Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : For all your problemss...

Pagina's : [1] 2

leylaaa
18-02-2004, 20:41

Hallo hoe gaat het met jullie :D Aangezien ik hier veel gefrustreerde mensen ben tegen gekomen dacht ik bij mezelf maar een praktijkje te gaan beginnen ;) Dus bij deze Ik ben psychiater leyla bij mij kan je al je problemen kwijt of het nou gaat om liefde :Iluvu: , ruzie, haat :kwaad: , vijanden, of de grootste onzin :confused: die je maar kan bedenken... I'm here for you :zwaai:

Lampjuh
18-02-2004, 20:47
Krijg ik concurrenten :ego: :hihi:

ik_oke_is
18-02-2004, 21:00
Origineel gepost door leylaaa Hallo hoe gaat het met jullie :D Aangezien ik hier veel gefrustreerde mensen ben tegen gekomen dacht ik bij mezelf maar een praktijkje te gaan beginnen ;) Dus bij deze Ik ben psychiater leyla bij mij kan je al je problemen kwijt of het nou gaat om liefde :Iluvu: , ruzie, haat :kwaad: , vijanden, of de grootste onzin :confused: die je maar kan bedenken... I'm here for you :zwaai: ik heb een traumatisch ervaring gehad met een linkerborst van een vrouw .... :maf:

leylaaa
18-02-2004, 21:02
Origineel gepost door ik_oke_is ik heb een traumatisch ervaring gehad met een linkerborst van een vrouw .... :maf: wat was het probleem.... dan kan ik je helpen :maf:

MiffrouwLoubna
18-02-2004, 21:03

Origineel gepost door ik_oke_is ik heb een traumatisch ervaring gehad met een linkerborst van een vrouw .... :maf: En waar is de rechterborst in dit verhaal? Of had ze alleen een linker????

ik_oke_is
18-02-2004, 21:12
Origineel gepost door leylaaa wat was het probleem.... dan kan ik je helpen :maf: ik had met een vrouw afgesproken om wat te werken aan een schooltaak, bij haar thuis aangekomen had ze alleen maar een badjas aan , en ineens ging die open en zag ik het ... traumatisch ... :( :jammer: :maf:

MiffrouwLoubna
18-02-2004, 21:15
Origineel gepost door ik_oke_is ik had met een vrouw afgesproken om wat te werken aan een schooltaak, bij haar thuis aangekomen had ze alleen maar een badjas aan , en ineens ging die open en zag ik het ... traumatisch ... :( :jammer: :maf: Amaaj, jij hebt echt een probleem... ik denk dat je een borst fobie hebt... :giechel: Leyla help hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lampjuh
Wacht ff dit hoort ook bij--------------------------> :lol: :lol: :lol:

leylaaa
Origineel gepost door ik_oke_is ik had met een vrouw afgesproken om wat te werken aan een schooltaak, bij haar thuis aangekomen had ze alleen maar een badjas aan , en ineens ging die open en zag ik het ... traumatisch ... :( :jammer: :maf: Nou heb je je lesje geleerd nooit meer met 1 vrouw in een kamertje gaan zitten om zehma huiswerk te maken

ik_oke_is
18-02-2004, 21:23
Origineel gepost door leylaaa Nou heb je je lesje geleerd nooit meer met 1 vrouw in een kamertje gaan zitten om zehma huiswerk te maken :o dat was mijn oprechte bedoeling .... :maf:

leylaaa
18-02-2004, 21:36
Origineel gepost door ik_oke_is :o dat was mijn oprechte bedoeling .... :maf: daar geloof ik niks van jongeman straf je krijgt klappies met slipper van vader :maf:

ik_oke_is
18-02-2004, 21:42
Origineel gepost door leylaaa daar geloof ik niks van jongeman straf je krijgt klappies met slipper van vader :maf: daarmee ben ik nog niet van mijn trauma verlost :maf:

Lampjuh
18-02-2004, 21:46
Beschouw het als een nachtmerrie ( of een droom :o ) nu ben je wakker niets meegemaakt.

ik_oke_is
18-02-2004, 21:53
Origineel gepost door Lampjuh Beschouw het als een nachtmerrie ( of een droom :o ) nu ben je wakker niets meegemaakt. nee bijna elke nacht droom ik dat ik rustig tv zit te kijken en dat zij daar dan ineens stond, met haar linkerborst en die stopt ze dan zo in me mond, en dan kan ik niet meer ademhalen en dan word ik schreeuwend of bevend wakker... :maf:

Lampjuh
18-02-2004, 21:56

Apart.

Pagina's : [1] 2