Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Zo

yasmine
15-10-2002, 22:53

de tranen vallen van me ooghoeken zo naar beneden doelloos er gaan dingen door me hoofd ..er gaan rillingen over me rug me benen me hele lichaam trilt me hart schreeuwd.....ahhh hij huilt en me ogen huilen mee hoelang kan hij deze pijn verdragen hoelang ..?? me ogen zijn moe ze willen rusten maar me hart die wil et niet die wil alles wat hij in zich heeft uitten door me ogen telaten huilen..het lijkt of me hart ieder moment kan stoppen met bloed rondpompen ik veeg me tranen weg en kijk naar buiten hoor de zee ruissen door me tranen heen... ik kijk naar de zee en krijg een koud gevoel ik realiseer me dat je ver van me bent ..verder dan ik hebben kan dan me hart hebben kan..hoe moet ik nu verder Hoe jij leeft vrolijk verder maar bij mij lijkt et of me leven is gestopt...zal jij ooit boeten voor me tranen zal jij je straf krijgen zal jij ooit de pijn voelen die ik nu heb zal je......... ik moet kwaad op je zijn maar ik kan et niet ik hou veelste veel van me hart lijkt een vulkaan elke moment voel ik een lava door me heen zou heet zo pijnlijk ...en jij bent zo ver van mij......

yasmine
16-10-2002, 19:04
sallaam kautar, ik heb heel erg blij dat je op mijn bericht heb gereageerd en ja je hebt gelijk of je vriendin heeft gelijk....:) bij mij is het nu ook al 2 jaar over en ik zit er nog mee en net als jou vraag ik me af of ik nog van iemand anders zou gaan houden maar je weet maar nooit voor ons... misschien allah oe a3laam geeft hij ons een rede om van iemand anders tegaan houden...... PS: nogmaals soekran en als je er over wilt praten geef een gil...;) sterkte ma3asallaama yasmine

sabryn
04-11-2002, 00:17
hallo yasmine en kautar, de enige gedichten die mij hebben aangesproken zijn die van jullie allebei ( ik heb alle gedichten van kautar gelezen ) ik moet zeggen dat ik eigenlijk blij ben dat ik niet de enige ben die dit heeft meegmaakt. ikheb alleen een ding te zeggen en dat is: meiden , kop op... ga verder met julie leven hoe moeilijk het ook is. dank je wel, sabryn

yasmine
04-11-2002, 16:29
sallam sabryn, soekran voor je reactie meid en incha allh komt het goed met ons en alle mensen die verdriet hebben want na regen komt zonneschijn toch haha een prettige avond nog verder en beslema yasmine

mamitta
05-11-2002, 13:00

Origineel gepost door yasmine sallaam kautar, ik heb heel erg blij dat je op mijn bericht heb gereageerd en ja je hebt gelijk of je vriendin heeft gelijk....:) bij mij is het nu ook al 2 jaar over en ik zit er nog mee en net als jou vraag ik me af of ik nog van iemand anders zou gaan houden maar je weet maar nooit voor ons... misschien allah oe a3laam geeft hij ons een rede om van iemand anders tegaan houden...... PS: nogmaals soekran en als je er over wilt praten geef een gil...;) sterkte ma3asallaama yasmine In de toekomst inscha Allah................. Je angst om van iemand te houden zal je overschaduwen of zelfs overspoelen, met een intens gevoel van geluk-verliefdheid. De laatst genoemde emoties zijn immers zeer sterke belevenissen, die uiteindelijk zullen overwinnen......... Dat gevoel is niet vindbaar, het overkomt je......geduld is een schone zaak m3a salama

mamitta
07-11-2002, 18:01
Origineel gepost door kautar537 ooooh mamita, hoe jij die zin hebt beschrijft van intens, verliefdheid motet je overspoelen enoverkomen, en geduld hebben, mied wollah, dat geeft echt en gerustelling op je hart, echt waar, schoekran, en thallay!! beslamma!! :o :zwaai: