Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pff dringende vraag

ghorotia
28-10-2008, 21:17

selaam meisjes Ik ben namelijk van België maar heb toch een kleine vraag. ik had gewerkt als student en het was dus aangegeven ( niet in het zwart) maar die HMARA van mijn bazin heeft mij geen correcte info gegeven. Ik mocht eigenlijk tijdens het jaar niet over de 2000 euro gaan, en ben er dus boven gegaan. Nu ga ik problemen hebben met het kinderbijslag maar ik kan dat pas weten in het nieuwejaar, dus pas in januari 2009. wat voor problemen zou ik eigenlijk krijgen? Betalen? boete?? Reactie aubbb:jammer:

Nefertari
28-10-2008, 21:52
selaam meisjes Ik ben namelijk van België maar heb toch een kleine vraag. ik had gewerkt als student en het was dus aangegeven ( niet in het zwart) maar die HMARA van mijn bazin heeft mij geen correcte info gegeven. Ik mocht eigenlijk tijdens het jaar niet over de 2000 euro gaan, en ben er dus boven gegaan. Nu ga ik problemen hebben met het kinderbijslag maar ik kan dat pas weten in het nieuwejaar, dus pas in januari 2009. wat voor problemen zou ik eigenlijk krijgen? Betalen? boete?? Reactie aubbb:jammer: Wanneer heb je gewerkt als student? Tijdens de zomermaanden juli en augustus? Of gewoon door het jaar in het weekend bijv.?

Nabil19..
28-10-2008, 22:36
ach zo erg is dat niet.