Bekijk originele versie : Parijss, wat te doen?
Ik ga 15 november naar Parijs, en ik ken geen woordje frans. En ik weet ook geen plekje om naartoe te gaan, geen bekende dingen, alleen de eiffeltoren dan.. Weten jullie sommige plekjes in parijs om te bekijken enzo.. Idea's pleass,, Thank youuuu :nijn:
missmientje
25-10-2008, 19:26
tis een romatische stad :love:
Aiwaaaaaaa
tis een romatische stad :love:
Aiwaaaaaaa
Jaa ik know :( aleen we gaan met me gezinnetje :$, dus Idee'tjess :$
mokergirl_4ever
25-10-2008, 19:28
Ik Wil Binnekort Ook Gaan!
I Love It!
:love:
Mr_Presidente
25-10-2008, 19:31
Outlet storte in Versailles. 1 halte voor disneyland met de metro.
Goedkope merkkleding :hihi:
Ga jij het verwijderen of moet ik het doen collega van me?:o
Ik ga 15 november naar Parijs, en ik ken geen woordje frans. En ik weet ook geen plekje om naartoe te gaan, geen bekende dingen, alleen de eiffeltoren dan.. Weten jullie sommige plekjes in parijs om te bekijken enzo.. Idea's pleass,, Thank youuuu :nijn: Wandel de plaatselijke boekhandel binnen en vraag om de Wat&hoe gids van Parijs en een Wat&hoe gids frans.....niet duur en e hebt alles compleet. Vooral dat taalboekje is een aanrader.:goedzo:
rivaaltje
25-10-2008, 20:36
Binnenkrt ga ik ook.Versailles heb ik altijd leuk gevonden. Louvre museum, daar kan je de Mona LIsa bekijken. Bij metro halte Point de Neuf heb je een leuke winkelstraat. Ik kwam daar zelfs bekende tegen uit Marokko. Die outletstore ben ik nog niet geweest, maar wil er wel naar toe. heb veel postieve verhalen over gehoord.
heetpepertje
25-10-2008, 20:54
Ik ga 15 november naar Parijs, en ik ken geen woordje frans. En ik weet ook geen plekje om naartoe te gaan, geen bekende dingen, alleen de eiffeltoren dan.. Weten jullie sommige plekjes in parijs om te bekijken enzo.. Idea's pleass,, Thank youuuu :nijn:
neem mij met je mee,ik wil wel vertalen:D
neem mij met je mee,ik wil wel vertalen:D
Van my mag je mee :maf:
heetpepertje
25-10-2008, 21:31
Van my mag je mee :maf:
Waarom:maf:
Waarom:maf:
ehmm omdat je mee wil :lekkerpuh
Lovelybabe
25-10-2008, 22:47
Je kunt zo'n boekje kopen. Het heet Parijs (bezichtigen ofzo). Staan tips en adressen in van leuke plaatsen....
Shahrazad_aiii
25-10-2008, 23:08
Paris! oefff
Neem de metro in Parijs en stop bij elke halte even uit ga wandelen en hup naar de volgende halte :D
amsterdamgirl
25-10-2008, 23:28
Zeker naar Champs Elysees gaan in de avond. Mooiste boulevard van de wereld! De duurste winkels, dat wel, maar het is gewoon mooi, en aan het einde de Arce de Triomphe:wow:
http://fromparis.com/modules/imagebank_display_thb_pict.php?number=000044_07
http://image.guardian.co.uk/sys-images/Travel/Pix/gallery/2001/02/01/f3.jpg
I;m jealous
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.