Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : loverboyssss

Pagina's : [1] 2

LZN
18-02-2004, 18:45

Waarom kunnen de meeste marokanen niet gewoon serieus zijn in een relatie? Altijd maar lief doen maar nooit serieus zijn. Wat vinden jullie hiervan??? Ik heb het NIET over ALLE jongens!!!.

mojojojo
18-02-2004, 23:24
De enigste relatie die een marokkaanse man serieus neemt is het huwelijk.

lailaelmou
19-02-2004, 08:52
Origineel gepost door mojojojo De enigste relatie die een marokkaanse man serieus neemt is het huwelijk. Zelfs dan nemen ze het niet serieus... Niet alle mannen voor de duidelijkheid...... Laila

lailaelmou
19-02-2004, 10:07
Origineel gepost door amira_00 mojojo kijk ze zeggen van jaaaaa ik ga met je trouwen enzo. Dat blijkt later dan niet te zijn , waarom zeggen ze in het begin dan niet ik wil niet met je verder. Ik neem ook alleen een relatie als doel te gaan trouwen! Maar de jongens blijkbaar niet. Men kan zoveel zeggen. Praatjes vullen geen gaatjes.... Men moet met daden komen en niet met praatjes... Maar ik begrijp wel wat je bedoeld Laila

lailaelmou
19-02-2004, 11:11

Origineel gepost door amira_00 oke dank je wel laila graag gedaan.. :zwaai:

mojojojo
19-02-2004, 12:23
Origineel gepost door laila el mou Men kan zoveel zeggen. Praatjes vullen geen gaatjes.... Men moet met daden komen en niet met praatjes... Maar ik begrijp wel wat je bedoeld Laila Praatjes vullen juist wel gaatjes.... Vooral als ik hier weer lees dat een meisje ontmaagd en gedumpd is! :D Maar goed de meeste meiden hebben een roze bril op en willen gewoon niet inzien dat die jongen gebruikmaakt van ze. Of diep in hun hart blijven ze hopen dat het hun echtgenoot word! tjah...

Khaled2000
19-02-2004, 13:00
Origineel gepost door mojojojo Praatjes vullen juist wel gaatjes.... Vooral als ik hier weer lees dat een meisje ontmaagd en gedumpd is! :D Maar goed de meeste meiden hebben een roze bril op en willen gewoon niet inzien dat die jongen gebruikmaakt van ze. Of diep in hun hart blijven ze hopen dat het hun echtgenoot word! tjah... Deze gast heeft gelijk..Denk daar maar es over na

lailaelmou
19-02-2004, 13:28
Origineel gepost door Khaled2000 Deze gast heeft gelijk..Denk daar maar es over na Waarom zou ik... Ik voel me niet aangesproken ;-)

lailaelmou
19-02-2004, 13:30
Origineel gepost door mojojojo Praatjes vullen juist wel gaatjes.... Vooral als ik hier weer lees dat een meisje ontmaagd en gedumpd is! :D Maar goed de meeste meiden hebben een roze bril op en willen gewoon niet inzien dat die jongen gebruikmaakt van ze. Of diep in hun hart blijven ze hopen dat het hun echtgenoot word! tjah... En daar ben je trots op :confused:

Khaled2000
19-02-2004, 13:55
Origineel gepost door laila el mou En daar ben je trots op :confused: Nee niet trots, maar het is wel de waarheid

lailaelmou
19-02-2004, 14:05
Origineel gepost door Khaled2000 Nee niet trots, maar het is wel de waarheid Kijk dat meiden daar in trappen begrijp ik niet en zal het nooit begrijpen.. Maar als een moslim jongenman hoor je een meid op het rechte pad te wijzen en geen misbruik daarvan maken.....

mojojojo
19-02-2004, 15:51
Waar moet ik trots op zijn? Dat meisjes spontaan ontmaagd en gedumpt worden door de mocroboys? Ik vind het juist jammer. Die jongens moesten beter weten, want het kan hun zusje ook overkomen. Trouwens sex hebben doe jemet z'n tweeen, dus beide zijn ze even schuldig. Wat ik ook zo raar vind is als meid genaaid en gedumpt is door een mocro ze hier uit komt huilen en vertellen hoe slecht die jongen is, terwijl als ze een relatie heeft gehad met een antilliaan of Nederlander en hij dumpt haar je er niets meer van hoort.

mojojojo
19-02-2004, 16:23
DIt is een discussiesite.Dus geen plek om je problemen op te lossen. Als je een probleem hebt ga je naar je ouders/familie of vrienden of voor mijn part naar de huisarts/vertrouwenspersoon.

Khaled2000
19-02-2004, 17:39
Origineel gepost door laila el mou Kijk dat meiden daar in trappen begrijp ik niet en zal het nooit begrijpen.. Maar als een moslim jongenman hoor je een meid op het rechte pad te wijzen en geen misbruik daarvan maken..... Je begijpt me verkeerd, ik wil alleen zeggen dat de schuld niet alleen bij de jongend ligt. De meisjes laten zich verleiden en 8eraf gaan ze huilen

mojojojo
19-02-2004, 20:27

Dit is een open forum dus ik mag net zo goed mee discusseren en mijn mening ventileren. Dus ik moet weg omdat ik niet in jouw straatje pas? Pech gehad meisje ik blijf!!!! Als jij zo'n last van me hebt moet jij maar weggaan

Pagina's : [1] 2