Bekijk originele versie : Via een IP-adres iemands zijn adres achterhalen?
Vraag: Hoe groot is de kans om iemand zn adres door middel van een Ip-adres.achter te halen?
Ik weet dat alles wordt opgeslagen bij ISP,maar hoe groot is de kans om daar binnen te komen.
Zijn er wellicht andere mogelijkheden?
Ik ben niks van plan ik ben alleen beetje nieuwsgierig.
Houd de kans maar op 0,0. Zoals je ziet onder je reactie word je al bij voorbaad gezocht. 'De politie zoekt jou', en terecht. :engel:
opgekowed
29-10-2008, 09:19
Vraag: Hoe groot is de kans om iemand zn adres door middel van een Ip-adres.achter te halen?
Ik weet dat alles wordt opgeslagen bij ISP,maar hoe groot is de kans om daar binnen te komen.
Zijn er wellicht andere mogelijkheden?
Ik ben niks van plan ik ben alleen beetje nieuwsgierig.
zo ver ik het weet is het niet mogelijk tenzij je dan bij een ISP werkt :p
Houd de kans maar op 0,0. Zoals je ziet onder je reactie word je al bij voorbaad gezocht. 'De politie zoekt jou', en terecht. :engel:
Doet mevrouw ICT?
Je ip is makkelijk na te trekken. Denk aan het volgende.
-Als iemand jouw een email stuurt bekijk je simpelweg de volledige header. Daar staat altijd het ipadres in.
-Op msn is ook een middel. Stuur iemand een grote bestand, er bestaat een programma. Namelijk Netlimitter daarmee geef ie van elke processen aan welk ip adres heeft. Je kijk dan simpelweg naar de applicatie waar veel pakketten overheen gaan. Het ipadres daarvan is van je contact persoon.
Maar als heb je het ip adres van iemand kun je er nog niks mee
Drugsdealer
29-10-2008, 15:57
Alleen de rechtelijke macht kan een ISP dwingen de adres gegevens verstrekken.
Via een zogenaamde whois (http://nl.wikipedia.org/wiki/Whois)kun je van iemand achter halen bij welke provider hij aangesloten is.
Doet mevrouw ICT?
Nou, nee. Het is meer een uit de hand gelopen hobby. Niet veel vrouwen zijn computerminded, maar ik wel. :)
Nou, nee. Het is meer een uit de hand gelopen hobby. Niet veel vrouwen zijn computerminded, maar ik wel. :)
Trouwen ? Dan gaan we samen CPU's overklocken :hihi:
NadorinoCrysis
29-10-2008, 16:10
Je ip is makkelijk na te trekken. Denk aan het volgende.
-Als iemand jouw een email stuurt bekijk je simpelweg de volledige header. Daar staat altijd het ipadres in.
-Op msn is ook een middel. Stuur iemand een grote bestand, er bestaat een programma. Namelijk Netlimitter daarmee geef ie van elke processen aan welk ip adres heeft. Je kijk dan simpelweg naar de applicatie waar veel pakketten overheen gaan. Het ipadres daarvan is van je contact persoon.
Maar als heb je het ip adres van iemand kun je er nog niks mee
Je kan hun ip's gebruiken voor de free rapidshare downloads;)
En je kan virussen naar dat ip sturen.
Je kan hun ip's gebruiken voor de free rapidshare downloads;)
En je kan virussen naar dat ip sturen.
Je kan maar met één ip het net op. Hoe wil jij dat nou gebruiken voor rapidshare.
En hoe wil jij een virus sturen naar een ip adres?:hihi:
Trouwen ? Dan gaan we samen CPU's overklocken :hihi:
Wahahahaha! Ik ken het europees kampioen overklokken. Dat ze daar wedstrijden in houden. :melig2:
Je kan maar met één ip het net op. Hoe wil jij dat nou gebruiken voor rapidshare.
Als je het ip kent kun je het net netwerk platgooien door continue paketten te versturen. Zeker als diegene niet zo'n hoge bandbreedte heeft.
Wahahahaha! Ik ken het europees kampioen overklokken. Dat ze daar wedstrijden in houden. :melig2:
Gaan we samen erheen dan ?:hihi:
Als je het ip kent kun je het net netwerk platgooien door continue paketten te versturen. Zeker als diegene niet zo'n hoge bandbreedte heeft.
Je maakt een grapje zeker?:hihi:
Jij wilt met je miezerige upload van max 1 mbit, een netwerk plat leggen die op zn minst 4mbit is plat leggen?
Dat lukt je niet zomaar hoor. Je hebt een hele "zombienetwerk" nodig wil je een netwerk plat leggen.:hihi:
NadorinoCrysis
29-10-2008, 16:29
O o o o ow....Met een ip kan ik meerde accounts aanmaken op forums
die een sterke nieuwste IPB.
En de degene die mijn "ip" heeft, ziet de adres van de ander.
Met een amerikaanse ip, kan ik amerikaanse films downloaden die enkel
downloadbaar zijn in US;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.