Bekijk originele versie : jongens?
waarom laten jongens niet zo snel blijken of ze nou echt verliefd zijn op een meisje, maar doen ze zo afstandelijk af en toe en af en toe zo plakkkerig en lief?.
MiffrouwLoubna
18-02-2004, 20:09
Omdat sommige jongens niet zo goed om kunnen gaan met hun gevoel? :cool:
LieveMeisje
18-02-2004, 20:13
ik zou t niet weten :maf2:
Miss_Vanitas
18-02-2004, 20:14
Origineel gepost door miss_oujda2
waarom laten jongens niet zo snel blijken of ze nou echt verliefd zijn op een meisje, maar doen ze zo afstandelijk af en toe en af en toe zo plakkkerig en lief?
Van de ene kant wil hij stoer zijn en niet laten blijken dat jij hem toch wel wat doet , maar van de andere kant hebben ze momenten van zwakte.... :p
Origineel gepost door abdelali
miss oujda verzin de volgende keertje een betere onderwerp a.u.b.
en bespaar me toe moeite om in zo een onzin topic een kijkje te nemen
Vertel dan eens hoe jij reageert in zo'n situatie :rolleyes:
Jongens kunnen niet goed omgaan met emoties. Dus als een jongen afstandelijk blijft en toch af en toe met de hints laat zien dat ie wel wat jou vindt, dan gaat het de goeie kant op. Doet ie plakkerig en bombardeert ie jou met de lieve woorden dan klopt er iets niet, want hij doet heel erg zijn best terwijl het niet zo hoort. :hihi:
Of hij moet iets van vrouwen hebben :o
ik_oke_is
18-02-2004, 20:27
Origineel gepost door LieveMeisje
ik zou t niet weten :maf2:
ik moet een maand wachten, dan weet ik of de leukste
en liefste vrouw ter wereld met mij wil trouwen,
dat vind ik véél erger dan iemand die af en toe lief en
af en toe ongeintresseerd is :maf:
ik_oke_is
18-02-2004, 20:28
Origineel gepost door Lampjuh
Jongens kunnen niet goed omgaan met emoties. Dus als een jongen afstandelijk blijft en toch af en toe met de hints laat zien dat ie wel wat jou vindt, dan gaat het de goeie kant op. Doet ie plakkerig en bombardeert ie jou met de lieve woorden dan klopt er iets niet, want hij doet heel erg zijn best terwijl het niet zo hoort. :hihi:
Of hij moet iets van vrouwen hebben :o
het is ook nooit goed bij jouw :maf2:
Origineel gepost door ik_oke_is
het is ook nooit goed bij jouw :maf2:
Ik ben moeilijk he, ik weet :(
maghrebgirl20
18-02-2004, 20:43
geen idee
Nassimatje
18-02-2004, 22:58
geloof me meiden, alleen Marokkaanse jongens gedragen zich zo !!!!!!!!
Waarom ben ik nou Marokkaans ??? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
geen Nederlander of zo, weetje....gewoon dan kan ik gewoon met een jonge nemen, die gewoon doet weetje :D :D
beslamma :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.