Bekijk originele versie : Pc winkel
mtiouia1988
26-10-2008, 18:35
Wie kent er een goede pc winkel? In amsterdam west...
Je weet wel, zo een winkel waar je langs kunt gaan en je pc laten repareren. Er was vroeger zo een pc winkel van een Marokkaan op de overtoom.
Wie kent er dus een een In West?
Gr,
Vanuit Mtioua
mtiouia1988
28-10-2008, 20:25
Niemand?
Misschien hoef je helemaal niet naar de winkel.Wat is er met je pc aan de hand? software problemen? of iets anders?
beschrijf ff wat het probleem is als je wil.
mtiouia1988
28-10-2008, 20:40
Misschien hoef je helemaal niet naar de winkel.Wat is er met je pc aan de hand? software problemen? of iets anders?
beschrijf ff wat het probleem is als je wil.
Het is niet voor mij, maar voor een vriendin. Haar pc maakt van die krrrr krrrrr geluiden, en ze krijgt bij elke internetpagina die ze opent gelijk '' rapport verzenden vanwege....''
Het is niet voor mij, maar voor een vriendin. Haar pc maakt van die krrrr krrrrr geluiden, en ze krijgt bij elke internetpagina die ze opent gelijk '' rapport verzenden vanwege....''
Het beste wat ze dan kan doen is gewoon ff de belangrijke dingen op een cd of usb stick opslaan.En dan alles formatteren en Windows opnieuw installeren het is heel simpel een kind kan de was doen...daarvoor hoef je echt niet naar een winkel,maar de krr krr die ze hoort kan ook te maken hebben met haar ventilator het kan zijn dat ie beetje los zit...maar laat haar eerst Windows opnieuw installeren.
mtiouia1988
28-10-2008, 20:50
Het beste wat ze dan kan doen is gewoon ff de belangrijke dingen op een cd of usb stick opslaan.En dan alles formatteren en Windows opnieuw installeren het is heel simpel een kind kan de was doen...daarvoor hoef je echt niet naar een winkel,maar de krr krr die ze hoort kan ook te maken hebben met haar ventilator het kan zijn dat ie beetje los zit...maar laat haar eerst Windows opnieuw installeren.
Dank je wel voor je uitleg. Ik zal haar dit laten lezen, en ik laat je wel weten of het geholpen heeft.
Shoukran bezaf!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.