Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom ben ik zo zwak?

fessiamassia
29-10-2008, 15:13

soms haat ik mezelf ik vergeef mensen om me heen zo snel..ik blyf nooit lang boos.het lykt soms of ik in dat opzicht geen grenzen heb.mensen lopen over me heen x op x en ik blyf maar vergeven. Maar soms kan ik het allemaal niet meer aan..wie heeft tips zodat ik niet zn supersoftie blyf!!of wie kent dit? Voel me vaak gewoon dom dat ik alles maar laat gaan.

SonnaTillifoen
29-10-2008, 15:38
Je ziet nu ook in (hopelijk) wat de gevolgen kunnen zijn door dat je zo ''makkelijk'' bent... Zeg eens Nee tegen jezelf en laat je niet kennen meid, heb respect voor jezelf en kom voor jezelf op zoals anderen dat doen. Waarom kunnen anderen jou zo behandelen en jij niet!!

waterijs
29-10-2008, 16:43
ik herken mezelf daarin lieverd. je bent te goed voor deze wereld. dat is juist goed. en dat is wat allah ook wil. maar niet iedereen is zoals jij bent. weet wel dat niet iedereen te vertrouwen is. ik ben ook zo. maar uit ervaring moet ik je wel vertellen dat er mensen op de wereld lopen die graag van jou goedheod misbruik willen maken. dat zal je kwetsen en je voelt je verdrietig. daarom heb ik besloten om alleen tegen diegene die goed voor mij is, ik ook goed voor hen zal zijn. zijn zij slecht tegen mij, dan ontwijk ik die persoon. maar in werkelijkheid ben jij een goed persoon.

appie.18
29-10-2008, 16:46
stel je jezelf eerst duidelijke grenzen..dan stel je grenzen aan andere mensen accepteer niet iedereen als vriend die naar je lacht!! wees geen gemakelijke dame waar mensen van denken ohh die vind niks erg(blijf scherp)

Fatimaatje23
29-10-2008, 16:49

soms haat ik mezelf ik vergeef mensen om me heen zo snel..ik blyf nooit lang boos.het lykt soms of ik in dat opzicht geen grenzen heb.mensen lopen over me heen x op x en ik blyf maar vergeven. Maar soms kan ik het allemaal niet meer aan..wie heeft tips zodat ik niet zn supersoftie blyf!!of wie kent dit? Voel me vaak gewoon dom dat ik alles maar laat gaan. ik wil je wel wat attitude leren hoor. hahahaha ik geef mensen maar 3 kansen, als ze de laatste kans verpesten laat ik ze vallen. Het ligt er uiteraard aan wie het is en wat ze gedaan hebben natuurlijk. Wallah ik was vroeger ook zo maar ik heb 't afgeleerd. Nu kan ik een echte "Rhoela" zijn

Ansariya
29-10-2008, 16:58
Omring j niet met teveel mensen... Vraag voor de verandering hén eens iets voor jou t doen.. Als dit moeilijk blijkt t zijn weet j mééér dan genoeg. Ik hb meegemaakt, dat als je zo'n mensen laat vallen en jij d goeie bent, veeel terug naar jou zullen vragen en je om vergeving zullen vragen... Wees egoistisch. Echt waar... Dit kun je wél... Niet iedereen is zacht en aardig, niet iedereen is behulpzaam.. Tzal j wel lukken hoor!

Mievrouw
29-10-2008, 17:13
Ajr van de allemachtige krijg je incha Allah wel. Er zit goedheid in, maar het moet jou natuurlijk niet telkens een vervelend gevoel geven. Ik was ook zo, ben nu iets minder soft, maar meer door vervelende omstandigheden, mis de oude ik.