Bekijk originele versie : NAC Breda wil contract met Anouar Diba openbreken:)
MokhtariYoussef
18-02-2004, 18:05
Gepost door Mokhtari Youssef 18-02-2004 11:54:11
NAC Breda wil het contract met de talentvolle Anouar Diba openbreken, meldt BN de Stem vandaag op hun website. Volgens directeur Mommers zijn de gesprekken "in volle gang, maar is nog niets concreet".
De vleugelspits heeft nog een contract tot juli 2005, maar door zijn doorbraak dit seizoen staat hij in de belangstelling van andere clubs. Ook al is deze nog niet concreet. Mommers daarover: "Er heeft zich nog geen club voor hem gemeld".
Wat wel duidelijk is, is dat NAC niet verder wil met doelman Gino Coutinho. De voormalige jeugdinternational tekende vorig seizoen voor een jaar, maar hij kan niet op contractverlenging rekenen.
:zwaai: Anouar Diba :zwaai:
MokhtariYoussef
18-02-2004, 18:12
Ie man heeft en goeie toekomst Insha allah.
hij kan een groote voetballer worden insha allah.
P.S,vergeet niet dat hij niet meer voor NLS elftal wil spellen,maar wel graag voor Marokko,en dat komt insha allah oke nog.
Allah maeah ou maea jamie almoslimin.
Maea Assalama.
outlandmoro
18-02-2004, 18:55
Origineel gepost door MokhtariYoussef
Ie man heeft en goeie toekomst Insha allah.
hij kan een groote voetballer worden insha allah.
P.S,vergeet niet dat hij niet meer voor NLS elftal wil spellen,maar wel graag voor Marokko,en dat komt insha allah oke nog.
Allah maeah ou maea jamie almoslimin.
Maea Assalama.
Ja dat interview heb ik gelezen, echt goed van hem man :D :goedzo:
Welke Marokkaan zou er wel voor Nederland willen spelen???? :confused:
Jij bent wel een voetbal-freak zeg!!! Las net nog iets over Trabelsi van jou :D Maar ja voetbal is nou eenmaal een leuke sport :D
MokhtariYoussef
18-02-2004, 19:01
hahhaha.outlandmoro,thnx.
masar hellas genoeg zijn er veel marokkaanse nederlanders ie wel vor inls elftal willen spellen.
ewa je weet geld enz.
ewa geloof me,marokko komt eraan insha allah.
Maea Assalama.
ik woon in de omgeving breda en ik wil dat ANOUAR DIBA lang in breda blijft.
IFRIQUIA
18-02-2004, 23:22
2-1 tegen suisse vandaag !!! vive le maroc les lions de atlas
IFRIQUIA
18-02-2004, 23:23
hij kan beter blijven en de contract zo laten misschien meer doekoe vragen voor zijn inzet en wachten op een mooie club in de buitenland waar het geld is ...
Tempelier
18-02-2004, 23:29
Alsof Anouar Diba ooit in het Nederland elftal zou kunnen komen :giechel:
Wel vreemd, Nederland is blijkbaar goed genoeg om in te wonen maar niet goed genoeg om voor te voetballen, als je niet voor Nederland wil voetballen ga dan niet hier wonen zou ik zeggen.
IFRIQUIA
18-02-2004, 23:31
tempelier ga jij maar in oranje voetballen kunnen we mog eens lachen en we wonen hier maar dat wilt niet zeggen dat je niet mag zijn wie je wilt en doen wat je wilt mooie land toch ?
IFRIQUIA
18-02-2004, 23:33
kan je wel ballen ? of ben je motorisch gestoord zeg maar een hollandsche mr bean?
Tempelier
18-02-2004, 23:33
We wonen hier maar willen geen deel worden van Nederland, en zeker niet voetballen voor Nederland.
Dan moet je ook niet gek opkijken als je buitenlander of allochtoon genoemd wordt natuurlijk.
IFRIQUIA
18-02-2004, 23:41
alsof dat veranderd jullie hebben altijd een naam en mening klaar liggen daar hebben jullie ons niet voor nodig ....
Tempelier
18-02-2004, 23:44
Tja, je kan niet voorkomen dat mensen een bepaalde mening hebben na 30 jaar.
En dat iemand die hier opgegroeit is, naar school gegaan is, en door Nederlandse clubs is grootgebracht voor een ander land gaat voetballen helpt daar niet bij.
Maar waarschijnlijk beseft die gozer zelf ook dat het Nederlands elftal te hoog gegrepen is en gaat hij voor Marokko, dat kan ik begrijpen. Maar laat het hem dan ook eerlijk zeggen.
IFRIQUIA
18-02-2004, 23:48
voor jou gemoedstoestand ? de wilhelmus doet hem niets so what ?
Tempelier
19-02-2004, 00:15
Nogal schizofreen gedrag als je het mij vraagt.
Aan de ene kant hoor je Marokkanen zeiken dat ze niet als Nederlander gezien worden en altijd maar buitenlander genoemt.
Maar ondertussen willen ze nooit van hun leven voor Nederland voetballen.
Je geniet van alle voorrechten die dit land je bied op het gebied van scholing eerlijke kansen opleiding enz. Maar als je het land wat van je vraagt namelijk voetballen voor het land is meneer niet thuis.
Wat een gespleten persoonlijkheid heb je dan, het wordt tijd dat Marokkanen eens een keuze gaan maken bij welk land ze horen, en als ze dat gedaan hebben mogen ze ook in het desbetreffende land gaan wonen.
Aan profiteurs die te beroerd zijn om wat voor Nederland terug te doen hebben we niets.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.