Bekijk originele versie : Waarom wel de marokkaantjes, maar niet de HELLS ANGELS
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
redouan106
19-02-2004, 11:33
Waarom pakt nederland wel de kleine criminaliteit aan, maar zijn ze bang om de grote criminaliteit aan te pakken????
Waarom hoor je bijna nooit wat over de Hells Angels in de media, maar wel elke keer over de kleine marokkaantjes?????
Waarom vinden veel nederlanders de kleine criminaliteit erger dan de witteboord criminaliteit?????
Waarom hoor je nooit wat over de culturele achtergrond van de witteboordcriminaliteit??????
Waarom hoor je nooit wat over de culturele achtergrond van de Hells Angels??????
Waarom zijn de nederlandse bevolking+ de nederlandse politie zo bang voor de HELLS ANGELS???? Maar als het over kleine marokkaantjes gaat, dan durven ze in een keer wel te praten!!!!!!
en ik heb nog zo een honderd vragen ......................
Maar als scottie en zijn vrienden dit kunnen beantwoorden ben ik al tevreden genoeg!!!!!!!!!!!!!
ps. Waarom hebben scottie en zijn vrienden hier nooit een topic over geopend???(heeft het mischien te maken met zelfkritiek,met angst, of met de mentaliteit dat het altijd de buitenlanders zijn.................)
MoEtJe_MoEtJe
19-02-2004, 11:37
WIJ VERGETEN VAAK DAT DIT LAND NIET VAN ONS IS........!!!
arabchrstn
19-02-2004, 11:39
Probleem is dat je van de grote criminaliteit op het eerste gezicht weinig last hebt.
En die grote criminaliteit is in handen van de witteboorden, van Turken, van Joego's, en misschien van Hells Angels
En de kleine criminaliteit, tsja, daar heeft de Hollander het meeste last van. Die is helaas vaak in handen van zwarte Afrikanen, van Antillianen, van Marokkanen.
Uiteraard generaliseer ik een beetje. Als de criminele Marokkanen nu eens hun zaakjes groot gingen aanpakken, en zich niet bezig houden met grammetjes coke dealen, bushokjes intrappen en bankpasjes jatten, dan zouden mensen er een stuk minder last van hebben.
In tegenstelling tot de Marokkanen durf ik te beweren dat elke Hells Angel crimineel is. Ze moeten keihard bestreden worden, maar justitie heeft er de ballen niet voor. Kijk naar hoe officier van justitie Koos Plooij wordt 'beschermd'.
ps1 Scottie en zijn vrienden hebben hier nooit een topic over geopend, omdat er maar weinig Marokkanen bij de Hells Angels zitten en het niet echt relevant op dit forum zou zijn.
ps2 Redouan >> Het is niet eerlijk, hè! :huil:
arabchrstn
19-02-2004, 11:40
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe
WIJ VERGETEN VAAK DAT DIT LAND NIET VAN ONS IS........!!!
Oh, waar woon je dan?
Betaal je belasting?
Heb je kiesrecht?
redouan106
19-02-2004, 11:42
Origineel gepost door arabchrstn
Probleem is dat je van de grote criminaliteit op het eerste gezicht weinig last hebt.
En die grote criminaliteit is in handen van de witteboorden, van Turken, van Joego's, en misschien van Hells Angels
En de kleine criminaliteit, tsja, daar heeft de Hollander het meeste last van. Die is helaas vaak in handen van zwarte Afrikanen, van Antillianen, van Marokkanen.
Uiteraard generaliseer ik een beetje. Als de criminele Marokkanen nu eens hun zaakjes groot gingen aanpakken, en zich niet bezig houden met grammetjes coke dealen, bushokjes intrappen en bankpasjes jatten, dan zouden mensen er een stuk minder last van hebben.
NEE NU SNAP IK HET, JE BENT VOLKOMEN DUIDELIJK!!!!!!!
Ik dacht altijd dat de nederlanders een mietjesvolk is, die alleen de kleintjes durft aan te pakken...... maar ik zat dus fout....
Origineel gepost door redouan106
NEE NU SNAP IK HET, JE BENT VOLKOMEN DUIDELIJK!!!!!!!
Ik dacht altijd dat de nederlanders een mietjesvolk is, die alleen de kleintjes durft aan te pakken...... maar ik zat dus fout....
Het is wel waar wat Arabchrstn zegt. Nederlanders ergeren zich aan ellende vlak bij huis, wat ze meteen raakt. Wat bedreigend is of overkomt. Wat mensen direct raakt.
arabchrstn
19-02-2004, 11:47
Nee hoor, je zat goed.
Of nederlanders een mietjesvolk zijn, dat weet ik niet. Wel dat ze veel liever de kleintjes pakken (helaas vaak Marokkanen). Want daarmee kan je als politicus stemmen krijgen. De grote criminaliteit is onzichtbaar. Daar kan je weinig stemmen mee krijgen als politicus. Dus is dat veel minder waard.
Niet voor niets is Nederland een van de grootste doorvoerhavens van allerlei drugs...
arabchrstn
19-02-2004, 11:49
't Is een beetje de Nederlandse koopmansmentaliteit. 'Wat levert'et op?'
Kleine criminaliteit aanpakken levert veel meer op dan de grote.
Heeft niet elke HA minimaal mishandeling op z'n CV staan? Betalen ze geen contributie aan hun club? Is het soms een vlindervangvereniging of hebben ze hun clubhuis ook vol liggen met vuurwapens? Wanneer zo'n clubuis wordt doorzocht en alle verboden wapens in beslag worden genomen, wie wordt er dan voor de rechter gesleept? Niemand! Het wordt alleen geconfisceerd! Zo flink is onze overheid dus. Voor mij zijn ze allemaal lid van een criminele organisatie en daarmee dus crimineel. Alleen het dragen van zo'n jas is al intimidatie.
redouan106
19-02-2004, 11:51
:(
Origineel gepost door Corrie
Niet elke hells angel is ook een crimineel....
Maar als de hells angels wat flkken staat dat ook in de krant en als er geen afkomst bij vermeld staat is het een nederlander...
Nee ik weet zeker, dat 2 of 3 hells angels MAKELAARS ZIJN..... :p
Lieve corrie, ik hoor steeds dat De hells Angels een criminele organisatie is, waarom is het zo dat wanneer de HAMAS als een criminele organisatie wordt gezien, dat iedereen die bij de hamas zit een terrorist is, maar wanneer het om HELLS ANGELS gaat, dan is niet iedereen crimineel......
Ik vond het schandalig wat ik gister op tv zag.......... al die mensen die angst uitstraalde, die precies weten wat voor mensen die hells angels zijn, maar net doen of er neits aan de hand is!!!!!!!!!!!! Als een stelletje kudde dieren stonden ze te kijken, hoe de HELLS ANGELS LIET ZIEN HOE MACHTIG ZE ZIJN.....
EN WAT ZEGT DE POLITIE: WE HEBBEN DE ORGANISATIE IN HANDEN VAN DE HELLS ANGELS GEGEVEN OM DE HELE BEGRAVENIS EN RONDTOCHT TE REGELEN!!!!!!!!!!
MAAR VOLGENS MIJ BEDOELT HIJ: WIJ ZIJN BANG VOOR DE HELLS ANGELS, ZIJ HEBBEN DE TOUWTJES IN HANDEN EN WIJ MOGEN TOEKIJKEN
MoEtJe_MoEtJe
19-02-2004, 11:55
NEE WIJ KUNNEN WEL ALLEMAAL MOEILIJK DOEN MAAR DIE KUT MAROKKAANTJES VRAGEN ER ZELF OM
DIE ER OM VRAAGT VRAAGT ER OM !!!!! MOETEN ZE MAAR HUN HOOFD GEBRUIKEN !!!!!!!!!
Het aandeel van de Hells Angels inzake de XTC-distributie. Zoek hier op Hells Angels en je komt bij de 2e link, specifiek over de HA.
http://www.xs4all.nl/~respub/traa/
http://www.xs4all.nl/~respub/traa/b8_1_20.htm
De voorbije jaren is er heel wat inzicht gegroeid in de situatie van de Hells Angels in Nederland, vooral via strafrechtelijke onderzoeken. Zodoende kan veel scherper worden gesteld wat er waar is van alle verhalen en geruchten die al tijden circuleerden over het gevarieerde aandeel van de Angels in de drugshandel - van hand- en spandiensten aan de belangrijke drugsgroothandelsgroepen tot en met de produktie van amphetamine in eigen laboratoria -, over hun rol bij het stelen van motoren (Harley Davidsons natuurlijk), over de uitvoering van protectiewerkzaamheden op de Amsterdamse Wallen en over hun belangen in de wapenhandel. De onderzoeken naar de «XTC-bendes» in Brabant hebben wat dit betreft ook duidelijk hun informatieve nut bewezen.
Nou, die grote criminaliteit hoeft niet aangepakt te worden door de politie, dat doen ze zelf. Drie maal.
En van die hoofddoekjes vond ik een goeie ...
Gelezen van die 69-jarige vrouw in West? Beroofd en gevallen en overleden. Vier dadertjes zitten nu gelukkig vast. Over de identiteit doet de politie geen mededelingen.
Als het Nederlandse schoffies waren geweest had gewoon in de krant kunnen staan: "Dennis de D., Rob van G. enzovoort.".
Scottie, alias.
Scottie.
Tempelier
19-02-2004, 12:15
Precies,
Hells Angels hangen niet rond op straat om oude vrouwtjes te beroven of om doelloos mensen in elkaar te rossen.
"De gewone man" heeft geen last van de hells angels, dus is er geen druk op de politiek om ze aan te pakken.
Dat je dat niet snapt verbaast me eigenlijk.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.