Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : leefbaar rotterdan wil van hoofdoekje af

Pagina's : [1] 2

nazib
18-02-2004, 21:17

leefbaar rotterdam wil op alle openbare scholen, en ambtenaars functies de hoofdoek verbieden. wat vinden jullie hier van? ik persoonlijk merk dat de moslims in nederland niet meer geaccepteerd worden en niet langer meer welkom zijn.

CHINEESJE
18-02-2004, 22:13
Mijn ondertekening zegt alles over hoe ik erover denk ;)

A_K_A
18-02-2004, 22:43
Wat is surety?

meknessia86
18-02-2004, 23:13
Volgens hun belemmert het de integratie. Ik persoonlijk vind het nergens op slaan, want er zijn genoeg moslima's die een hoofddoek dragen en zeer goed zijn geintegreerd. Wat ik wel denk is, dat ze steeds maar dingen proberen te bedenken om het leven hier voor ons zwaar maken, zodat wij onze spullen pakken en wegwezen. Maar ja dat feestje gaat niet door. Ze hebben een fot gemaakt, ze moesten de mensen laten integreren toen ze Nederland pas binnen kwamen en niet pas als een mens hier al 30 jaar leeft en dan gaan zeiken over integratie. Nou dat was dus mijn mening over het verbieden van het dragen van een hoofddoek op bepaalde plaatsen.

LaDyNaDoR_4love
19-02-2004, 12:47

ja ik vind het ook erg maar lekker laat die hollanders branden we laten onze hoofdoeken lekker op en ja joh amira je hebt gelijk het is hier niks in nederlanders zonder marokkanen beslama

ChOcOtOfFfF
19-02-2004, 13:16
Ik zag dat ook gister op TV. Er was een school in Rotterdam waar meisjes de hoofddoek afdeden alvorens ze de klas in gingen. Ik snap dat niet want er zijn nog genoeg scholen waar je het wel kan dragen. Wij vrouwen/meisjes/jongens/mannen moeten met zijn allen de handen in 1 slaan. Maar pas als het zover is dat het echt verboden wordt. Met zijn allen de straat op en dan niet 6000 mensen op de dam maar 100.000 moslims. En dan zonder relletjes maar met een goede woordvoerder die uitlegt waarom dit echt niet kan voor een moslima. Ze zijn ook bezig met een regel dat er geen Islamitische scholen meer mogen bijkomen. Nu moet onze hoofddoek af, wat is het volgende? Krijgen wij een moslim "ster" en worden we afgevoerd naar concentratiekampen? Moge Allah onze Imaan sterk maken en ons samen weer een Ummah vormen, want met zijn allen staan we sterker. Dus meisjes doe nooit je hoofddoek af als dit wordt gevraagd op je school of werk maar heb Sabr en stel je vertrouwen in Allah dat Hij ons wat beters ervoor in de plaats geeft Insha Allah Ameen.

ChOcOtOfFfF
19-02-2004, 14:24
Origineel gepost door farid24 waar maken jullie druk op wij hebben allah en dat is genoeg Alhamdoulilah hebben wij Allah, maar wij worden ook op de proef gesteld door Hem.

minora
23-02-2004, 20:56
Origineel gepost door nazib leefbaar rotterdam wil op alle openbare scholen, en ambtenaars functies de hoofdoek verbieden. wat vinden jullie hier van? ik persoonlijk merk dat de moslims in nederland niet meer geaccepteerd worden en niet langer meer welkom zijn. Zal mijn hoofddoek nooit af doen, voor niemand niet... Leefbaar Rotterdam kan zoveel willen :jammer:

CitriC
24-02-2004, 01:45
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Ik zag dat ook gister op TV. Er was een school in Rotterdam waar meisjes de hoofddoek afdeden alvorens ze de klas in gingen. Ik snap dat niet want er zijn nog genoeg scholen waar je het wel kan dragen. Wij vrouwen/meisjes/jongens/mannen moeten met zijn allen de handen in 1 slaan. Maar pas als het zover is dat het echt verboden wordt. Met zijn allen de straat op en dan niet 6000 mensen op de dam maar 100.000 moslims. En dan zonder relletjes maar met een goede woordvoerder die uitlegt waarom dit echt niet kan voor een moslima. Ze zijn ook bezig met een regel dat er geen Islamitische scholen meer mogen bijkomen. Nu moet onze hoofddoek af, wat is het volgende? Krijgen wij een moslim "ster" en worden we afgevoerd naar concentratiekampen? Moge Allah onze Imaan sterk maken en ons samen weer een Ummah vormen, want met zijn allen staan we sterker. Dus meisjes doe nooit je hoofddoek af als dit wordt gevraagd op je school of werk maar heb Sabr en stel je vertrouwen in Allah dat Hij ons wat beters ervoor in de plaats geeft Insha Allah Ameen. Zal ik je alvast vertellen wat het volgende wordt, Besnijdenis na de geboorte wordt verboden iniedergeval voor zijn 12e jaar . Omdat het in strijd zo zijn met een of ander artikel waarin staat dat door ouders/verzorgers geen onnodige medische ingrepen mogen worden gepleegd tenzij het kind daar zelf mee instemt en zich er zelf ook bewust van is(en daar moet je 12 voor zijn). Hopelijk komt het niet zover. We moeten ons sterk maken tegen het hoofddoek verbod. Nu beginnen met het anti-Islam gedoe de kiem in te smoren.

arabchrstn
24-02-2004, 07:49
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Alhamdoulilah hebben wij Allah, maar wij worden ook op de proef gesteld door Hem. Waarom krijgt Leefbaar Rotterdam de schuld? Het is immers Allah... en hij wilt blijkbaar dat deze weg gegaan wordt. Overigens. Wie gaat Leefbaar Rotterdam nou nog serieus nemen. Een stelletje schreeuwlelijkerds. Jullie geven ze veel te veel eer door hen serieus te nemen.

RitaMaria
24-02-2004, 07:55
Origineel gepost door arabchrstn Waarom krijgt Leefbaar Rotterdam de schuld? Het is immers Allah... en hij wilt blijkbaar dat deze weg gegaan wordt. Overigens. Wie gaat Leefbaar Rotterdam nou nog serieus nemen. Een stelletje schreeuwlelijkerds. Jullie geven ze veel te veel eer door hen serieus te nemen . ;)

Mr007
24-02-2004, 08:09
Ze zien dat arabieren wel degelijk goed kunnen studeren en hoge functies kunnen behalen. Kijk alleen maar naar de wetenschap in Irak. Die gasten konden van een raket die maar 300 km verder kan komen er 900 km van maken. Op deze manier kunnen deze dames geen hoge functies behalen in openbare functies. En krijgen ze een keuze opgelegd of je hoofddoek af of je carierre. Hierdoor zullen veel meiden voor de hoofddoek kiezen en kunnen geen hoge functies of beter gezegd helemaal geen functies in de ambtenarij hebben. Tevens vind ik ook dat de LPF met alles wat ze over moslims zeggen of doen dat ze daarmee stemmen hopen te winnen. Wa salammm

minga
24-02-2004, 08:45
...allemaal bla die lpf ze willen altijd stoer doen om de eerste te zijn die met een nonsens verhaal komt aanzetten......is het echt zo dat je in rotterdam je hoofddoek moet afdoen voordat je een klaslokaal of school mag betreden?!!! MOESIBA WAAR IS DIE SCHOOL? ik weet wel wat ik ermee moet doen...:hihi:

RitaMaria
24-02-2004, 08:48
Origineel gepost door minga ...allemaal bla die lpf ze willen altijd stoer doen om de eerste te zijn die met een nonsens verhaal komt aanzetten......is het echt zo dat je in rotterdam je hoofddoek moet afdoen voordat je een klaslokaal of school mag betreden?!!! MOESIBA WAAR IS DIE SCHOOL? ik weet wel wat ik ermee moet doen ...:hihi: Mag ik mee..??? :(

minga
24-02-2004, 08:50

huahau rietje jij mag altijd mee schat ;) wel 3 liter benzine meenemen ;) hoe is het met je kindje trouwens? hoop alles gooed :D

Pagina's : [1] 2