Bekijk originele versie : voor alle jongenshaters.....(zoals jullie dat noemen)
younesel18
19-02-2004, 10:22
Jullie lu.llen te veel. Als je last hebt van jongens die het met je willen doen..... Dan heb je dat helemaal aan jezelf te danken. Dan moet je maar ook niet zo een strakke broek aantrekken waardoor die dikke reet zo overduidelijk is te zien en jou gezicht ook niet met een kilo poeder bedekken en ook niet zo arrogant gedragen, je moet je fat-ass ook niet in de stad begeven en al helemaal niet op donderdag avond.....
Als je iets wil, moet je er eerlijk voor uit komen en niet zo schijnheilig zeggen dat je last hebt van jongens die alleen maar op sex uit zijn..Kijk zelf es een keer hoe je erbij loopt? Wat is trouwens ook al weer het nut van de hoofdoek????
Anywayz.......
Ik hoor t wel
Wat loop jij allemaal te zeggen jongen . '' Wat is het nut van een hoofdoek" als moslim zijnde moet jij dat wel weten. En ja, er zijn sommige meiden, niet iedereen die daar misbruik van maken.
younesel18
19-02-2004, 10:28
Origineel gepost door lawiza
Wat loop jij allemaal te zeggen jongen . '' Wat is het nut van een hoofdoek" als moslim zijnde moet jij dat wel weten. En ja, er zijn sommige meiden, niet iedereen die daar misbruik van maken.
Sarcastisch bedoelt lieverd
Waar slaat nou op, moet je het maar niet zo over brengen.
younesel18
19-02-2004, 11:12
Origineel gepost door lawiza
Waar slaat nou op, moet je het maar niet zo over brengen.
Ja sorry hoor, ik kan er ook niets aan doen dat je zo slim bent :rolleyes:
Younes...heb je last van de lente kriebels alweer.....:maf:....
younesel18
19-02-2004, 11:47
Origineel gepost door BeHated
Younes...heb je last van de lente kriebels alweer.....:maf:....
Jah... heeeeeerlijk!!! :)
nadia_tetouan
19-02-2004, 11:52
Hoi younsel
nou sorry hoor maar waar heb jij last van .
iedereen zijn eigen leven .????????????
ik weet dat het jouw mening is dat meisjes zo gedragen .
maar komt ook een beetje door de jongens hoor .
het is net een spel younsel .
tussen de meisjes en de jongens .
maar ja het is hun eigen leven .
groetjes nadia
Missmokhtari16
19-02-2004, 11:58
maar wie zegt dat ik zulke jongens haat tuurlijk begrijp ik het als je met zo een strakke doorschijnende broek loopt met een opvallende string :stout: eronder aan dat jongens dan met je naar bed willen maar dan heb je het aan jezelf te danken daar geef ik je gelijk in maar wie zegt dat iedere meisje er zo bij loopt niet iedereen doet dat schatttebout
:melig:
en ik denk niet dat het echt frisjes is om een meid te zien met te overvolle poedergezicht ik snap niet wat jullie jongens daar eigenlijk in zien je ziet haar gezicht niet eens door die peoder:kroatie:
maar toch ga ik jullie jongens niet haten als jee een keer op een meisje geilt die met een strakke broek loopt dat is onzin dan kan ik iedereen wel gaan haten toch?
mooi gezegd younesel! ik voel me gelukkig ook nie aangesproken :)
Lady_moi
19-02-2004, 18:57
Ik haat geen jongens..
lady_khadija
19-02-2004, 19:02
Origineel gepost door younesel18
Jullie lu.llen te veel. Als je last hebt van jongens die het met je willen doen..... Dan heb je dat helemaal aan jezelf te danken. Dan moet je maar ook niet zo een strakke broek aantrekken waardoor die dikke reet zo overduidelijk is te zien en jou gezicht ook niet met een kilo poeder bedekken en ook niet zo arrogant gedragen, je moet je fat-ass ook niet in de stad begeven en al helemaal niet op donderdag avond.....
Als je iets wil, moet je er eerlijk voor uit komen en niet zo schijnheilig zeggen dat je last hebt van jongens die alleen maar op sex uit zijn..Kijk zelf es een keer hoe je erbij loopt? Wat is trouwens ook al weer het nut van de hoofdoek????
Anywayz.......
Ik hoor t wel
ik vind je wel gelijk hebben....ik begrijp de jongens die het liefst met zo'n meisje in bed willen liggen.....er zijn inderdaad ook meiden die het uitlokken....maar zo is ook niet iedereen...er zijn ook meiden die degelijk wel strakke broeken dragen maar niet om de jongens daarmee te verleiden.....
me is geen jongenshater..... :p
Een jongen hater.... Bestaan die dan?
rachidabella
19-02-2004, 21:23
Laat zulke mensen in hun waarde ook al hebben ze die niet..heb twee woorden voor hun ALLAH IHDIHOEM
en niet alle jongens zijn hetzelfde ;)
ik_oke_is
19-02-2004, 21:34
Origineel gepost door younesel18
Anywayz.......
Ik hoor t wel
stel nu eens...
je bent in een andere stad,
je kent de mensen daar dus niet
en er loopt een vrouw halfnaakt over straat ...
dan zou je haar wel willen nemen
in jou geval ; JA want ze vraagt er zelf om en ze bied het aan
Wat als die vrouw gek blijkt te zijn ?
écht gek, dus ze heeft ze niet allemaal op een rij !!?
wie is er eigenlijk in fout ?
jij of die vrouw, die het zelf uitlokt?
ik denk dat we eens moeten beginnne met de meisjes met
rust te laten , wil ze zich kleden als een ****,
who cares? wil ze zich zo gedragen ? who cares?
en als je zeker wil zijn dat ze erom vragen, ga dan naar een
hoerenbuurt
in ieder geval krijg ik schijt van mensen die zeggen ;
ze vraagt erom;
zehmaa ze is jou komen zegge, ik wil dat jij dit of dat doet
nee, jij bent er als een vuile hond achtergelopen
mohiem genoeg serieuze praat voor vandaag
:maf:
thalla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.