Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes die denken dat ze geflashed zijn....

Pagina's : [1] 2 3

CharlieDaSilva
19-02-2004, 18:29

...Jullie zijn niet geflashed. Jullie zijn gewoon slachtoffer geworden van het jagersinstinct wat een echte man in zich heeft. Jagen, jagen en nog eens jagen. Je ziet een prooi.....je gaat watertanden...je schat je kansen in....hoe lager de kans....hoe meer je gaat watertanden...WHAAAAAAAAAAAAAAAAH hmmmmmmm...zal ik r kunnen verleiden....?? Hmmmmm....Mn instinct schreeuwt om actie..... Dan komt de aanval.....soms wordt ie keihard afgestraft.....de jager neemt afstand.....maar niet voor lang.....GRRRRRRR weer een aanval.....de prooi wordt moe......ze begint je leuk dus leuk te vinden....maar weeeeer weert ze de aanval....je gaat nog meeeeeeeer watertanden....je neemt een aanloop....je springt....WHARTRGRGRGRGRGGGGGG HEBBES !! Gelukt....je behandelt je prooi goed de eerste paar dagen...dan is de plezier ervan af...je hebt bewezen dat je ook deze prooi hebt kunnen vangen en verleiden....je instict verlangt naar meeeer...iets andersss.....grrrrrr.... Dan kom je haar tegen.....de prooi bij uitstek...je voelt je hart kloppen...

samia01
19-02-2004, 18:31
waar slaat deze op heey bij een jonge raak ik uit gekeken en dump hem dan dan beld hij nog d erest van de maand tot dat ik een andee jonge laat opnemen met ik ben haar vriend ja ja op deze manier kan het ook toch

CharlieDaSilva
19-02-2004, 18:33
Origineel gepost door samia01 waar slaat deze op heey bij een jonge raak ik uit gekeken en dump hem dan dan beld hij nog d erest van de maand tot dat ik een andee jonge laat opnemen met ik ben haar vriend ja ja op deze manier kan het ook toch De honger van de echte jager is pas gestild als ie zich heeft voortgeplant door middel van jou....alhoewel....als ie maar de actie kan doen die nodig is voor voortplanting...de rest boeit geeneens.

lady_khadija
19-02-2004, 18:34
komt op hetzelfde neer.......

CharlieDaSilva
19-02-2004, 18:36

Origineel gepost door lady_khadija komt op hetzelfde neer....... flashen is met voorbedachte rade... dit is een instincvt...het overkomt je

lady_khadija
19-02-2004, 18:40
Origineel gepost door CharlieDaSilva flashen is met voorbedachte rade... dit is een instincvt...het overkomt je .......je behandelt je prooi goed de eerste paar dagen...dan is de plezier ervan af...je hebt bewezen dat je ook deze prooi hebt kunnen vangen en verleiden....je instict verlangt naar meeeer...iets andersss.....grrrrrr......... je doet het meisje geloven dat je om haar geeft etc.....dat is toch ook een vorm van fleshen????

CharlieDaSilva
19-02-2004, 18:41
Origineel gepost door lady_khadija .......je behandelt je prooi goed de eerste paar dagen...dan is de plezier ervan af...je hebt bewezen dat je ook deze prooi hebt kunnen vangen en verleiden....je instict verlangt naar meeeer...iets andersss.....grrrrrr......... je doet het meisje geloven dat je om haar geeft etc.....dat is toch ook een vorm van fleshen???? je geeft ook om dr......totdat je om iemand anders gaat geven dat gaat nogal snel bij een jager

lady_khadija
19-02-2004, 18:44
Origineel gepost door CharlieDaSilva je geeft ook om dr......totdat je om iemand anders gaat geven dat gaat nogal snel bij een jager dat is lang niet bij alle jongens zo......bij sommigen gaat het puur om het fleshen van een meisje......

CharlieDaSilva
19-02-2004, 18:45
Origineel gepost door lady_khadija dat is lang niet bij alle jongens zo......bij sommigen gaat het puur om het fleshen van een meisje...... dat zijn loverboys

Lady_moi
19-02-2004, 18:47
Wie iemand flasht word zelf ook terug geflasht..

lady_khadija
19-02-2004, 18:48
Origineel gepost door CharlieDaSilva dat zijn loverboys komt op hetzelfde neer.....alleen loverboys willen dat jij voor ze werkt....

Laila_layd
19-02-2004, 22:20
Origineel gepost door CharlieDaSilva ...Jullie zijn niet geflashed. Jullie zijn gewoon slachtoffer geworden van het jagersinstinct wat een echte man in zich heeft. Jagen, jagen en nog eens jagen. Je ziet een prooi.....je gaat watertanden...je schat je kansen in....hoe lager de kans....hoe meer je gaat watertanden...WHAAAAAAAAAAAAAAAAH hmmmmmmm...zal ik r kunnen verleiden....?? Hmmmmm....Mn instinct schreeuwt om actie..... Dan komt de aanval.....soms wordt ie keihard afgestraft.....de jager neemt afstand.....maar niet voor lang.....GRRRRRRR weer een aanval.....de prooi wordt moe......ze begint je leuk dus leuk te vinden....maar weeeeer weert ze de aanval....je gaat nog meeeeeeeer watertanden....je neemt een aanloop....je springt....WHARTRGRGRGRGRGGGGGG HEBBES !! Gelukt....je behandelt je prooi goed de eerste paar dagen...dan is de plezier ervan af...je hebt bewezen dat je ook deze prooi hebt kunnen vangen en verleiden....je instict verlangt naar meeeer...iets andersss.....grrrrrr.... Dan kom je haar tegen.....de prooi bij uitstek...je voelt je hart kloppen... ahha verveel je je ofsow :rolleyes:

Lampjuh
19-02-2004, 22:25
Film hindie hada

ik_oke_is
19-02-2004, 22:25
ik MOET een relatie beeindigen als ze me haar linkerborst laat zien .... daar kan ik niet tegen , dan is het gedaan.... :maf:

Lampjuh
19-02-2004, 22:29

Origineel gepost door ik_oke_is ik MOET een relatie beeindigen als ze me haar linkerborst laat zien .... daar kan ik niet tegen , dan is het gedaan.... :maf: hahahahahahahahahaha :D Nog steeds een trauma? :giechel: Jij gaat nooit trouwen denk ik :hihi:

Pagina's : [1] 2 3