Bekijk originele versie : Preuts??
war bedoel je mer "je helemaal laten gaan" ? :confused:
dat weet ik 0ok niet ,, gew0on d0en watie zegt ofzo maar dat bedoel ik neit ik wil gew0on weten wat jullie zouden doen??
Maar heb je nog met hem? Of heb je wat met hem gehad en is het uit?
nee het is uit ja mare dat boeit nu ff niet ik wil gew0on f weten wat jullie in dat geval zouden d0en??
ik denk dat iedereen preuts is, in het begin!
maar dat het daarna allemaal reuze mee valt!
Origineel gepost door amira_00
als hij vind dat je preuts bent dan betekend het dat hij niet meer met je verder wilt, dus in die situatie zou ik het gewoon uitmaken
neej zo ish het neit gegaan we zijn uit elkaar gegeaan om andere reden mare later heb ik geh0ordd over dat preutse gedoe ,,:s
Tsjalouta
20-02-2004, 09:47
Origineel gepost door LiL_PriNceSs
Wat Is PreuTs?
:watte: :maf:
:jammer:
preuts = zeer ingetogen, overdreven kuis
hey hallo meid ik heb net jetopic ge;ezen en wil daar ff opreageren!
luister je moet gewoon altijd jezelf zijn en een jongen moe je maar nemen zoals je bent en doet hij dat niet iwa dan moet je maar denken hij is jouw niet waard.
ik heb ook een relatie van een halfjaar en ik zal je een geheimpje vertellen ik heb nog nooit met hem gezoend en hij raakt mij ook niet aan hij heeft mij gewoon genomen zoals ik ben, en hij waardeert het heel erg maar toch zijn wij stapel gek op elkaar maar we doen het gewoon rustig aan . ik bedoel maar er zijn genoeg tutteholas die met hun laten sollen dussssssss dat hebben de meeste jongens wel zo een beetje gehad
dussssssss meid blijf gewoon jezelf en ga jezelf niet veranderen voor een ander want dan doe je jezelf alleen maar te kort oke verder wens ik je nog heel veel :Iluvu: geluk beslamaaaaaaaaaaaaaaaaa
Origineel gepost door Timmous
hey hallo meid ik heb net jetopic ge;ezen en wil daar ff opreageren!
luister je moet gewoon altijd jezelf zijn en een jongen moe je maar nemen zoals je bent en doet hij dat niet iwa dan moet je maar denken hij is jouw niet waard.
ik heb ook een relatie van een halfjaar en ik zal je een geheimpje vertellen ik heb nog nooit met hem gezoend en hij raakt mij ook niet aan hij heeft mij gewoon genomen zoals ik ben, en hij waardeert het heel erg maar toch zijn wij stapel gek op elkaar maar we doen het gewoon rustig aan . ik bedoel maar er zijn genoeg tutteholas die met hun laten sollen dussssssss dat hebben de meeste jongens wel zo een beetje gehad
dussssssss meid blijf gewoon jezelf en ga jezelf niet veranderen voor een ander want dan doe je jezelf alleen maar te kort oke verder wens ik je nog heel veel :Iluvu: geluk beslamaaaaaaaaaaaaaaaaa
eey meid bedankt v0or je berichje :) en je hebt vol uit 100% gelijk :)
beslama :zwaai:
MEid, ik ben het erook 100% mee eens.
Doe mij maar lekker preuts... Das juist :goedzo:
Origineel gepost door minora
Doe mij maar lekker preuts... Das juist :goedzo:
okee dan .. Dames ,, dus kben gelukkig niet de enige die er z0 0ver denkt ..
Origineel gepost door sali_17
okee dan .. Dames ,, dus kben gelukkig niet de enige die er z0 0ver denkt ..
Absoluut niet!! Vind het juist toppie..
excuse me?? Te preuts??? Zeg maar tegen hem dat hij kan opdonderen en jij mag blij wezen dat je van hem af bent!! met ander woorden hij wil alleen maar seks met je en omdat hij dat dus niet kreeg, omdat je dus te preuts was, heeft hij het uitgemaakt. Dus om het nog duidelijker op te schrijven: hij wilde seks, jij interesseerde hem niets!!
Meid, met welke jongens laat jij je in?? Ik zeg niet wat je wel en moet doen hoor. maar meid als een jongen je echt wilt raakt hij je met geen vinger aan. Alleen dan weet je dat hij respect voor je heeft !!
liefs sonya
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.