Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft ervaringen met ...........

Blijfpositief
26-10-2008, 15:53

bestellen van producten bijvoorbeeld meubels bij Otto online? wil graag jullie meningen hierover weten, hoe jullie dit allemaal hebben ervaren? Ik heb heel veel leuke dingetjes gezien bij otto alleen ben ik bang om ze te bestellen. Dus graag jullie meningen??????? :goedzo:

Znasnia
26-10-2008, 15:54
Ik zie daar ook vaak meubels, maar ik vind (hoe leuk ze er ook uit zien), comfort net zo belangrijk. Dus als ze mooi in je woonkamer staan maar ze zitten niet lekker, heb je er alsnog niets aan. Zelfde geldt voor kasten e.d. de kleur, formaat, details kunnen altijd in het echt toch tegenvallen ;)

Blijfpositief
26-10-2008, 15:59
Ik zie daar ook vaak meubels, maar ik vind (hoe leuk ze er ook uit zien), comfort net zo belangrijk. Dus als ze mooi in je woonkamer staan maar ze zitten niet lekker, heb je er alsnog niets aan. Zelfde geldt voor kasten e.d. de kleur, formaat, details kunnen altijd in het echt toch tegenvallen ;) jah voor meubels zoals banken enzo ben ik ook wel bang voor om ze te bestellen. maar zoals witgoed hoe ik daar niet bang voor te zijn omdat ze bv bij bcc en media markt ook hebben. Maar het gaat mij meer om de levering etc... is dat allemaal daar goed geregeld

Znasnia
26-10-2008, 16:00
jah voor meubels zoals banken enzo ben ik ook wel bang voor om ze te bestellen. maar zoals witgoed hoe ik daar niet bang voor te zijn omdat ze bv bij bcc en media markt ook hebben. Maar het gaat mij meer om de levering etc... is dat allemaal daar goed geregeld Zeg dat dan! :p Ik heb eerder bij Wehkamp besteld en de levering ging prima! Volgende dag heb je het in huis. Otto durf ik niet te zeggen.

Blijfpositief
26-10-2008, 16:06

Zeg dat dan! :p Ik heb eerder bij Wehkamp besteld en de levering ging prima! Volgende dag heb je het in huis. Otto durf ik niet te zeggen. ok jij hebt dus ervaring met wehkamp? Zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met otto???????????

Znasnia
26-10-2008, 16:10
ok jij hebt dus ervaring met wehkamp? Yup!