Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn vraag is HOe zijn Shab Bniznasen ze wonen in (Berkane)

Pagina's : [1] 2 3 4

Princes_Sousou
28-10-2008, 18:54

Asalaamoe aleykom, Mijn Titel zegt het al.. Hoe zijn shab Bniznasen? Moeilijk Streng? Etc etc.. Of Goede mensen.. Ben er benieuwd naar vandaar mijn vraag! Alvast bedankt Wa3leikom asalaam.

fafafa
28-10-2008, 19:22
Zijn echt heel beleeft en zorgzame mannen, hun vrouwen geen idee

Princes_Sousou
28-10-2008, 19:58
ja ze vermoorden hun vrouwen als ze niet goed/lkkr koken... Ahaha Nou ja zeg Stel je voor joh.. ZO eng haha

Princes_Sousou
28-10-2008, 20:00
Zijn echt heel beleeft en zorgzame mannen, hun vrouwen geen idee okeej goed om te weten bedankt voor het reageren:) hun vrouwen allah 3lem oeyek haah:P

slipper
28-10-2008, 20:25

Verschilt natuurlijk per persoon...maar ik vind ze persoonlijk wel toffe mensen...zijn wel gezellig/vol humor (zowel vrouwen als mannen) en zeker niet streng hoor..maar dat zijn de meeste niet-berbers eigenlijk wel...dus (en nee ik ben er niet een ;) maar ken er wel veel)

Princes_Sousou
28-10-2008, 20:38
Verschilt natuurlijk per persoon...maar ik vind ze persoonlijk wel toffe mensen...zijn wel gezellig/vol humor (zowel vrouwen als mannen) en zeker niet streng hoor..maar dat zijn de meeste niet-berbers eigenlijk wel...dus (en nee ik ben er niet een ;) maar ken er wel veel) shoekran voor het reageren meid! fijn om te horen.. klopt verschilt natuurlijk.. dat wel maar ja tegenwoordig is het mara kiefkief als iemand een sousi is dan is het van gierig.. snapje terwijl eigelijk iedereen anders is haha. Ghair inshaAllah Groetjes!

slipper
28-10-2008, 20:40
shoekran voor het reageren meid! fijn om te horen.. klopt verschilt natuurlijk.. dat wel maar ja tegenwoordig is het mara kiefkief als iemand een sousi is dan is het van gierig.. snapje terwijl eigelijk iedereen anders is haha. Ghair inshaAllah Groetjes! graag gedaan hoor! Ik snap wat je bedoelt haha...maarre wesh are u getting married met een berkani oela? Dan wil ik wel mee partyen he haha :D

Brunette__
28-10-2008, 22:32
ken een berkani.. maare krijg geen hoogte v hem.. hele aparte jongen maar zijn moeder daarin tegen mashallah superlieve vrouw en ze tante en nichtjes ook allemaal superlief!!

samraaa
28-10-2008, 23:23
shoekran voor het reageren meid! fijn om te horen.. klopt verschilt natuurlijk.. dat wel maar ja tegenwoordig is het mara kiefkief als iemand een sousi is dan is het van gierig.. snapje terwijl eigelijk iedereen anders is haha. Ghair inshaAllah Groetjes! '''neeeeeeeeeee dat gierigheid over soussa is ooh zo waar:ego:

Princes_Sousou
29-10-2008, 17:40
ken een berkani.. maare krijg geen hoogte v hem.. hele aparte jongen maar zijn moeder daarin tegen mashallah superlieve vrouw en ze tante en nichtjes ook allemaal superlief!! aah dat is toch goed..:) MAshaAllah..! :goedzo: Groetjesss

men_zotia
29-10-2008, 18:06
Brekna fihoem zu3:hihi: (geintje:p)

Miss_FLOWER
29-10-2008, 18:19
Hey meid ben zelf een berkania... We zijn heel relaxt hoor:p Als ik het dan heb over mijn familie he... Heel humoristisch en gezellig.. maargoed als ik over de mannen wat mag zeggen... ze kunnen nogal erg koppig zijn! Echt jammer.. maar het is wel zo... althans als ik naar mijn familie kijk he oeffff!!

Princes_Sousou
29-10-2008, 23:22
Hey meid ben zelf een berkania... We zijn heel relaxt hoor:p Als ik het dan heb over mijn familie he... Heel humoristisch en gezellig.. maargoed als ik over de mannen wat mag zeggen... ze kunnen nogal erg koppig zijn! Echt jammer.. maar het is wel zo... althans als ik naar mijn familie kijk he oeffff!! heey meid, aah okeej Gelukkigg Koppig is denk ik elke marokkaan haha zit in onze bloed.. haha Ghair inshaAllah. ben jij ook Een beniznasen? en bedankt voor je reactie!

Princes_Sousou
29-10-2008, 23:23
Wah Ehna fiena zu3 entaa3 al oujdiaat. Tarshak elna e3liekom.... WE lusten jullie rauw, Kanasamho f Berkane oen jiew l oujda i3la jaal El Oujdiaat.....:cool: En nu graag in het NL? haha Ik ben berbers vandaar:P haha

Princes_Sousou
29-10-2008, 23:25

Brekna fihoem zu3:hihi: (geintje:p) zu3? ahah is een geintje zie ik tussen haakjes:P

Pagina's : [1] 2 3 4