Bekijk originele versie : slapeloosheid
SAlam
Ik heb zo'n slaapgebrek.. en het is niet dat ik niet op tijd na bed ga.. ik lig gewoon uren te woelen en te vechten met mijn dekens en kusse.. Heb al een nieuw matras gekocht.. zerma die zou er goed voor zijn.. een kussen van 60 euro en niets helpt.. en het is ook niet dat ik ergens mee zit er daarom niet in slaap kan komen.. gewoon wellou slaap.. en s'ochtends ben ik dan echt broken!!!
Lees een boek voordat je gaat slapen, hierdoor worden je ogen moe
en val je gelijk in slaap. Bij mij helpt het in ieder geval!
Veel succes!
Glimlachje
19-02-2004, 16:15
Warme melk misschien? Meskiena :(
Maghrabia18
19-02-2004, 17:14
Rooiebos en groene thee helpt ook!!
Suc6 meid
Salam meissies
Naoelle.. ik lees altijd als ik in bed ga liggen meestal worden mijn ogenleden dan ook zwaar maar zodra ik het licht uitdoe en geod ga liggen saffie!
Glimlachje... ik lust geen melk :(
Magrabia.. dat ga ik dan maar eens proberen die soorten thee///
THX MEISSIES
Lady_moi
19-02-2004, 20:09
Laat je de verwarming openstaan?
De verwarming,... nee want mijn moeder kan niet slapen met de herrie van de cv ketel... als het eens kon.. want zie mijn andere topic: IJSKOUD!!!!
GizoWizo
19-02-2004, 21:55
Salaam,
misschien drink je dingen waardoor je niet snel in slaap kan vallen, zoals cola, redbull, energie-drankjes....
je misschien moet je eens vroeger opstaan zodat je die avond zelf sneller moe zult worden en misschien val je dan wel in slaap..
beslama
Origineel gepost door GizoWizo
Salaam,
misschien drink je dingen waardoor je niet snel in slaap kan vallen, zoals cola, redbull, energie-drankjes....
je misschien moet je eens vroeger opstaan zodat je die avond zelf sneller moe zult worden en misschien val je dan wel in slaap..
beslama
A3liekoum a salam
Ik moet idd toegeven dat er een tijd was dat ik verslaafd was aan peppillen en redbull.. maar heb dat al maanden allemaal niet meer binnen gehad! En het vreemde is dat ik toen wel altijd als een roosje sliep.. Ik weet het niet meer.. wanneer ik het tegen mijn arts zeg schrijft ie meteen slaappillen voor.. maar die zooi heb ik een tijd ingenomen en die zijn allah je ster supersterk dus dat liever neit meer..
xxm
Ik heb er wel eens last van, maar komt door het piekeren.
DOe je eigenlijk wel veel dagelijks? probeer een dag moe te wordn door veel te doen, sporten of een grote schoonmaak beurt ( ook een voordeel mee) en kijk hoe het dan gaat.
suc6
Ik ga idd morgen een grote schoonmaak houden thuis.. aangezien mijn zus uit belgie een week komt logeren met drie kinderen is dat idd nodig.. Iewa GAyr Insha Allah
ik ga alles proberen
kussie mo
Origineel gepost door Mouny
Ik ga idd morgen een grote schoonmaak houden thuis.. aangezien mijn zus uit belgie een week komt logeren met drie kinderen is dat idd nodig.. Iewa GAyr Insha Allah
ik ga alles proberen
kussie mo
Insha'allah
Mocro4eva
19-02-2004, 22:56
Bij mij is het juist net andersom. Ik slaap teveel waardoor ik gewoon kapot ben als ik opsta! :maf:
Origineel gepost door Mouny
SAlam
Ik heb zo'n slaapgebrek.. en het is niet dat ik niet op tijd na bed ga.. ik lig gewoon uren te woelen en te vechten met mijn dekens en kusse.. Heb al een nieuw matras gekocht.. zerma die zou er goed voor zijn.. een kussen van 60 euro en niets helpt.. en het is ook niet dat ik ergens mee zit er daarom niet in slaap kan komen.. gewoon wellou slaap.. en s'ochtends ben ik dan echt broken!!!
Zelfde probleem.... :o :o *ZUCHT* :o :o
Heb van alles en nog wat geprobeerd.. maar t blijft t zelfde... :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.