Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : fotograaf nodig voor u trouw reportage

monartstudio
18-02-2004, 18:40

www.monartstudio.nl is een fotografie bedrijf maak foto's voor verschillende bladen oa touch magazine. Eigen fotostudio in rotterdam met een europeese pers kaart. Bij ons kunt u zelf bepallen wat het mag kosten. Nieuw!!! kijk naar onze site www.monartstudio.nl

Beni_Bouyachie17
18-02-2004, 18:43
Oh nee laat maar zie dat het weer is gelukt !!! Binnenkort krijgen jullie zeker sjee telefooontje van mij joh , die foto s van dj saif waren echt :goedzo:

Beni_Bouyachie17
18-02-2004, 18:51
Maar nog een vraaag wat houd nou in 72 opnamen en 12 afdrukken ?? Krijg je zeg maar die 72 op cd rom ofzo ?? of worden er 72 gemaakt en krijg je er 12 ?? En is et mogelijk om ook m n neefje op de foto te zetten ?

monartstudio
18-02-2004, 19:45
Dat zijn allemaal standaard prijzen iedereen wilt wat anders is maar een email en maak ik een offerte voor je. ja klopt ik heb best wel veel mensen al gefotografeerd. Dat je wist wie het gemaakt heb :)

Beni_Bouyachie17
18-02-2004, 20:50

Is goed ik ga je mailen , maar je hebt kei goede foto s m n complimenten :goedzo:

monartstudio
18-02-2004, 21:05
Dankje. monartstudio (http://www.monartstudio.nl) http://www.monartstudio.nl/monartstudio/anna_foto/groot_10.jpg

Classy.Lady
18-02-2004, 21:18
Waarom zie je steeds maar van die half naakte vrouwen? :confused: Er had toch ook gewoon normale foto's op gekund? :rolleyes:

monartstudio
18-02-2004, 21:34
:) ik ben flink aan het update er moet 300.000 foto's nog op komen de bovenste foto is van een party in zaandam urban party. zelde half naakt foto's maak ik. gewoon volgen merk je vanzelf meer foto's de arstiesten komen daddelijk allemaal erop

monartstudio
18-02-2004, 22:02
Ik zal even uit leggen wie ik ben. Ik ben een fotojournalist ik maak foto's van beroemde artiesten wat van amerika naar nederland komen ik maak alles exclusief voor touch magazine. Modellen portofolio maak ik heel vaak voor andere bedrijven. Ik maak ook heel veel party foto's ongeveer 25 in de maand en dat plaats ik op monartstudio.nl monartstudio is van een normaal fotostudio uit gebreid tot een party,model-agency, party foto site hoe je wilt noemen met alles erop en eraan. maar alles met fotografie te maken. We zijn druk met update vandaar dat je weinig foto's nu zie we hebben 800.000 foto's gedelete en nu update van dit jaar en gaan terug in de tijd tot juni met foto's plaatsen maar kost tijd. Daar bij maken we veel trouw foto's en speciale foto's lig aan de klanten wat hun willen.