Bekijk originele versie : liefdeverdriet
hallo mensen...wie kan me helpen enof raad geven.
Ik heb een ontzettende liefdeverdriet. het is al twee maanden uit en kan het echt hel moeilijk verwerken. Wat ik ook doe, elke keer zie ik haar voor me....... net wanneer ik van haar begon te houden heeft ze het uitgemaakt. Ik heb alles op alles gezet om haar gelukkig te maken en alles te geven wat haar hartje haar begeerd. Het doet zoeen pijn, het is alsof je wordt verscheurd om iemand te moeten loslaten als je veel voor diegene voelt.. Ik ben niet wanhopig, maar er heerst zoeen angst dat ik weer word gekwetst. .....
Help me.....een jongen van 22
ik zelf heb het ook pas uitgemaakt met ene jonge op een harde manier maar beter vroeg dan laat
get over it
en er zijn zat meiden die wel echt om je geven geloof me
mi_lou_da82
19-02-2004, 16:53
Je moet het gewoon rustig verwerken op jouw manier. Ga leukke dingen doen met je vrienden en je famillie voor je het weet ben je haar vergeten hoop ik.
Veel Sterkte
Als je echt van dat meisje houdt, geloof me, dan zal je haar nog laaaaaaaaaaang niet kunnen vergeten! Het verdriet blijft je achtervolgen jongen. Ookal begin je een nieuwe relatie, je zal het er toch altijd moeilijk mee blijven hebben hoor. Je zal, bij alles wat je met die andere meid doet, herinnerd worden aan haar. Het is gewoon de harde waarheid. En andere, leuke, dingen doen met vrienden en familie, is zeker geen manier om de pijn te verzachten, want vanaf het moment dat je weer alleen bent (op je kamer ofzo), dan denk je er weer aan en komen al die herinneringen weer boven. Vind het heel jammer voor je, maar het is gewoon zo. Tja...
Alvast veel sterkte, en ik hoop voor jou dat dit niet van toepassing is op jou.
geldt ook niet voor haar dat wat je tegen mij zegt????????, sokje?
Lady_moi
19-02-2004, 18:23
Ik kan u nie helpen omdat ik zelf in zo een situatie zit en zelf nie weet wat ik moet doen :(
Screech_Bep
19-02-2004, 18:30
Origineel gepost door aBoY
hallo mensen...wie kan me helpen enof raad geven.
Ik heb een ontzettende liefdeverdriet. het is al twee maanden uit en kan het echt hel moeilijk verwerken. Wat ik ook doe, elke keer zie ik haar voor me....... net wanneer ik van haar begon te houden heeft ze het uitgemaakt. Ik heb alles op alles gezet om haar gelukkig te maken en alles te geven wat haar hartje haar begeerd. Het doet zoeen pijn, het is alsof je wordt verscheurd om iemand te moeten loslaten als je veel voor diegene voelt.. Ik ben niet wanhopig, maar er heerst zoeen angst dat ik weer word gekwetst. .....
Help me.....een jongen van 22
ja , je kan niemand dwingen om van je te houden, je moet er mee leren leven en je moet vooral leren uit je fouten, een relatie is niet voor niets haram, liefdesverdriet voorkom je door je aan de regels te houden
mohim thalla en take care....
heey aboy luister dan maat
dit verhaal komt me zeer bekendt voor
vorige maand heb ik een jonge heel hard gedumpt
maar het was niet de bedoeling hem pijn
te doen
het was juist de bedoeling d epijn te verzachten
want hoe meer hij bij me was hoe meer hij van me zou houden
hij kon me niet bellen ik gaf hem wel zijn laatste zoen zonder dat hij wist dat het de laatste was en ik heb daarna mijn nummer en al eruit gewist uit zijn mobiel
pas na gisteren heeft hij me nummer weer
en ik wordt gewoon gek van deze jonge hij verklaart steeds zijn liefde voor mij
maar de reden dta ik het uit had gemaakt was omdat ik bang was om van hem te houden
ik was altijd zo een meid die schijt had aan de jongens met wie ik was ik speelde met ze je weet toch
en doordat ik van hem ging houden was ik bang dat ik verkeerde dingen zla gaan doen
hij was best een groote verschil het was een soort van9 jaar verschil
ik ben veel te groot voor me leeftijd dus ja
maar ja daar zat geen toekomst in meschien dta je vriendin ook zo dacht
Screech_Bep
19-02-2004, 18:37
Relaties zijn een vernietging van de samenleving....
Screech_Bep
19-02-2004, 18:38
Origineel gepost door samia01
te doen
hij kon me niet bellen ik gaf hem wel zijn laatste zoen zonder dat hij wist dat het de laatste was en ik heb daarna mijn nummer en al eruit gewist uit zijn mobiel
maar de reden dta ik het uit had gemaakt was omdat ik bang was om van hem te houden
ik was altijd zo een meid die schijt had aan de jongens met wie ik was ik speelde met ze je weet toch
en doordat ik van hem ging houden was ik bang dat ik verkeerde dingen zla gaan doen
Kankah op met je sterke verhalen jij....de zoveelste keer dat jij iemand dumpt zehma...
Ga knikkeren, dit is een volwassen-discussie...alatief
Origineel gepost door Screech_Bep
Kankah op met je sterke verhalen jij....de zoveelste keer dat jij iemand dumpt zehma...
Ga knikkeren, dit is een volwassen-discussie...alatief
heey boy dat heb ik niet gezegt
vorige vrijdag was ik vies gedumpt
gewoon met "het is uit bitch"
ik ben daar op en eerlijk over maar ik heb die jonge wel weer terug
maar deze andere jonge ik vindt het zo erg
en heye je kent me toch niet persoonlijk wella???
heye het kan toch
pas maar op voordat je net zo een vriendin hebt die schijt heeft
een screech kom en lees mijn smsjes
of neem mijn mobiel voor een dag
dan merk je wat ik bedoel
Lady_moi
19-02-2004, 18:44
Da vind ik heel smerig van u..
Het was nie u bedoeling om hem pijnte doen ma ge deed het toch HARD
Hoe durf je..jij houd geen rekening met zijn gevoelens enkel met de uwe
Zema je was bang om slechte dingen te doen terwijl die jongen daar kapot gaat van verdriet..
Als iemand echt van u houd en ge wilt die dumpen doe het dan voorzichtig of doe het niet!!
PLAYERS JA DIE MAG JE HARD DUMPEN
Whatever..
Origineel gepost door samia01
te doen
Origineel gepost door Lady_moi
Da vind ik heel smerig van u..
Het was nie u bedoeling om hem pijnte doen ma ge deed het toch HARD
Hoe durf je..jij houd geen rekening met zijn gevoelens enkel met de uwe
Zema je was bang om slechte dingen te doen terwijl die jongen daar kapot gaat van verdriet..
Als iemand echt van u houd en ge wilt die dumpen doe het dan voorzichtig of doe het niet!!
PLAYERS JA DIE MAG JE HARD DUMPEN
Whatever..
meid ik weet dat het vies is
maar het hoort zoals het is
als ik hem niet nu had gedumpt dan ws het na een tijdje dan was hij nog erger dan nu
hij moet zich er effe door heen bijten en het is een marokkaan hoor die houd zich wel sterk
dus no worry
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.