Bekijk originele versie : Zelfmoord mode?
Hindoe-leider wil zelfmoordgroepen
Gepost door Rob (R@b) - dinsdag 15 oktober 2002 @ 19:14 - Bron: ANP
In India heeft een fundamentalistische hindoeleider gezegd dat hindoes zelfmoordgroepen moeten gaan oprichten. De leider, Bal Thackeray, wil daartoe zelf het voortouw nemen. Hij hoopt dat hindoes daarmee weerstand kunnen bieden aan de groeiende dreiging van het ,,islamitisch terrorisme''.
Thackeray is leider van de fundamentalistische hindoepartij Shiv Sena en staat bekend om zijn antimoslimstandpunten. De partij maakt onderdeel uit van de regeringscoalitie van premier Vajpayee. Hoewel Thackeray zelf geen zitting in het parlement heeft, beschouwen miljoenen hindoes zijn woord als wet.
Een maand geleden bestormden twee moslimextremisten de beroemde Akshardham-tempel van de hindoes in de staat Gujarat. Zij openden lukraak het vuur op de aanwezige gelovigen en doodden daarbij 31 mensen.
Thackeray: ,,In een tijd wanneer zelfs de tempels niet meer veilig zijn en de regering er niet in slaagt het terrorisme te bestrijden, is de enige oplossing het oprichten van zelfmoordgroepen van hindoes die de macht van het moslimterrorisme moeten aangrijpen.''
Geen commentaar..
Wisten jullie dat de Hindoe extremisten al langere tijd bijzonder anti-moslim gezind zijn? Zoals hierboven nogmaals vermeld nemen zij zitting in de extreem rechtse hindoe regering van India en begaan zij geweldige misdaden tegen de islamieten, christenen, Sikhs en andere etnische minderheden in dat land.
De Indiase regering onderhoudt stevige banden met Israel als het gaat om (kern) wapenprogrammas en dergelijke.
Origineel gepost door el_qaida
niemand kan aan de moslim acties tippen
MET ALLAH U AKBAR IN JE HART
EN LA ILAHA ILA ALLAH IN JE MOND
ZIJN DE MOSLIMS ONVERSLAANBAAR
Daar kan iedereen aan tippen.
Men zorgt voor explosieven
Men bind deze aan lichaam
Men doet lange jas erover aan
Men gaat in drukke straat / bus staan
Men Ontsteekt het explosief.
Niet erg moeilijk en met zo'n actie ga je regelrecht naar de hel.
Wel lullig voor die persoon dat die geen normaal leven heeft (de persoon die zichzelf opblaast)
Wel jammer dat Allah zijn hersenen nooit heeft geactiveerd.
El Qaida zijn losers
als je denkt dat ze naar de hel gaan dan is dat jou probleem luister naar de schrift geleerden dan ga je anders praten
Als jij mij ergens een gedeelte uit de koran kan laten lezen waarin staat dat je beloont word wanneer je onschuldige mensen afmaakt. Dan mag je praten, iedereen kan zich geleerde noemen.
Die mensen zijn ziek in hun hoofd wanneer hun dat denken. Net als de naieve domme mensen die dat nog geloven ook. Als dat zo'n goed doel is dan vraag ik me af waarom zo'n "Geleerde" zelf nooit zoiets uitvoerd. Weet je waarom niet ? Omdat ze domme mensen zoals jou kunnen vinden.
Denk toch eens na man.
wie praat hier over onschuldige mensen ik heb het over die joden die palestina bezetten en de amerikanen die de joden steunen voor jou zijn ze blijkbaar onschuldig en ik weet het volgens jou zijn wij schuldig oke nou tevrede WE ZULLEN ZIEN
Die Amerikanen hebben jou niets aangedaan. De Joden hebben jou ook NIETS aangedaan. Waar slaat het op dat jij de palastijnen die zelf ook ZEKER geen lieverdjes zijn zou moeten helpen? Omdat je een moslim bent ? En wat nou als alle niet moslims de joden gaan helpen dan ben jij er geweest en al die palastijnen ook.
Ik weet zeker dat jij niet eens de rede weet waarom ze vechten, laat staan wie er gelijk heeft. 1 of andere idiote vriend van je die nooit naar school is geweest zegt zeker dat palastijnen NIETS gedaan hebben, en de joden die plegen aanslagen en doen alles wat fout is? Maar dat is niet het geval ze zitten beiden fout. Beide volkeren dus OOK die israeliers zitten fout en zijn smerige mensen. Net zo erg als de Palastijnen.
En er worden NET zoveel onschuldige palastijnen afgemaakt als dat er onschuldige joden worden afgemaakt. Er zijn ook even veel onschuldige joden als palastijnen.
Beide volkeren zijn egoistisch en beide volkeren zijn te beroerd om elkaar te accepteren om wat ze denken of om wie ze zijn.
En nogmaals loop hier nou is niet zo stoer te ouwehoeren en bewijs je nou maar is. Ga erheen zou ik zeggen, een grote stoere mond hebben kan iedereen heb het hier op dit forum al vaker gelezen. Maar geen 1 heeft zijn stoere praatjes waar gemaakt. Dus ga daar heen schiet er een paar dood (als je al een gun kan vasthouden en kan richten tegen een sterk gewapende tegenstander, schiet er een paar dood. Blaas jezelf op wat jij denkt dat goed is) En kom dan terug, Wanneer je jezelf opgeblazen hebt kan je niet terug komen dus verwacht ik je ook niet meer terug.
Geen woorden maar daden.
Chatefemqemamu
16-10-2002, 21:07
so sooow Himuratje met een humeurtje...
Kijk wat me t eerste bij jou opvalt is t typisch westerse individualisme...
Ik hebgeen last van ze... ze hebben MIJ niks gedaan... dus moet ik maar mn ogen en oren dichthouden en lekker verdergaan met mn eigen bezeigheden... denk dat jij t typetje bent dat zich meer druk maakt om een dag meer of minder vrij dan om zulke zaken... t eerste gaat JOUW egioistische persoontje aan... als jij t maar goed hebt dan maakt de rest niet uit....
nou ff voor de info... zo'n instelling en levens-stijl zal je eerder een enkeltje hel bezorgen dan wat jij boven noemt.
Moslim broeders horen elkaar te helpen... NEWS FLASH voor Himura!!!!!!!!!
Wat jij dus zegt... als moslims moslims gaan helpen (duuh) en alle anderen de joden... dan zijn ze verloren.. hmmmm nu moet jij eens diep nadenken... had je t niet een beetje door dat t fenomeen al aan de gang was? Israel krijgt steun van vele landen... die t uit schuldgevoel hebben opgericht... en de moslims? van de moslims natuurlijk... dus jouw doem-scenario is allang aan de gang... nogmaals NEWS FLASH
Palestijnen geen lieverdjes... klopt. Can you blame them? nee dus... stel je voor dat in t land waar jij woont tzelfde gebeurt en jij bent de benadeedle partij... hmmm wat zou je doen?
Nou daar mag jij eens lekker over gaan nadenken.. en ben ik bovendien nog eens zo aardig om je op je arrogante houding te attenderen..
"Ik weet zeker dat jij niet eens de rede weet waarom ze vechten, laat staan wie er gelijk heeft. 1 of andere idiote vriend van je die nooit naar school is geweest zegt zeker dat palastijnen NIETS gedaan hebben, en de joden die plegen aanslagen en doen alles wat fout is?" ........ met adnere woorden je maakt de mensen hier voor dom uit en beweert dat ze praten zonder te weten waar ze t over hebben... ga ik toch sterk aan jou twijfelen.. wat maakt jou zoveel beter met zo'n uitspraak?
bij t begin van deze topic verwachtte ik dat je nog wel wat zinnigs te melden zou hebben maar die gedachte heb jij met deze opmerking rechtstreeks de plomp in geholpen... what a shame :rolleyes:
Ik zit me hier dus ernstig af te vragen of jij zelf wel t een en ander over de situatie weet... (door je onnozele post namelijk..)
je zegt zelf geen woorden maar daden... waarmee je jezelf tegenspreekt.. eerst zeg je dat t fout is wat die mensen doen en vervolgens moedig je ons hier aan om hun voorbeeld te volgen... make up ya mind!!
Ik ben benieuwd hoe jij t wilt goedpraten wat daar gebeurt ... of wil je ons ook jouw passieve houding aanpraten..?? Zoals ik eerder kon lezen is t tegenovergestelde van passief je koffers pakken en jezelf ter plekke opblazen... pffieuw blij dat ik niet zo kortzichtig ben en inzie dat er meer manieren zijn om te helpen.. maar blijkbaar you can't take the heat en sta je jezelf toe om zulke dingen hier te melden terwijl ze ronduit nergensss op slaan!!!!!!
Origineel gepost door Lunatic007
so sooow Himuratje met een humeurtje...
Kijk wat me t eerste bij jou opvalt is t typisch westerse individualisme...
Ik hebgeen last van ze... ze hebben MIJ niks gedaan... dus moet ik maar mn ogen en oren dichthouden en lekker verdergaan met mn eigen bezeigheden... denk dat jij t typetje bent dat zich meer druk maakt om een dag meer of minder vrij dan om zulke zaken... t eerste gaat JOUW egioistische persoontje aan... als jij t maar goed hebt dan maakt de rest niet uit....
nou ff voor de info... zo'n instelling en levens-stijl zal je eerder een enkeltje hel bezorgen dan wat jij boven noemt.
Moslim broeders horen elkaar te helpen... NEWS FLASH voor Himura!!!!!!!!!
Wat jij dus zegt... als moslims moslims gaan helpen (duuh) en alle anderen de joden... dan zijn ze verloren.. hmmmm nu moet jij eens diep nadenken... had je t niet een beetje door dat t fenomeen al aan de gang was? Israel krijgt steun van vele landen... die t uit schuldgevoel hebben opgericht... en de moslims? van de moslims natuurlijk... dus jouw doem-scenario is allang aan de gang... nogmaals NEWS FLASH
Palestijnen geen lieverdjes... klopt. Can you blame them? nee dus... stel je voor dat in t land waar jij woont tzelfde gebeurt en jij bent de benadeedle partij... hmmm wat zou je doen?
Nou daar mag jij eens lekker over gaan nadenken.. en ben ik bovendien nog eens zo aardig om je op je arrogante houding te attenderen..
"Ik weet zeker dat jij niet eens de rede weet waarom ze vechten, laat staan wie er gelijk heeft. 1 of andere idiote vriend van je die nooit naar school is geweest zegt zeker dat palastijnen NIETS gedaan hebben, en de joden die plegen aanslagen en doen alles wat fout is?" ........ met adnere woorden je maakt de mensen hier voor dom uit en beweert dat ze praten zonder te weten waar ze t over hebben... ga ik toch sterk aan jou twijfelen.. wat maakt jou zoveel beter met zo'n uitspraak?
bij t begin van deze topic verwachtte ik dat je nog wel wat zinnigs te melden zou hebben maar die gedachte heb jij met deze opmerking rechtstreeks de plomp in geholpen... what a shame :rolleyes:
Ik zit me hier dus ernstig af te vragen of jij zelf wel t een en ander over de situatie weet... (door je onnozele post namelijk..)
je zegt zelf geen woorden maar daden... waarmee je jezelf tegenspreekt.. eerst zeg je dat t fout is wat die mensen doen en vervolgens moedig je ons hier aan om hun voorbeeld te volgen... make up ya mind!!
Ik ben benieuwd hoe jij t wilt goedpraten wat daar gebeurt ... of wil je ons ook jouw passieve houding aanpraten..?? Zoals ik eerder kon lezen is t tegenovergestelde van passief je koffers pakken en jezelf ter plekke opblazen... pffieuw blij dat ik niet zo kortzichtig ben en inzie dat er meer manieren zijn om te helpen.. maar blijkbaar you can't take the heat en sta je jezelf toe om zulke dingen hier te melden terwijl ze ronduit nergensss op slaan!!!!!!
Geen woorden maar daden. Je bent nog steeds op dit forum dus ik vraag me af hoe jij met jou leven-stijl gaat helpen? Of blijf je hier nog 10 jaar met al die andere forum vrienden stoer rond bazuinen dat je wel even gaat helpen ? Je doet dus geen *******, net zo weinig als ik. Alleen ik durf toe te geven dat ik er geen ******* voor wil doen. En jij bent scheinheilig bezig dat je je moslim broeders moet helpen maar je hangt nog steeds op het forum. Geloof me je helpt ze net zo weinig als dat ik doe hoor.
En over die steun die ze nu al van vele landen krijgen. Dat is nog maar 1/10e deel van wat ze zouden kunnen krijgen (minimaal) als het over niet-moslims gaat. De landen die hun helpen zijn toch ook veel geavanceerder dan die landen die de palastijnen sowieso al DURVEN helpen? Nou veel succes zou ik zeggen.
Vraagje voor je. Wat gebeurt er in dat land? Waarom hebben ze ruzie ?
Want ik weet alweer bijna zeker dat je NIET weet waarom het draaid daar dus jij kan ook niet zegggen :
Hoezo onnozele post?
Arrogant hoor ik vaker, heeft zijn voor en zijn nadelen.
Maar sommigen kunnen en mogen arrogant zijn NEWS FLASH!!
Chatefemqemamu
17-10-2002, 13:27
HAHAHAHAHAAA wat verblijdt jouw slotzin mij toch.... "sommigen kunnen en mogen arrogant zijn...." heel goed!!!!!!!!! en diegene ben IK :D
Jij zegt met alle overthuiging dat ik en de rest van de mensen op de forum niks doen... weet jij soms wat ik wel en niet doe? volg jij mij elke dag om dat te zien???? ik kan alleen voor mezelf spreken en heb t niet over de hele forum voor de duidelijkheid!!!!
Ok jij geeft toe dat je niet WILT helpen... ok jouw keus en jouw probleem
maar wat wil jou hier nou eigenlijk zeggen???? dat we dus onze koffertjes moeten pakken en een enkeltje Palestina moeten nemen? daar ga ik niet eens op in hoe stompzinnig dat is!!!!!!!!!
Maar jij mag mij wel eens uitleggen waar je t recht vandaan haalt om mij voor een onwetend persoon uit te maken en te impliceren dat ik niet weet waar ik t over heb... ben benieuwd naar je motivatie.
Als jij jezelf de meest geinformeerde persoon hier waant... en ons tot min of meer holbewoners en meelopers uitmaakt... misschien is t zelfs beter om je in die waan te laten want wie weet wat er gebeurt als je ineens beseft dat t niet zo is he... ;)
Nou kijk ik kan me moeilijk voorstellen dat jij iets zou doen wat "iets" uitmaakt. Je zit s'middags op het forum en 's avonds stuur jij een bazooka richting palastina ? Nou in mijn ogen (realistisch) kom jij niet erg ver. En ik denk dat je dat zelf ook wel weet. En ookal deed jij wel "iets" dan weet ik dat vele andere met dezelfde praatjes als jij niets doen.
En ja inderdaad als je echt je eigen volk wil helpen moet je je koffers pakken en het daar opnemen voor je volk. Want zeg nou zelf echt "iets" doen kan je niet. Kan dat wel dan zal dat ooit wel op het journaal komen want echt "iets" belangrijks komt dan wel boven water maar ik denk eigenlijk niet dat dat zo is.
** Dat je je koffers moet pakken dat is iets wat je moet doen om te helpen als je WIL helpen. Ik wil niet helpen dus ik pak me koffers ook niet.
Kijk wat ik niet snap is dit. Stel ik ben een Nederlander (cristene) (voorbeeld) en ik zie een Nederlander(cristene) ruzie hebben met een Turk. Die Nederlander zit compleet fout hij heeft geen een goede reden om die Turk te slaan of iets aan te doen.
Ik zou er 1 moeten helpen.
Dan zou ik persoonlijk die TURK helpen, het interseert me geen **** of die nou cristene is en ik ook (bijvoorbeeld) nee ik vecht voor diegene die niet rechtvaardig bezig is.
Nou kan je die situatie vergelijken met de situatie in palastina. Kijk er zijn 2 kanten.
Beide kanten hebben hun verhaal. Nou weet ik dat veel mensen dat verhaal niet kennen. En dan ben je dus niet goed bezig, zoals jij zegt dat je helpt. Waarom help je de Palastijnen ? Omdat het Moslims zijn en jij ook ? Of help je diegene die het echt verdient ?
Nou gaat de ruzie om plekken (heilige) die ze beiden willen hebben. En niet met elkaar willen delen. Al EEUWEN is dit aan de gang. Nu beweren ze beide dat het land van hun is. En beide hebben ze een kern van waarheid.
De waarheid van de kant van de palastijnen is dat hun de oorspronkelijke bewoners zijn.
De waarheid van de kant van de israeliers is dat heel vroeger Abraham het land gekocht heeft.
Dus wie heeft er nou gelijk ?
Waarom delen ze die plekken niet gewoon samen ?
Beide zeer domme volkeren die het nergens in de wereld goed zullen doen. Omdat ze beide gewoon simpelweg irritante groeperingen hebben.
Voorbeeldje : Jij hebt een BMW 3.25i, maar jij kent iemand die die BMW 3.25i graag wil hebben. Jij verkoopt die BMW aan diegene.
MAARRRR.. jij wil in die auto blijven rijden. Die gene aan wie je hem hebt verkocht vind dat goed maar op een dag eis jij die auto gewoon weer op. Jij zegt tegen je diegene "ik wil die auto weer helemaal voor mezelf hebben". Maar diegene zegt nee dat wil ik niet dit is mijn auto ik heb hem van je gekocht. Nou zeg jij "who cares" en gaat met hem vechten en krijgt steun van mensen die jou alleen helpen omdat het je vrienden zijn en hij krijgt hulp van de rechtbank omdat hij in zijn recht staat volgens de rechtbank.
ZO zit de situatie daar in elkaar..
Trek nogmaals je conclusies:
P.s als ik dit allemaal fout heb laat het me dan snel weten. Ik sta open voor mijn fouten etc. Ik zou graag dan ook willen lezen met me eigen ogen hoe het anders in elkaar zit.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.