Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar is onze TROTS??????

Pagina's : [1] 2 3

Djumanah
18-02-2004, 16:55

Na veel onderwerpen gelezen te hebben hier op Marokko.nl lijkt het als of wij marokanen geen marokanen zijn :kwaad: Waar gaat het heen met ons? Vroeger stonden we bekend om onze trots onze marokaanse bloed, nou stellen we bijna niks meer voor.. De een zegt ik ben homo de ander lesbi de een heeft het over pi.jpen de ander over b.effen.......ik bedoel maar.. En dan komt het nog de belachelijke film die nu draait, waar ze ons in vernederen en wij lekker mee doen Soebhan Allah... Het is echt heeeeeeel Triest. Is dit wat we verstaan onder intergreren.....de Nederlanders na doen in ALLES. Mijn vraag is nu WAAR ZIJN WIJ MEE BEZIG????????

hasj2
18-02-2004, 17:04
Werk, zelf bij de overheid. En werk veel met jongeren, wat mijn juist opvalt dat de meeste jongeren voor hun eigen intentietijd staan, maar om toch een beetje tegemoet te komen voor onze nederlanders spellen ze het spel mee.

MoEtJe_MoEtJe
18-02-2004, 17:05
WEET JE JE HEBTTT HELLEMAAAAAAAAAAL GELIJK

MoEtJe_MoEtJe
18-02-2004, 17:06
Origineel gepost door Djumanah Na veel onderwerpen gelezen te hebben hier op Marokko.nl lijkt het als of wij marokanen geen marokanen zijn :kwaad: Waar gaat het heen met ons? Vroeger stonden we bekend om onze trots onze marokaanse bloed, nou stellen we bijna niks meer voor.. De een zegt ik ben homo de ander lesbi de een heeft het over pi.jpen de ander over b.effen.......ik bedoel maar.. En dan komt het nog de belachelijke film die nu draait, waar ze ons in vernederen en wij lekker mee doen Soebhan Allah... Het is echt heeeeeeel Triest. Is dit wat we verstaan onder intergreren.....de Nederlanders na doen in ALLES. Mijn vraag is nu WAAR ZIJN WIJ MEE BEZIG????????

extremiste_4eva
18-02-2004, 18:39

HELEMAAL MEE EENS MEID!

AlHoceima_Leila
18-02-2004, 18:44
you have got a point there girl :goedzo:

grendel
18-02-2004, 18:53
Origineel gepost door Djumanah Na veel onderwerpen gelezen te hebben hier op Marokko.nl lijkt het als of wij marokanen geen marokanen zijn :kwaad: Waar gaat het heen met ons? Vroeger stonden we bekend om onze trots onze marokaanse bloed, nou stellen we bijna niks meer voor.. De een zegt ik ben homo de ander lesbi de een heeft het over pi.jpen de ander over b.effen.......ik bedoel maar.. En dan komt het nog de belachelijke film die nu draait, waar ze ons in vernederen en wij lekker mee doen Soebhan Allah... Het is echt heeeeeeel Triest. Is dit wat we verstaan onder intergreren.....de Nederlanders na doen in ALLES. Mijn vraag is nu WAAR ZIJN WIJ MEE BEZIG???????? Een "Marokkaan" is geen produkt wat ergens in een fabriek aan de lopende band wordt gemaakt. Dus gelukkig zijn "we" niet allemaal een soort ingeprogrammeerde robotjes die allemaal hetzelfde zeggen, denken en doen :D Ik heb die film nog niet gezien maar ik denk dat je niet moet vergeten dat het een komedie is en niet bedoeld is als een bloedserieuze film. Van de meeste Marokkanen die ik gesproken heb krijg ik het idee dat ze de film erg leuk vonden. Ach, ja ...........smaken verschillen, moet je maar denken. Gelukkig maar.............. ;) ;)

Scottie
18-02-2004, 20:30
Nou, nu weer "trots" en van de week"respect". Moe word je ervan. Het zijn allemaal absctracte begrippen, niemand weet nog wat het precies betekent. Het zijn ook van die vage begrippen, iedereen geeft er naar eigen believen een betekenis aan. Va die begrippen waar alleen minderheden die zich minderbedeeld voelen alsmaar stamvoetend om vragen: "Mij trots, waaaaaar is mijn trots?" zoals een gewoon mens roept als diens portemonnee is gestolen: ":Eehhh, waar is mijn portemonnee?" Of respect: "Reeesspect". Meestal word respect ge-eist, waar trots iets is waar de betrokkenen dan driftig naar op zoek gaan. "Heeft opa onze trots soms in het statioen van Rabat laten liggen, gevonden door de Lost and Found van Marokko?". "Is het verkocht, verkwanseld?' En we willen het die mensen best geven hoor, dat respect, maar wat is het, hoe doe je het en wat willen ze er toch mee? En trots, nou, prima, daarin laten we ze graag meedelen: "Waar trots is voor vier is er ook trots voor vijf" Moeilijke mensen, mensen die vragen om iets dat bij ons gewoon zit bijgesloten in de verpakking. Scottie, met een gepekt tros de haven uit ...

Scottie
18-02-2004, 20:35
Nou, precies, net wat ik altijd zeg:"We hebben Marokkanen naar binnen gehaald en we willen wel dat ze dat blijven". Een klomp die verbleekt hangen we ook aa de muur met een begonia erin, maar lopen doen we er niet mee. Scottie.

hasj2
18-02-2004, 20:39
Origineel gepost door Scottie Nou, precies, net wat ik altijd zeg:"We hebben Marokkanen naar binnen gehaald en we willen wel dat ze dat blijven". Een klomp die verbleekt hangen we ook aa de muur met een begonia erin, maar lopen doen we er niet mee. Scottie. nou nou, je maakt een denk fout scottie de meeste van de marokkanen nu zijn niet hier naar toe gehaald maar zijn hier geboren. :zwaai: leidse glibber

a3ir
18-02-2004, 20:43
sanchez,alles goed met je richt je beter techen scottie dan je mede marocs die heeft toch nooit n goed woord over marocs of de islaam

grendel
18-02-2004, 21:15
Origineel gepost door Sanchez ze moeten van die ezels hun Marokkaanse identiteit afpakken ( als ze die tenminste hebben ) beetje lachen en brullen om een film dat ons belachelijk maakt, en het maakt niet uit hoe humoristisch die film is bedoeld van de turken kunnen we sommige dingen leren, Marokkanen die zich als nederlanders gedragen zijn geen Marokkanen meer, die moeten zich maar bij de kaaskoppen aanschuiven domme nep marokkanen, soms wil ik ze één voor één met een knuppel doodslaan! helemaal morsdood! moeten we met deze verkaaste ezels de oorlog winnen? Tfoe! "moeten we met deze verkaaste ezels de oorlog winnen?" Over welke oorlog heb je het ? :D

a3ir
18-02-2004, 21:20
ja, ik wil ook weten welke oorlog kunnen we eve voorberijden.?????????????????????????????

Kassadar
18-02-2004, 23:06
Wat maaken jullie je druk om een film waar een marokaan in speeld ;) Er zijn genoeg films en tv series zo als prins of bell air,martin, waar zwarte de hoofdrol in spelen en de blanke karakters overkomen als saaie domme rozewaters,daar hoor je ook niemand over klagen. Probleem is bij zomige marokkanen is dat ze snel op hun teentjes getrapt zijn terwijl het niet eens slecht bedoelt is.

Tempelier
18-02-2004, 23:11

Tegenwoordig heb je een nieuwe trots, Nederlandse trots. Trots dat je een baan hebt, dat een een goede opleiding hebt, trots dat je je niet minderwaardig laat behandelen zoals vrouwen in Marokko. Trots dat je je met succes aangepast hebt in een westerse samenleving. Ga daar maar trots op wezen, niemand hoeft trots te zijn dat ie doordat hij zo graag zijn oude cultuur wilde behouden zijn kinderen niet met succes heeft kunnen opvoeden. Niemand hoeft met trots te zeggen dat ie nooit goed Nederlands leren spreken of zonder baan zit. Dat zijn geen dingen waar je trots op moet zijn.

Pagina's : [1] 2 3