Bekijk originele versie : dames let op aan wie je je foto's geeft!!!!!!!!!!
beppie_truus
19-02-2004, 18:06
Ik kreeg net via msn een link van een site.
Ik kan jullie vertellen dat wat ik daar zag vond ik echt walgelijk.
foto's van meisjes die daar onder de topic k.h.a.b werden geplaats.
Veel van die foto's waren gewoon onschuldige foto's maar en zaten ook een boel bij waarbij je dacht waar zaten die meiden met hun kop toen ze dat soort foto's hebben gemaakt en door gestuurd :jammer:
die meiden waren fout om die foto's te geven maar die gasten die ze op de site hebben gezet zijn daarom niet minder fout, vergeet niet dat allah swt ze beide zal straffen.
DUS MEIDEN DENK GOED NA AAN WIE JE EEN FOTO DOOR STUURT
MoEtJe_MoEtJe
19-02-2004, 18:07
pas maar op dat ze niet vervloekt worden !!!!!!!!!!!
beppie_truus
19-02-2004, 18:12
Origineel gepost door Miss9
Misselijk man!
welke site was da dan?
De link ga ik niet geven omdat ik vind dat je aan zo'n site juist geen geruchbaarheid moet geven :(
LieveMeisje
19-02-2004, 18:13
pfffffffffffff zieke mensen..................... :jammer:
Beppie_Truus je heb gelijk,ik heb daarom ook weggehaald,dat ik vroeg welke site is het? maar ik vroeg het zonder erbij na te denken,snap je toch wel?' :blauwkus:
beppie_truus
19-02-2004, 18:17
Origineel gepost door Miss9
Beppie_Truus je heb gelijk,ik heb daarom ook weggehaald,dat ik vroeg welke site is het? maar ik vroeg het zonder erbij na te denken,snap je toch wel?' :blauwkus:
;)
I know what you mean
toch wil ik als nog die site zien alleen om te kijken of er vriendinne staan dan kan ik die site tenminst elaten blokeren
en dan is die site weg
want me neef kan een site hacken
dus ja
beppie_truus
19-02-2004, 18:23
Origineel gepost door samia01
toch wil ik als nog die site zien alleen om te kijken of er vriendinne staan dan kan ik die site tenminst elaten blokeren
en dan is die site weg
want me neef kan een site hacken
dus ja
Ik heb al opdracht gegeven om die site te laten hacken en die gasten worden aangesproken.
dus ik vind het niet nodig om de link hier neer te zetten die meiden zijn al genoeg vernedert.
Ik wil meiden alleen maar waarschuwen en ik vind het echt niet nodig om de beelden erbij te zetten.
missnargiss
19-02-2004, 18:23
oh wat erg! ik heb ook gehoord dat ze met iets zelfs je foto weg kunnen halen van msn.. dat is bij een vriendin van me gebeurt die mensen zijn echt zielig man
beppie_truus
19-02-2004, 18:25
Origineel gepost door missnargiss
oh wat erg! ik heb ook gehoord dat ze met iets zelfs je foto weg kunnen halen van msn.. dat is bij een vriendin van me gebeurt die mensen zijn echt zielig man
Het zijn echt 1e klas kl**tzakken :boos:
ja je moet zo een programma downloaden ne dan kan je di evan msn eraf halen
maar kroeda op deze wereld joh
net als een meid hier die mijn foto op haar avatar heeft gedaan
zieliggggggggggggggg
DE_STALKER_LAMM
19-02-2004, 18:26
allé geef eens de link je moet je voor hen niet schamen..kan ik ook meegenieten:stout:
ja ik vind dat je in de eerste plaats je foto gewoon niet moet doorsturen naar wie dan ook, het is ontzettend dom om je foto op het net te plaatsen, je weet nooit in wiens handen die foto's vallen, er lopen zoveel zotten rond en zeker op het net......
geef die site dan prive ik moet gewoon checken ik ben helmaal nieuwsgierig nu
dalijk staat mijn foto daar
ooooooooow geef die site laat me kijken of ik er sta
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.