Bekijk originele versie : schijnheilig??
1807butterfly
18-02-2004, 16:26
Wat me erg opvalt is als je iemand wilt helpen b.v roken is haram dat degene gelijk al zegt ''je bent schijnheilig iedereen doet dat'' ik word er zo ontzettend moe van! Dat mensen hun fouten willen goep praten door te zeggen dat iedereen schijnheilig is bahh :kwaad:
schijnheil :jammer:
stuur me dan ook geen pm meer met vieze praatjes :jammer:
1807butterfly
18-02-2004, 16:32
hahaha ooohhhhhhh waar heb jij het over ik heb toch
gezegt dat ik je niet mag dan ga ik je geen pm een sturen
maar nu je het zegt :rolleyes:
watmoetje
18-02-2004, 16:33
Origineel gepost door durex
:giechel: ahahaahha
tazaghiniagirl
18-02-2004, 16:36
..:lol:....
1807butterfly
18-02-2004, 16:36
watmoetje en jij gelooft hem meteen :hihi:
watmoetje
18-02-2004, 16:42
Origineel gepost door 1807butterfly
watmoetje en jij gelooft hem meteen :hihi:
:giechel:
Schijnheilig....
iedereen is wel eens schijnheilig... en owe als iemand zegt ECHT NIET!
Daar geloof ik dan echt geen barst van!!!
Ik heb wel een gerookt ja, ik heb zelfs een keer geblowt een keer en daar bleef het bij.... Ik heb er spijt van ja.
Toen die tijd zei ik doe ik nooit. Terwijl ik 3 min daarna echt sterk naar een sigaret verlangde.
Ik heb wel eens schijnheilig gedaan. En jullie zeker ook!!!
Maar spijt dat heb ik zeker ook!
Laila_layd
18-02-2004, 16:48
Origineel gepost door durex
:o
ahahaha sow erggg :giechel:
Origineel gepost door Aimana
Schijnheilig....
iedereen is wel eens schijnheilig... en owe als iemand zegt ECHT NIET!
Daar geloof ik dan echt geen barst van!!!
Ik heb wel een gerookt ja, ik heb zelfs een keer geblowt een keer en daar bleef het bij.... Ik heb er spijt van ja.
Toen die tijd zei ik doe ik nooit. Terwijl ik 3 min daarna echt sterk naar een sigaret verlangde.
Ik heb wel eens schijnheilig gedaan. En jullie zeker ook!!!
Maar spijt dat heb ik zeker ook!
Inderdaad iedereen is wel eens schijnheilig. Het niet toe geven dat je af en toe schijnheilig bent dat is pas schijnheilig
1807butterfly
18-02-2004, 17:21
:giechel:
dat is dus een ja :D
ik ben ook wel schijnheilig daar niet van maar slechte dingen goed praten door te zeggen dat iedereen schijnheilig is andere mensen de schuld geven daar heb ik het over. Aimana ik heb je reactie gelezen en dat je hebt gerookt enzo wilt niet zeggen dat je schijnheilig bent jij zegt niet dat iedereen het doet. :)
Laila_layd
18-02-2004, 17:31
je bent gewoon schijnheilig wanneer je t een zegt en t ander doet...en wanneer je andere mensen erop afkeurt terwijl je t zelf hebt gedaan of doet..
De meest emarokkaanse meiden zijn gewoon scheinheilig en dit is een feit
Want ze proberen andere omlaag te halen omdat ze effe iets verkeerds doen maar nar zich zelf kijken ze niet
en er zijn er veel zo hoor
1807butterfly
18-02-2004, 17:41
ja inderdaad dat is zo maar hoe kan je iemand nou schijnheiligerd noemen terwijl je degene niet ken en meteen al een vooroordeel hebben over iemand anders omdat je zelf iets fout doet!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.