Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ff EeN vRAagJe?

Pagina's : [1] 2

sweetysma
19-02-2004, 18:16

Hey allemaal :zwaai: kan iemand me mischien helpen? al een tijdje doet me msn het niet (ik weet deze topic is zovaak geopend maar niemand heeft echt gereageerd)dus dacht laat me het hier plaatsen kan iemand me a.u.b helpen ik heb al alle soorten msns gedowloadt dus daarna probeerde ik me aan te melden maar er kwam te staan telkens dat me w8woord verkeerd is of de aameldingsnaam bestaat niet en als ik me bij me tante aanmeld lukt het gewoon wel raar kan iemand me daarmee helpen????

sweetysma
19-02-2004, 18:25
ewa kan niemand me helpen ofso:(

miss_cuisine
19-02-2004, 21:49
salaam moelikoem, ik had dat probleem ook ......de nieuwe versie dowloaden....en de oude msn uit je software halen, zoniet zit er waarschijnlijk een firewall op je pc en dan moet je die eerst zien uit te schakelen.... ma3salaam

Lampjuh
19-02-2004, 23:01
Ik heb het ook soms, dan moet ik eerst verbinding maken met w8woord en alles en daarna eerst verbinding maken door een site of zo te zoeken en dan pas doet ie het.

DoNaLd_DuCk
19-02-2004, 23:09

meschien staan je cookies te hoog !!!!! een soort ( prive bescherming) ander heb je een virus ( ik weet niet meer hoe die heet maar ik had dat ook wat jij had ) maar ik moest formateren !!!!!! ben je wel alles kwijt !!!!

najiba05
20-02-2004, 08:23
subhannelah , dat probleem heb ik vorige week ook gehad , heb zelfs contact opgenoemen met de server, hij adviseerde me om norton=anti-virus te deinstalleren, heb ik gelukkig niet gedaan heb wel msn5.0 verwijderd en nu heb ik gelukkig weer internetverbinding . later ga ik inchallah msn 6.0 installeren=de nieuwe versie.

sweetysma
20-02-2004, 14:26
hey ik heb dit allemaal al geprobeerd ook nieuwe versie dowloaden en een nieuwe account (dat klopt niet dan moet zekr heel me familie een nieuwe account maken het ligt niet aan de account maar aan ons msn:D Maar najiba05 thanxss ga het ook proberen en al de andere bedankt voor jullie hulp:D

ladynight
20-02-2004, 21:39
hallo dames heb ff een vraagje wie kan mij helpen aan een huisbaas heb dringend een woning nodig,meschien kan ik jullie ook ergens mee helpen, het maakt niet veel uit waar het is, maar mijn voorkeur gaat toch naar limburg pleasssssse wie kan mij hierbij helpen alvast bedankt allah geliekoem mra salammaa

Glimlachje
21-02-2004, 12:24
Origineel gepost door ladynight hallo dames heb ff een vraagje wie kan mij helpen aan een huisbaas heb dringend een woning nodig,meschien kan ik jullie ook ergens mee helpen, het maakt niet veel uit waar het is, maar mijn voorkeur gaat toch naar limburg pleasssssse wie kan mij hierbij helpen alvast bedankt allah geliekoem mra salammaa Je kunt beter een nieuwe topic openen meid ;)

Glimlachje
21-02-2004, 12:25
sweetysma is het nog gelukt? :)

sweetysma
21-02-2004, 12:27
Origineel gepost door Glimlachje sweetysma is het nog gelukt? :) heyy nee man is niet gelukt echt heel jammer maar gelukkig kan ik nog bij een site msnen www.e-messenger.net maar die msn is wel heel heel raar soms doet tie het niet en soms wel maar alvast bedankt voor je hulp echt waar sokran :D

Glimlachje
21-02-2004, 15:18
Origineel gepost door sweetysma heyy nee man is niet gelukt echt heel jammer maar gelukkig kan ik nog bij een site msnen www.e-messenger.net maar die msn is wel heel heel raar soms doet tie het niet en soms wel maar alvast bedankt voor je hulp echt waar sokran :D ;) veel succes nog.... :zwaai:

sweetysma
21-02-2004, 15:18
thanxs lieverd

jasmin_babe
21-02-2004, 15:36
ik heb een vraagje hoe kan je onderin tekst krijgen zoals sweetysma AlHoCeiMa*TaNgEr -ThE PlAcE 2 BeY

sweetysma
21-02-2004, 15:40

Origineel gepost door jasmin_babe ik heb een vraagje hoe kan je onderin tekst krijgen zoals sweetysma AlHoCeiMa*TaNgEr -ThE PlAcE 2 BeY hey meid als je nu naar mijn hoekje gaat dan zie je staan mijn hoekje wijzig profiel wijzif opties en blablabla je moet dan drukken op wijzig profiel dan zie je staan emailadres bevestigt emailadres geslacht homepage ondertekening bla bla bla je moet dan bij ondertekening dan iets typen wat je wilt hebben voor je tekst snap je als je het niet snapt dan leg ik het graag nog een keer uit

Pagina's : [1] 2