Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb ik iets gemist?????

zairi_girl
19-02-2004, 13:33

He mensen Moest Marokko is gister voetballen?? Khoor het net, maar kweet het niet zeker, is het so ofniet? en hebben ze gewonnen? :Iluvu: Love Ya All :zwaai: Thalla

ChOcOtOfFfF
19-02-2004, 13:37
geen idee ik hou me niet bezig met deze ongein :zwaai:

freegirl
19-02-2004, 13:37
huh? volgens mij niet hoor....

basmae
19-02-2004, 13:42
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ze hebben gevoetbalt ja ze hebben gewonnen met 2-1 maar het was het olympisch elftal dus een lager dan die van de afrika cup ze speelden wel redelijk doie de eerste punt heeft gemaakt is wel goed hij mag van mij wel verder :D thalaw....................... jullie sistaaaaaaaaaaaaaa

zairi_girl
19-02-2004, 13:52

He chocotof ofsow iets geen probleem dat je je hier niet mee bezig houdt, maar dat werd niet gevraagd, bespaar jezelf de moeite en reageer niet op! :confused: En Basmae weet je ook nog wie er gescoord heeft ofdat niet! En Bedankt dat je ff wilde reageren, kwilde het graag weten. THNXX :zwaai: Thalla

basmae
19-02-2004, 13:58
weet niet meer precies iets met een J, sorry weet het echt niet meer..... ze moesten trouwens tegen zwitserland... maar niet ONZE helden hoor......die zijn nog even aan het bijkomen :( maar goed thalaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Echie
19-02-2004, 14:24
maroc -- suisse

ChOcOtOfFfF
19-02-2004, 14:27
Origineel gepost door zairi_girl He chocotof ofsow iets geen probleem dat je je hier niet mee bezig houdt, maar dat werd niet gevraagd, bespaar jezelf de moeite en reageer niet op! :confused: Ik reageer waar ik wil en het was geen afgekraak maar gewoon mijn mening. Dit is een DISCUSSIEFORUM voor als je het nog niet wist. Als je daar niet tegen kan moet je geen topics openen :rolleyes:

amira_maroc
19-02-2004, 14:44
ja ze hadden gespeeld, maar was volgens mij vriendschappelijk. maar ze hebben gewonnen yeeeeeh