekijk originele versie : Iemand nog tips om over je liefdes verdriet heen te komen?
charlygirl
19-02-2004, 20:30
Iedereen maakt het wel eens mee, maar ik wist niet dat het zo kl*te kon zijn. Heeft iemand ervaringen die die wil delen zodat andere daar wat aan hebben. Wat hoe kom ik hier over heen?? :( :(
1 keer een vriendje gehad,en gelijk volgepropt met liefdesverdriet,en mijn manier om eroverheen te komen:
Eet je vol!! alles wat je maar lekker vind!! van chocolade tot chipss,alles wat je kunt pakken,het helpt.....................voor even althans,verder moet je je hart de tijd geven,om het een plekje te geven en er rust in te vinden,nyu weet je dat je die tweede keer die fout in ieder geval niet meer zal begaan...
charlygirl
19-02-2004, 20:36
Thnks ik hoop ook dat ik er snel over heen ben , maar nu voel ik me gewoon heel erg rot :(
Liefs
ze3maze3ma
19-02-2004, 20:37
Origineel gepost door charlygirl
Iedereen maakt het wel eens mee, maar ik wist niet dat het zo kl*te kon zijn. Heeft iemand ervaringen die die wil delen zodat andere daar wat aan hebben. Wat hoe kom ik hier over heen?? :( :(
nou meid..vergeet die jongen!! en ga eens lekker met je vriendinnen shoppen of naar de bios.eet lekker wat je lekker vind..
en honderd keer zeggen dat die jongen lelijk is en toch niet mijn ware is.en dat je een veeeeeeeell betere jongen kunt krijgen..
en een BIG GIRL bent om over liefdesverdriet heen te kunnen komen..
nou ik hoop dat het lukt..
:zwaai: ze3maze3ma
charlygirl
19-02-2004, 20:39
thnks :)
Er zij twee Opties.
1e Bel de kindertelefoon
2e Bel mij 06429854666 maar dan kost het wel 50 cent per minuut exclusief de belkosten. :zwaai:
L3amrani
19-02-2004, 20:43
Nieuwe vriendje nemen om de ander snel te vergeten!.
Lady_moi
19-02-2004, 20:53
Ik probeer het te verwerken door heel veel smeekbedes te verrichten en vergeving te vragen aan Allah om mn haramrelatie.
En ook heel veel huilen want dan voel ik me achteraf wat opgeluchter en veel erover praten en zeggen wat er op u hart ligt.
En niet op u tanden bijten want dan kan je nergens heen met u pijn en verdriet.
Maar ik zeg nie dat je er helemaal doorheen komt.
Het kan nog pijn doen..echt wel..
IBTISSAM3
19-02-2004, 20:58
het is altijd klote natuurlijk maar na een tijdje dan slijt het wel hoop ik dan voor je sterkte meid pease voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!
charlygirl
19-02-2004, 21:51
Ja thks ik kan nu gewoon niet geloven dat het slijt. Ik begrijp er ook niks van hoe kan nou van de een op de andere dag het gevoel bij iemand weg zijn :(
donaldduk
19-02-2004, 22:12
het is een klote gevoel heb het nu ook ik huil dag en nacht soms helpt het wel om te huilen ik wil van dit gevoel ook af maar weet echt niet hoe tfoe ik haat dit :tranen: :verdriet:
Casaouia_Style
19-02-2004, 22:26
was er maar een simpele oplossing voor alle problemen :( maar die is er helaas niet
Het kan iedereen overkomen, als je jezelf niet goed beschremt kom je zo in. :D
Maar ff serieus, je kan echt makkelijk overheen komen. Zoek afleiding, vriendinnen of ga meer dingen zoeken over een bepaald onderwerp een hobby zoeken....
Maar wat echt echt helpt, is Qu'ran lezen en Du'a doen. En wees sterk, als je tegen jezelf kan zeggen ik blijf sterk en dit stelt niets voor mij krijg je niet zwak dan ben je al een heel eind verderop. :D
alhoceima_boy15
19-02-2004, 23:36
Origineel gepost door Wolverine
Koran lezen ! :goedzo:
ik_oke_is
19-02-2004, 23:44
beetje jezelf zielig vinde,
lang blijven uithuilen ,
niet meer naar school gaan
vervanging nemen, en maak je eige wijs dat het niet zOOoo erg is
als al dat niet helpt,
dan moet je nog eens terug om mijn advies Fase 2 te krijgen
ja ja ik weet het, lief van mij :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.