Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Morgen Arbeidsdeskundige Hellp!

oum_jabir
29-10-2008, 16:02

----------------------------------------------------------------------------- asalamu 3alaikum dames. ik heb morgen dus een afspraak bij een arbeidsdeskundige wat kan ik verwachten. en wat kan ik zelf aangeven...nou ik wacht jullie advies af.. veel salaam omojabir

DMBC
29-10-2008, 16:40
Mogen de heren dan geen antwoord geven?

oum_jabir
29-10-2008, 22:36
oke vooruit dan maar

rifia117
30-10-2008, 09:38
Ik neem aan dat het gaat om een uitkering.. Ik zelf werk bij het UWV en de meeste cliëntgesprekken met arbeidsdeskundigen gaan over je klachten/ gedeeltelijke medische berperkingen en over je uitkering.. En wat je mogelijk kan doen om passend arbeid te vinden.. Als het goed is heb je hiervoor een afspraak gehad met de verzekeringsarts?

oum_jabir
30-10-2008, 10:39

nee ik heb geen uitkering maar ben al een tijdje ziek..verzekerings arts heeft aangegeven dat ik dat werk niet meer kan doen.. en nu heb ik dus een afgspraak bij een arbeidsdeskundige op het werkvloer.. bedankt voor je reactie..

rifia117
30-10-2008, 10:55
nee ik heb geen uitkering maar ben al een tijdje ziek..verzekerings arts heeft aangegeven dat ik dat werk niet meer kan doen.. en nu heb ik dus een afgspraak bij een arbeidsdeskundige op het werkvloer.. bedankt voor je reactie.. Ah oke.. Dan gaat de Arbeidsdeskundige kijken naar passend arbeid etc.. Succes..