Bekijk originele versie : Ik Wil Hoofddoek Dragen
fatima_montana
26-10-2008, 22:24
SALAAM
(ik ben een meisje van 17)
ik heb hier al een tijdje over nagedacht en ik wil een hoofddoek dragen
maar ik weet niet hoe andere mensen erop gaan reagere
help me:traan1:
Fruitmelk318
26-10-2008, 22:26
SALAAM
waarom andere mensen? waarom als je het wilt draage doe je het tog gewoon wat hebbe andere te maken met Jou wil:maf2:
fatima_montana
26-10-2008, 22:29
waarom andere mensen? waarom als je het wilt draage doe je het tog gewoon wat hebbe andere te maken met Jou wil:maf2:
ja dat zeg ik ook steeds tegen mn eigen
maar in de realtiteit is dat niet zo
bij niemand
moslimaatje2002
26-10-2008, 22:29
allah swt. zal je ervoor belonen en niet die andere mensen. nou begrijp ik wel dat het in het begin moeilijk is, maar niks is makkelijk in het begin. en eenmaal 1 dag het huis uit ermee zal het al reuze meevallen incha allah.
voor wie draag je die hoofddoek.......... ewa nou dan
rest my case
moslimaatje2002
26-10-2008, 22:55
bij niemand
wel bij degenen die de stap hebben genomen en het wel dragen
Fruitmelk318
26-10-2008, 22:56
bij niemand
haha ik weet niet:o
MOE_MINA
28-10-2008, 10:43
hoi ik ben ook 17 en draag al 12 jaar een hoofddoek , je moet nooit denken van wat de mensen er van zullen zeggen JIJ bent degene ie voor allah gaat staan en dan kun je niet gaan zeggn men vond het niet mooi bij mij staan dus als je het eenmaal ophebt dan zul je zien dat mensen dat gewoon gaan accepteren en ik zal je garanderen ze zullen zeggen dat het je leuk staat, maar meid veel succes!!!!!!!!
missriffia_xx
28-10-2008, 11:03
SALAAM
Meid.. Ik zou het gwn effe proberen.. als je een dagje vrij bent...gwn effe naar buiten gaan met een hoofddoek..kijken hoe je je voelt.. Ik weet zeker dat het je dan ni zoveel kan schelen wat de mensen over je gaan denken.. haha
Ik heb ook een nichtje van 16/17 die nu ook maar een maandje ofzo een hoofddoek draagt en voor haar is het echt moeilijk.. Ze is zo gekk echt gekste van het gekste...Iedereen in haar omgeving draagt geen hoofddoek, behalve haar zussen. En ze mag het zelfs ni eens naar school dragen, dus draagt ze het tot school en als ze uit school komt zet ze het weer op.. Maar das dan weer in Belgie
Dus kom op meis.. Je kan het wel.. probeer het be3da, want wie probeert verliest nooit :goedzo:
Bent_Bni_Ammart
28-10-2008, 12:30
Gwn doen, dat heb ik ook gdn.
Het was midden in het schooljaar, een dag ervoor droeg ik nog geen hijaab, dagje erna droeg ik hijaab en sinds die dag heb ik het altijd gedragen. Wat andere mensen denken doet erniet toe, maar draag het voor Allah swt.
Hopelijk kan je hier wat mee.
hoi ik ben ook 17 en draag al 12 jaar een hoofddoek , je moet nooit denken van wat de mensen er van zullen zeggen JIJ bent degene ie voor allah gaat staan en dan kun je niet gaan zeggn men vond het niet mooi bij mij staan dus als je het eenmaal ophebt dan zul je zien dat mensen dat gewoon gaan accepteren en ik zal je garanderen ze zullen zeggen dat het je leuk staat, maar meid veel succes!!!!!!!!
Dus je was 5 toen je 'm droeg. :eek:
Sorry hoor dat vind ik echt niet normaal, zo jong. :wow:
Amsterdamse.
28-10-2008, 15:39
Wow, je was wel jong.
Macha'Allah..
Hanane_17
28-10-2008, 15:44
K draag nu al 7 maanden hoofdoek hmdl ... K dacht er niet lang over na want ik ken mezelf als ik blijf uitstellen komt het er nooit van dus die week nog ben ik begonnen en draag hem nog steeds op juiste manier met trots .. Want de mensen rond om mij zeiden intreseerde me niet ze gaan het wel gewoon worden ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.