Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik zeg PARDON!!!

Pagina's : [1] 2 3

Miss_Banana
19-02-2004, 12:57

Vluchtelingen die zijn ingeburgerd in Nederland omdat ze hier al 5 jaar of langer zijn kun je niet meer uitzetten. Ik zeg pardon. Jij ook?? Meld je aan op ikzegpardon.nl (http://www.ikzegpardon.nl/)

Peridot
19-02-2004, 13:22
Ik ben het er mee eens. Tenzij mensen in de tussentijd strafbare feiten hebben gepleegd of hun verhaal controleerbaar onjuist is.

inakreb
19-02-2004, 13:26
peridot has spoken.

Tempelier
19-02-2004, 13:29
Ik zeg ook pardon, die mensen zijn beter geintegreerd in 4 jaar dan veel Marokkanen in 30 jaar.

_DiViD3D
19-02-2004, 13:39

Origineel gepost door Tempelier Ik zeg ook pardon, die mensen zijn beter geintegreerd in 4 jaar dan veel Marokkanen in 30 jaar. en waarom moeten we het opeens over marokkanen hebben??? kom op joh, heb jij niks beters te doen dan constant kritiek te hebben op marokkanen???

Tempelier
19-02-2004, 13:41
Ik geef gewoon aan wat mijn mening is, die asielzoekers zijn vaak hoog opgeleid, willen graag in Nederland wonen, voelen zich thuis in Nederland. Dat in tegenstelling tot veel Marokkanen waarvan ik de indruk krijg dat ze een hekel hebben aan Nederland en de Nederlanders en eigenlijk toevallig hier wonen, niet dat ze dat leuk vinden hoor. Doe mij die vluchtelingen dan maar.

the_destiny
19-02-2004, 13:41
Origineel gepost door Tempelier Ik zeg ook pardon, die mensen zijn beter geintegreerd in 4 jaar dan veel Marokkanen in 30 jaar. Ze doen ALSOF ze geintegreerd dat is een ander verhaal...ze willen zo graag die verblijfsvergunning...dan doe je er natuurlijk alles voor; je haar blonderen, varkensvlees eten, lekker zuipen enzovoort.... Wij weten dat we hier LEKKER blijven en kunnen lekker doen wat we willen: schapen slachten en schapenfeest vieren, couscous eten, hoofddoek dragen... Wij hebben al een GELDIGE verblijfsvergunning en geen tijdelijke.. nou doeeeiii :zwaai: ik bedoel beslamaaaaa :zwaai:

the_destiny
19-02-2004, 13:45
Origineel gepost door Nouvell Hey jij hebt gelijk man ! woellah jij bent de bomm! Wallah wat denk je...die hollanders die hier lid zijn zijn gewoon zielig.. geen leven.. ze doen stoer op het internet maar niet als ze buiten lopen dan zijn ze weer die kakkerige hollanders.. die neppe mensen...

_DiViD3D
19-02-2004, 13:47
Origineel gepost door Tempelier Ik geef gewoon aan wat mijn mening is, die asielzoekers zijn vaak hoog opgeleid, willen graag in Nederland wonen, voelen zich thuis in Nederland. Dat in tegenstelling tot veel Marokkanen waarvan ik de indruk krijg dat ze een hekel hebben aan Nederland en de Nederlanders en eigenlijk toevallig hier wonen, niet dat ze dat leuk vinden hoor. Doe mij die vluchtelingen dan maar. Ja maar de vraag was niet of jij liever de vluchtelingen hebt of de marokkanen, er werd gevraagd (neem ik aan) naar wat jij vind van het idee dat de vluchtelingen terug naar hun eigen land moeten, en waarom jij opeens over marokkanen begint is voor mij onduidelijk...

a3ir
19-02-2004, 13:48
kohinoor, ben t met je eeeeeeeens

Tempelier
19-02-2004, 13:48
Origineel gepost door the_destiny Ze doen ALSOF ze geintegreerd dat is een ander verhaal...ze willen zo graag die verblijfsvergunning...dan doe je er natuurlijk alles voor; je haar blonderen, varkensvlees eten, lekker zuipen enzovoort.... Wij weten dat we hier LEKKER blijven en kunnen lekker doen wat we willen: schapen slachten en schapenfeest vieren, couscous eten, hoofddoek dragen... Wij hebben al een GELDIGE verblijfsvergunning en geen tijdelijke.. nou doeeeiii :zwaai: ik bedoel beslamaaaaa :zwaai: Jij kiest dus ook voor het Nederlandse paspoort?

Tempelier
19-02-2004, 13:49
Origineel gepost door the_destiny ze doen stoer op het internet maar niet als ze buiten lopen dan zijn ze weer die kakkerige hollanders.. die neppe mensen... Dit bedoel ik, Ik zou zeggen kies voor het Marokkaanse paspoort en flik.ker op. Wat doe je hier als je een hekel aan Nederlanders heb, snap je dat Nederlanders een beetje moe worden van dit soort gezeik? :zwaai:

a3ir
19-02-2004, 13:50
tempelier,ik heb alleen een nederlandse paspoort ,weet je hoe ik aan een marocpas kan komen.

the_destiny
19-02-2004, 13:51
Origineel gepost door Tempelier Jij kiest dus ook voor het Nederlandse paspoort? uuh nee Maar het is mooi meegenomen een DUBBELE nationaliteit: Kan ik als ik wil lekker gaan ZUIPEN of lekker SCHAPENVLEES eten... Ik zal er over nadenken :zwaai:

the_destiny
19-02-2004, 13:54

Origineel gepost door Tempelier Dit bedoel ik, Ik zou zeggen kies voor het Marokkaanse paspoort en flik.ker op. Wat doe je hier als je een hekel aan Nederlanders heb, snap je dat Nederlanders een beetje moe worden van dit soort gezeik? :zwaai: Ik heb het over die HOLLANDERS hier op het INTERNET!!! Waarom maak je er gelijk ALLE nederlanders van want dat heb ik niet gezegd...ooh ja je inburgeringscursus is nog niet voltooid.. Gezeik?? Wie zeikt er nu???? Jullie lopen hier constant te zeiken over de marokkanen.... Dus nu moet je het niet op mij afschuiven... Wie de bal KAATST kan hem terug VERWACHTEN!!!

Pagina's : [1] 2 3