Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel, je partner overlijdt.

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
19-02-2004, 17:14

.....stel degene met wie je oud wou worden, waar je zo van hield, waar je zoveel toekomst plannen mee had, overlijdt... dat lijkt me dus gewoon 1 van de meest verschrikkelijke dingen die kunnen gebeuren....

Life_sucks
19-02-2004, 17:20
dat is het ook

yesmina19
19-02-2004, 18:21
is echt vreselijk om mee te maken maar ja het is mektoub

Lady_moi
19-02-2004, 18:25
Waarom zeg je nu zoiets..

lady_khadija
19-02-2004, 18:37

el mektab....:(

Miss9
19-02-2004, 18:58
Alleen al er aan denken ........ neej,is echt erg Ik zou dan nie meer lief kunnen hebben naar een ander toe,ik bedoel je heb al je liefde dan toch al gegeven?? wat blijft er dan nog over?

DOUKALIA18
19-02-2004, 19:20
jeetje wat lijkt me dat erg diegene is weg en je zult 'm noooooit meer zien :tranen:

minora
19-02-2004, 19:42
Daar wil ik niet eens aan denken... Het is elmektab... En het één van de ergste dingen die je kunnen overkomen

Soul_Searching
19-02-2004, 20:13
Ik zou dus helemaal gek worden gewoon doordraaien ik moet er niet aan denken.

Lampjuh
19-02-2004, 23:28
Ala3maroe bijadie ALlah.

alhoceima_boy15
19-02-2004, 23:34
Origineel gepost door Jacopo .....stel degene met wie je oud wou worden, waar je zo van hield, waar je zoveel toekomst plannen mee had, overlijdt... dat lijkt me dus gewoon 1 van de meest verschrikkelijke dingen die kunnen gebeuren... Nou...jullie mogen het geloven ofnie maar dat is bij mij gebeurd :verdriet: was 1 jaar geleden gebeurd :huil:

Lampjuh
19-02-2004, 23:35
Origineel gepost door alhoceima_boy15 Nou...jullie mogen het geloven ofnie maar dat is bij mij gebeurd :verdriet: was 1 jaar geleden gebeurd :huil: :( Allh je3tiek Asbar. Ina lillahi waiena ilaihy raji3oen.

alhoceima_boy15
19-02-2004, 23:37
Origineel gepost door Lampjuh :( Allh je3tiek Asbar. Ina lillahi waiena ilaihy raji3oen. Amien :traan1:

missbruid
20-02-2004, 00:14
Ik schrok effe toen ik de topic las. Ik ben niet zo lang geleden getrouwd, en ik wist dat ik niet een lang toekomst zou hebben met mijn man, hij wou ook eerst niet trouwen, hij wou me geen pijn doen, omdat we allebei wisten dat hij niet lang te leven had, maar ik hield zoveel van die man dat we toch zijn gaan trouwen want ik wou de maanden die hou nog had te leven samen met hem doorbrengen... het was echt de beste tijd van mijn leven en ik denk niet dat ik ooit zou kunnen hertrouwen, ook al ben ik nog jong en heb misschien een heel toekomst voor me, ik zou nooit zoveel van iemand houden zoals ik dat bij hem heb gedaan. En je partner verliezen is een van de dingen die ik mijn vijand niet eens toewens. Ik ga er nog kapot aan, en subhanallah zit vandaag pas weer voor het eerst achter de pc om wat voor mijn nichtje op te zoeken en dacht om effe marokko.nl weer te checken....zie ik dit staan... Het leven lijkt zo levenloos........ :(

Riffia123
20-02-2004, 00:35

Origineel gepost door missbruid Ik schrok effe toen ik de topic las. Ik ben niet zo lang geleden getrouwd, en ik wist dat ik niet een lang toekomst zou hebben met mijn man, hij wou ook eerst niet trouwen, hij wou me geen pijn doen, omdat we allebei wisten dat hij niet lang te leven had, maar ik hield zoveel van die man dat we toch zijn gaan trouwen want ik wou de maanden die hou nog had te leven samen met hem doorbrengen... het was echt de beste tijd van mijn leven en ik denk niet dat ik ooit zou kunnen hertrouwen, ook al ben ik nog jong en heb misschien een heel toekomst voor me, ik zou nooit zoveel van iemand houden zoals ik dat bij hem heb gedaan. En je partner verliezen is een van de dingen die ik mijn vijand niet eens toewens. Ik ga er nog kapot aan, en subhanallah zit vandaag pas weer voor het eerst achter de pc om wat voor mijn nichtje op te zoeken en dacht om effe marokko.nl weer te checken....zie ik dit staan... Het leven lijkt zo levenloos........ :( :eek: Wat erg meid, moge god je geduld geven.... llijkt me echt erg gewoon :(

Pagina's : [1] 2 3 4