Bekijk originele versie : Xbox 360
Is het mogelijk om games te downloaden voor de xbox 360 of niet, zo ja hoe en wat moet je allemaal doen.
grtz kcin
coolermaster
28-10-2008, 16:27
Is het mogelijk om games te downloaden voor de xbox 360 of niet, zo ja hoe en wat moet je allemaal doen.
grtz kcin
Zeker Als hij wel omgebouwd is.....:hadj:
Ik zou je Xbox 360 niet ombouwen om een paar redenen:
- Je kan makkelijk gepakt worden door Microsoft, en dan word je permanent verbannen van Live.
- Je moet je spellen branden en dan ''Stealth'' maken. Erg ingewikkeld en irritant.
- Niet alle DVD-RW's zijn goed ondersteund door de Xbox 360
- Het blijft één grote risico, en je garantie vervalt wink.gif
- Je kan makkelijk gepakt worden door Microsoft, en dan word je permanent verbannen van Live.
- Je moet je spellen branden en dan ''Stealth'' maken. Erg ingewikkeld en irritant.
Dus kort samengevat gewoon kopen die handel?
Ja of ruilen met andere mensen die xbox hebben.
Ja, nu zoeken wie er heeft in de buurt
Hangt af van je woonplaats. :hihi:
NadorinoCrysis
28-10-2008, 18:07
Mijn laptop voor je xbox:hihi:
is er ook een versie van de Xbox 360, dat je gratis online kan?
MonkeyDLuffy
28-10-2008, 20:00
tot nu toe is nog niemand verbannen van live vanwege de firmware, simpelweg omdat microsoft het gewoon niet kan merken - het branden van xbox spellen is tegenwoordig echt niet moeilijk, en als het toch niet lukt kan je nog altijd gekopieerde spellen kopen, de garantie vervalt niet en de firmware kan altijd terug gezet worden naar zn originele staat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.