Bekijk originele versie : ahmadia sekte
Hart4Islam
15-10-2002, 20:10
salaam 3ellikome...
ik hd pas geleden een webcite gekregen van de ahmadia..
het was toch een sekte die de islam eigenlijk helemaal veranderde en rare dingen over zei.. nu snap ik er echt niets meer van :confused: kan iemand me daarbij helpen of de ahmadia nu goed zijn of niet want ik heb veel artikelen gelezen over hen dat ze de islam vervalsen... is dit waar of niet :confused:
djazaak allah o geirin
http://www.moslim.nl/
ik zou er voor oppassen !!! erg gevaarlijk.
Het is opgericht door een persoon in pakistan dacht ik. Die gast werkte samen met de engelsen ten tijde van de bezetting van zijn eigen land door de engelsen. die man zegt dat hij de nieuwe profeet is en dat hij berichten krijgt van god ! alleen dit is al erg genoeg, maar ze beweren veel meer.
Ze krijgen nu nog steeds veel steun en vrij spel in Engeland. Ze mochten zelfs een eigen satelliet zender beginnen vanuit Engeland terwijl de Engelse regering alle aanvragen van andere islamitische groeperingen voor een eigen zender heeft geweigerd !
muslima, ik wil je alleen maar raad geven: vergeet die sekte. Ze zijn verre van islamitisch !
Hart4Islam
15-10-2002, 20:53
salaam broeder doc...
djazaak allah o geirin voor je advies ik blijf er al zeker uit de buurt nooit in de buurt geweest....
heb er te veel over gelezen. maar het schijnt ook dat er een moskee van hen in denhaag is allahu3allem....
In Europa word hun niks in de weg gelegd. Ze mogen zich heel makkelijk uitbreiden.
Hart4Islam
17-10-2002, 00:40
oef lahifhed :eek: :(
Hart4Islam
19-10-2002, 22:08
Origineel gepost door Mustapha AA
salaam,
leuk om te weten. die zogenaamde profeet mirza ahmed of zo is op de w.c. gestorven. Hij komt uit india en niet pakistan en hij was ook een alcohol verslaafde en drugsduivel en hallucineerde vaak
peace
ach jakkes :( in de wc gestorven lekkere dood zeg ja ik had het een keer gehoord over dat ie in de wc gestorven is bah bah... maar ja elgheer allahswt bepaald je lot he ;)
Igwana20
20-10-2002, 19:49
Sallaam Alikoem Warhamtoe Allah,
Vorig jaar heb ik zo'n Ahmadia Stichting bezocht in Nunspeet.
Een of ander leider is er van overtuigd dat hij e.o.a profeet is.
De Ahmadia beweging is niet relevant (voor de moslims) en eerlijk ze beweren veel aspecten die gebaseerd zijn op leugens.
Moge Allah Ons Leiden Op Het Juiste Pad. AMIN.
Ma'salama
:zwaai: :)
Hart4Islam
21-10-2002, 00:15
allahifhed waha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.